رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

اسيل ببرود حط رجل علي رجل وطلعت تلفونها وفرجته علي الفيديوهات اللي صورتها ليه في وقت انهياره
اسيل ببرود…. ها اية رايك حلو شوف بقي يا جوجو راجل الاعمال الكبير بيعيط زي العيال التوتو اية اللي هيحصل لا وكمان وهو قدام بيت طلقته و بعيط شوف بقي هيتكلموا وهيقولوا اية انت سيد العرفين يا جوجو
وجية في اقل من لحظة مسكها من شعرها وهي صرخت وقام من علي السرير وقومها معهوقال بغل وغضب… شوفي انا

close

 

كنت بعملك زي اختي الصغيرة وكنت بحترمك وبقدرك بس انتي متستهليش ده يا بنت الكلب انتي مفكره يابت انك لما تيجي تهدديني اني هسكت لا يا ماما انتي متعرفنيش كويس انا لما بتعفرت ماببقش وجية ياماما ببقي واحد زبالة اوي اوي يا اسيل يعني عايزة تنزلي الفيديوهات وتبعتيها للصحافة اوك معنديش مانع نزلي بس ساعتها اترحمي يا حبيبتي علي كريم ها
اسيل بصراخ وصدمة… انت عرفت منين كريم

 

وجية بسخرية…. العصفورية قالتلي يا حلوة
شوفي بقي لو بعت حد يخلص عليه خالص و اجبلك جثته تدفنيه هنا زي ما ابوه ادفن حرام يعني يدفن بعيد عن ابوه
اسيل بدموع… وجية انت مش هتعمل كدة انت مش وحش
وجية بسخرية…. اية دلوقتي بقيت وجية مش جوجو بس يا حلو اللي يفكر يقرب مني هدفنه مش هيفرق معايا كبير من صغير فاهمة

 

واتكلم بحزن…… ولما انا مش وحش انتي بتعملي معايا كدة ليه انا عمري اذيتك ولا اتكلمت عنك بحاجة وحشة وصرخ فيها حتي غمضت عينيها بخوف…… ليه بتعملي كدة ردي عليا
اسيل بدموع ووجع من شده لشعرها …. علشان مدفعتش عني لما اذوني اه مشتركتش في حاجه بس سبتهم يعملوا اللي هما عايزينه محولتش تدافع ازاي بتقول اني اختك الصغيرة وانت لو كان عندك اخت و حصل اللي حصلي كنت سكت يا وجية

 

وجية بهدوء… انا فعلا مكنتش اعرف حاجه انا معرفتش غير ان اسيل سافرت سافرت ليه علشان اية انا مكنش عندي اي علم وان ده قرار ابوكي انا مليش ادخل فيه لكن عرفت بعد كدة اللي عملتيه واللي بسببه اخواتك سفروكي برة يا اسيل جاية عايزة تنتقمي مني ليه مش كفاية اللي اختك عملته في اخويا مش كفاية

 

اسيل بدموع….. انا جيت وكنت عايزة اعرفك اللي سهر عملته علشان تنتقم منها وانا اشفي غليلي منها وادمر لها حياتها زي ما هي دمرت حياتي هي وشاهندا واكمل واوجعك علشان مدفعتش عني
وجية بسخرية… عيب اللي بتعملية انتي مش عيلة صغيرة جاية تقولي مدفعتش عنك مين اولي انه يدافع انا ولا ابوكي ابوكي اللي كان موافق ولاده علي كل حاجه انتي امتي بقيتي بالسواد ده بقيتي متختلفيش عنهم حاجه يا اسيل

 

اسيل بدموع وصراخ…. بسبب اللي هما عملوا فيا انا بنتقم حرموني من جوزي وحبيبي وابو ابني يتمه وفي النهاية مش عايزني انتقم منهم
وجية بسخرية….. طيب لو اكمل وشاهندا عرفوا انك عندك ابن هيقتلوه مش بعيد يكونوا بيخططوا يقتلوكوا علشان يورثوكي

 

اسيل بغل… انا اللي هنتقم منهم ومش هسيبهم
وجية قرب منها وقال… انتم عيلة واطية فاهمة واطية امشي اطلعي برة واه هاتي التلفون ده ومسك الفون ومسح الفيديو الخاصة بيه وقال… عليا النعمة لو نزلت حاجه ولا عملتي حركه واطية احبابي كتير برة مصر هنسفك يا اسيل وكمان لو قولتلي

 

 

اي حاجه لسهر علي اني عرفت حكاية وحيد هنسفك انتي وابنك
ومسكها من شعرها وطردها بره ورمي الفون علي الارض اتكسر وطت خدته بنكسار وهو يقف امامها بنظرات قوية وحادة
وخرجت والدموع في عينه وركبت عربيتها…وضربت ايديها في الدركسيون….. ازاي عرف بكريم ازاي عرف الواطي انا دريته ست سنين ازاي هو قدر يعرف معني ان وجية عرف ممكن اكمل كمان يعرف لازم اغير مكان كريم لازم
……………………….

 

في احدي اكبر القاعات في القاهرة كان يجلس ايهم بجانب خطيبته بهدوء وابتسامة وهي كانت تبتسم بهدوء وايهم يمسك ايديها بعد ما سمحت له بلمسها بعد كتب الكتاب
عصام بابتسامة…… الف مبروك يا ولاد ربنا يسعدكم
جني بابتسامة…. الله يبارك في حضرتك يا بابا

 

ايهم.. الله يبارك في حضرتك يا انكل
عصام بابتسامة….. ها يا عريس هتاخد العروسة ساعة و ترجعها
ايهم بابتسامة… حاضر بس خليهم اتنين يا انكل عرسان بقي عايزين نتعرف علي بعض اكتر

 

عصام بابتسامة….. ماشي يا سيدي بس تاخير عن كدة لا
ايهم بابتسامة… متقلقش
عصام بابتسامة… طيب اقعدوا انا رايح اشوف الناس اللي جات
ايهم… اتفضل
………..

 

عند شاهندا واصدقائها… اكيد دي من اختيار ايهم مش اختيارك يا شاهندا اية اللي لبسه ده و شعرها اية القرف ده لبسه ايشارب
شاهندا بضيق…. خلاص يا صافي هو اختياره هو حر انا ميهمنيش غير سعادة ابني
صافي بسخرية…. اه طيب بس الطرحة دي تكمكم الشعر و تخلي ريحته مش كويسة

 

شاهندا بضيق… انا مالي هو انا اللي هتجوزها ولا هو
صافي بخبث… مالك يا شاهندا مضايقة كدة ليه
شاهندا بضيق… مفيش بعد اذنك هعمل مكالمة

 

وسابتها وبعدت و شافت اكمل يقف مع بعض رجال الاعمال نظرت له بغل وقالت…. يمكن تكون واحده من اللي معزومين في الفرح ولا واحده مش من معارفي انا هتجنن بقي بتخوني يا اكمل بعد ما انت وعيلتك كنت هتعلنوا افلاسكم نضفتك يا واطي ماشي انا هوريك وهوري الواطية اللي عملت كدة وبصت لحاجة مش ليها ماشي وست سهر مجتش ليه هي كمان.
……………….

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top