رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

ضحكتك معايا قوم رد عليا كلمني يا وحيد عمرنا ما فضلنا المدة دي منتكلمش قوم يلا يا حبيبي انا عارف ان ده مقلب علشان تشوف غلوتك عندي قوم يلا صدقني هزعل منك لو طولت في المقلب البايخ ده

close

 

ومسك و جهه اللي كان تلج وخبط عليه ودموعه تنزل بوجع ويبكي مثل الاطفال طلع راسه من الكيس ورفع جسمه ليه وحضنه وقال وهو يصرخ بوجع….. قوم يلا يا وحيد قوم قوم يا حبيبي قوم انا مليش غيرك قوم
كلمني رد عليا
وفضل يخبط علي وجهه
الممرض بدموع… كفاية حرام عليك ده ميت بقاله اسبوع سيبه يرتاح انت كدة بتعذبه

 

وجية ببكاء…. هو مسبنيش صدقني مسبنيش هو بيحبني ومستحيل يسيب ابوه انا ابوه مستحيل يبعد عني ده مقلب هو عمله فينا هو كان عايز في عيد ميلاده الشهر الجاي يسافر لوحده امريكا انا رفضت بس انا هوديه يروح مكان ما هو عايز قوم يلا يا وحيد مش عايز تروح امريكا هخليك تروح لوحدك في عيد ميلادك بس قوم يا وحيد يا حبيبي
وصرخ بوجع وبكاء….. يارب يارب قلبي بيتقطع يارب ليه كدة

 

و حضنه قوي لما الاسعاف حاولوا ياخدوا منه
ومسك فيه وهو بيبكي وبيقول… ابني ابني وابعدوا عنه هو عايش ابعدوا
ولكن البوليس مسك وجية جامد وبعده عن وحيد اللي الممرض حطوه في الكيس ونقلوه علي الاسعاف
وجية مقدرش يستحمل الفكرة و اغمي عليه بين ايادي الظباط اللي شلوه بسرعة و حطوه مع وحيد في عربية الاسعاف
وبعد ما فاق وجية كان يقف اكمل و شاهندا و سهر اللي كانت تمثل البكاء بمهارة واحترافية

 

وجية كان في حالة صدمة مش بيتكلم ينظر للفراغ فقط
اللواء دخل وقال بحزن… حمدلله علي السلامه يا استاذ وجية
تبين لينا ان وحيد اتوفى نتيجة شرب جرعة هروين زيادة وباين اللي كان بيشرب معاهم لما مات خافوا يوده مستشفى راحوا دفنه في الصحراء

 

احنا دورنا علي العيال دي بس ملقنهمش في اي مكان البقاء لله وحده
وجية بصله بصدمة وافتكر لما وحيد قاله انا مش زعلان منك انا مكسوف منك
وجية غصب عنه بكاء قدم الكل و حاسس ان ضهره اتقطم

 

اللواء كان مشفق عليه
سهر بضيق.. لو سمحتم سيبوه يرتاح
كلهم خرجوا وهي قربت منه ببكاء مصطنع وحضنته.. اهدي يا حبيبي خلاص هو راح للي خلقه الاحسن مني ومنك بس اهدي اهدي يا وجية هيجري ليك حاجه اهدي احنا ملناش الا انت عمار محتاجلك

 

وجية كان يبكي في حضنها كالطفل الصغير التي يبحث عنه امه
وبعد مرور الوقت
وبعد الدفن رجع وجية بيته وفضل سنتين في حالة حزين شديد علي اخوه وكانت بجانبه سهر التي بينت مده حزنها علي وحيد

 

وبعد السنين دي منعت سهر حد يجيب سيرة وحيد قدام وجية لان حالته الصحية بتتدهور وبيتعب
لغاية ما هي وولادها نسيوا وحيد تمام لكن وجية كان فاكره في قلبه
باك
كان يتذكر ويبكي بمنتهي الضعف الشديد مش مصدق اللي بيحصل كان متجوز شيطانة حرباية قدرت تتلون بكل لون وشكل

 

مكنش مصدق وهو بيشوف الفيديو وهي بتتكلم في التلفون و بتتفق معهم علي موته وعلي فكرة الصحراء هي السبب
وجية مقدرش يستحمل الوجع اللي روده حط ايده علي قلبه وفتح عينه وكان بيحاول ياخد نفسه اللي تقل ولكن مش قادر جلس امام الباب وهو حاطط ايده علي قلبه وبعد دقيقتين اغمي عليه من الالم
………………………………………………..

 

عند اسيل كانت تتذكر الفيديو اللي سجلته من عشرين سنه وهي سامعة اختها بتتفق علي وحيد وعلي موته سجلته علشان تحاول تحذر وحيد و تقول لوجية من غير ما تضر اختها وتخرب بيتها ولكن علي ما فكرت في الحل كان حصل اللي حصل ومقدرتش تتكلم خوف من اختها اللي ممكن تقتلها عادي عندها.

 

اسيل بضحكة سودة… مكنتش متوقعة ان قلبك رهيب كدة يا وجية فين الراجل الوقار صاحب الحزم والشدة بيبكي كدة في العمارة طيب مش خايف حد يصورك ويبقي خبر اليوم راجل الاعمال الكبير يبكي امام شقة زوجته السابقة من اجل طلب السماح وارجاع علاقة الحب بينهم
الصحافة هتقوم باحلي واجب

 

وغير بقي لما ينزلوا الفيديو اللي تعب فيه ويقولوا
رفضت طليقته سهر يوسف الشناوي الرجوع للراجل الاعمال الكبير وجية السيوفي لذلك وجهه تعب شديد نظراً لرفضها للرجوع
اي يذل الراجل الاعمال نفسه امام امراءة الراجل المعروف عنه الحزم والشدة والوقار ياتري ماذا سوف يحدث هل ستشفق

 

عليه السيدة سهر يوسف الشناوي وترجع له من اجل تحسين صحته ام لا
وضحكت مرة اخرى بشماته
اسيل بغل و ضحكة كلها حقد…. لسه لما انزل الفيديوهات دي يا وجية واسهمك كلها هتنزل وانا هشتريهم هوريكم الحقد بيعمل اية يا وجية بيه
……………………….

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top