رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

رشا لسه هتتكلم شافت مراد دخل
مراد بهدوء… صباح الخير
….. صباح النور يا فندم
مراد بجدية….. من هنا ورايح اي حد فيكم هيمسك ملف من الصفقات الكبيرة يراجعها علي طول مش هنستني لغاية ما

close

 

تنتهي مفهوم
الكل… مفهوم يا فندم
مراد بجدية…. يلا كل واحد يشوف شغله
وابتداء الكل يفتحوا الملفات اللي قدامهم و يشوفها
……………………

 

في المطار كانت تقف مريم هي و مهاب و منتظرين معاد الطايرة
مريم بهدوء…. انت متاكد من المعلومات دي يا مهاب.
مهاب بهدوء… اه لما نروح هناك نحاول نتفاهم معه

 

مريم بضيق… يعني هو معطلنا علشان مشكلة هايفه زي دي معقول بالهيافة دي مش مصدقة احنا متاخرناش عليه في ارسال الفلوس غير اربع ساعات يتاخر علينا اسبوعين و يوقف شغلنا علشان الهيافة بتاعته
مهاب بهدوء… اهدي و قولتلك هنتفاهم معه بس اهدي يلا معاد الطايرة جت
مريم بعصبية… يلا
وراحوا لاتنين ناحية الطايرة وقدموا الباسبورات بتاعتهم و طلعوا الاتنين في سفر الي بريطانيا
………………………

 

عند عمار كان يتحدث مع حورية
عمار ابتسم… انا جبت البدلة وانتي
حورية بابتسامة… جبت حته فستان خرافة
عمار ابتسم… طيب ما تصورية و تبعتيه

 

حورية ابتسمت… لا يا حبيبي مش هينفع علشان تتفجأ بيا يوم كتب الكتاب
عمار ابتسم…. بقولك ما تخليه يوم الفرح وخلاص هو احنا لسه هنتعرف
حورية بابتسامة…. ماما مستحيل توافق علي السرعة دي ثم انها لسه مجهزتنيش
عمار ابتسم… علشان انا استحمل اي حاجه يا قلبي
حورية بابتسامة…. طيب مفيش غير اسبوع واحد بس علي كتب الكتاب في اليوم ده هتخرجني فين

 

عمار بحب…. محضرلك حته مفاجاة هتبهرك
حورية بابتسامة….. بجد شوقتني طيب ما تقولي نبذه
عمار ضحك… نبذه مين يا ماما مش هتكلم بقولك مفاجاة لو قولتلك هتبقي مفاجاة ازاي
حورية بابتسامة…. انت بس هتقول نبذه مش المفاجأة

 

عمار ابتسم… ولو لازم المفاجأة يبقي ليها طعم يا حورية قلبي
حورية بابتسامة… طيب يا سيدي زي ما انت عايز
عمار بحب… تعرفي يا حورية اني بعد الساعات و اليالي اللي هتبقي فيها علي اسمي واخدك في حضني وانتي حلالي و ابو

 

حورية بصدمة… اخرس انت هتقول اية
عمار ابتسم بمشاكسة… علي فكرة انتي اللي دماغك شمال انا كنت هقول هبوس راسك عادي يعني يا حورية
حورية بخجل… تصدق انا غلطانه اني بتكلم معاك
وقفلت الخط في وجهه
اما عمار ضحك من قلبه علي تصرفتها
……………………………………

 

في قاعة كانت تقف شاهندا مع سهر بيحجزوا لحفلة خطوبة وكتب كتاب ايهم
سهر بهدوء… مش يمكن انتي ظالمه يا شاهندا
شاهندا بضيق و غضب… انتي هبلة يا شاهندا ولا اية بقولك في روج علي قميصه علي شكل بوسه تقوليلي ظالمه اية الست كانت بتشوف الليقة نضيفه ولا لاء

 

سهر بهدوء… طيب انتي شاكة في مين
شاهندا بغضب… مش عارفة حتي السكرتير اللي عنده راجل بيخوني مع مين الواطي الحقير انا لميته من الشارع وخليته يمسك كل فلوسي و حاجتي وعملته بني ادم في النهاية يطعني في ضهري
سهر بضيق… طيب اهدي انتي و جهتيه ولا لأ

 

شاهندا بغضب… لا موجهتش ولا حاجه سكت لحد ما اشوف بيعمل كدة مع مين وهربيه هو وهي بس اخلص الخطوبة الزفت دي وبعدين اشوف الحوار ده لو قولتله هياخد حظره وانا مش عايزة كدة
سهر بهدوء…. طيب هدي نفسك كتب كتاب ابنك بكرة
وبعدين ازاي مهاب يسافر و كتب كتاب اخوه بكرة

 

شاهندا بغضب…. وراه شغل يا سهر مينفعش يتعطل
سهر بضيق…طيب انا مقصدش اهدي.
شاهندا كان الغضب يرتفع كلما تتذكر وهي تمسك قميص زوجها ان في الليقة روج علي شكل بوسة اتجننت ولكن معرفتوش انها عرفت
……………..

 

عند اسيل كانت بتضحك اوي.
ولسه يا اكمل و يا شاهندا لسه هوريكوا النجوم في عز الضهر هندمكم علي اللي عملته في قلبي و حرقتي عليه وعلي حبي اللي راح هدر بسبب غلكم
…….؟……………………………..

 

في البريك كانوا الموظفين بيتكلموا ويضحكوا مع بعض
ياسر… بس يا مدام انجي قعدتك معانا جميلة جداً
انجي بإحراج….. شكرا
رشا بإبتسامة…. بس انتي شوقتني اشوف بنتك حورية

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top