رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

رحمة نزلت من العربية وكانوا بعيد عن الرجالة اللي بيحرسوا الفيلا
عمر نزل فتح الباب ودخلها وحطلها العلاج اللي جابه وقال بسخرية… العلاج يا مدام
وخرج بغضب وسمعت صوت رزعه الباب
بكت بحرقة وقالت… عمره ما هينسي عمره ما هينسي ابدا
…………….

close

يتبع…..

 

 

في المول كانت انجي وحورية بينقوا الفستان بتاع كتب الكتاب و المستلزمات بتاعته
حورية كانت بتنقي الفستان بفرح شديد
و انجي كانت مبسوطة بفرحة بنتها
حورية بفرح… ماما شوفي الفستان ده جميل جدا

 

انجي شافت الفستان و عجبها جدا كان لونه سماوي و كان فيه بعض الماسات الخفيفة
انجي بابتسامة… جميل اوي يا حبيبتي تعالي نشترية
حورية بفرح… يلا يا ماما
انجي ابتسمت… لو سمحت عايزين الفستان ده بكام
…. ده 2500 يا فندم

 

انجي و حورية بصوا لبعض وحورية الابتسامة اتمحت من علي وجهها وقالت… انا بقول نشوف واحد تاني
انجي بابتسامة… لو سمحت عايزين نقيس الفستان ده
حورية لسه هتتكلم انجي نظرت لها بهدوء
… امرك يا فندم في بروفا جوه اتفضلي يا انسة قيسي الفستان

 

انجي قالت بابتسامة.. يلا يا حبيبتي علشان تشوفيه عليكي
حورية بابتسامة… حاضر
ودخلت علشان تقيس الفستان وبعد عشر دقايق خرجت وكانت جميلة جداً وكانت فردة شعرها حتي صاحب المحل اعجب بيها ونظراته وضحت ده.

 

انجي اخدت بالها وقالت بحده خفيفة.. في حاجه يا استاذ.
…. لا طبعا يا فندم بعتذر
حورية بابتسامة… اية رايك يا ماما
انجي بابتسامة… جميل يا حبيبتي يلا غيري علي ما ادفع حقه

 

حورية بابتسامة… حاضر
دخلت حورية تغير وانجي طلعت الفلوس و دفعتها
بعد شوية خرجت حورية من المحل وهي في قمة فرحتها.
انجي بهدوء…. عمار قالك هيكلم ماذون معين ولا هيتفق هو ولا احنا
حورية بتوتر….. صح انا نسيت اقولك يا ماما عمار قالي يعني قالي

 

انجي بضيق… في اية يا حورية ما تقولي قالك اية
حورية بتوتر… بصراحة قالي ان عيلتهم بتتجوز عند محامي مش مأذون وان كل جوزتهم كدة
انجي بأستغراب… ليه يعني اية السبب
حورية بتوتر… يعني تقاليد عيلتهم كدة ودي حاجه مش بيستغنوا عنها

 

انجي بستغراب… ايوة بس الاحسن عند ماذون
حورية بخوف.. ماما مش هتوقفي الجوازة علي حاجه زي دي مش مهم عند ماذون عند محامي المهم اننا نتجوز
انجي بضيق… طيب اتكلم مع وجية في الموضوع ده
انجي بخوف… لا لاء احسن ميوافقش ويوقف الجوازة
انجي بضيق.. في اية يا حورية ما عنه ما وافق مفيش غيرهم ولا اية انتي الف واحد يتمناكي

 

حورية بدموع.. ماما انا بحب عمار ومش عايزين نبعد عن بعض
انجي بابتسامة طبطت علي ايديها… طيب يا حورية زي ما انتم عايزين
حورية حضنتها ودمعه قهر نزلت منها عشان كدبت عليها وانها مش قادرة تقول الحقيقة

 

انجي بابتسامة… امسحي دموعك دي و تعالي علشان نشتري الباقي يلا
حورية ابتسمت وهي بتمسح دموعها… يلا
وكملوا لف في المحلات وو. نسبهم
……………………….

 

في البيت عند اسيل كانت تبتسم بغل… بكرة لما وجية يعرف اللي سهر عملته مش هيرحمها بالعكس ده ممكن يموتها و يدمرها خالص
وطلعت صورة ولمعت الدموع من عينيها وقالت… سامحني لو حاولت اتقرب مت حد غيرك يا حبيبي انا عايزة انتقم منهم كلهم عايزة اقهرهم زي ما قهروني وجية عمره ما اذاني ولكن سكت سكت ومدفعش عني هسيبهم كلهم يقطعوا في بعض واكمل

 

كمان اللي حسابه هيبقي معايا كبير اوي هو وشاهندا
تعرف شوفت واحدة بكرها اوي مكنتش متوقعة ابدا اني اشوفها كنت بغير بغير منها ومن وجودها
و الاهتمام اللي هي وبنتها كانوا بياخدوا بس متقلقش مش هعمل ليهم اي حاجه متخفش انا نفسي بس اشوف بنتها بقت عاملة ازاي دلوقتي واتأمل في ملامحها
……………….

 

في البيت وجية كان يجلس في غرفته علي كرسي هزاز وكان سرحان في كلام اسيل و مستني بكرة بفارغ الصبر علشان يعرف اية حكاية اخته باللي حصل لاخوه من 20 سنه كان هو وقتها 30 سنه
وكان متجوز سهر بس مخلفوش علي طول فضلوا خمس سنين علي ما جابوا عمار ياتري عايزة تقولي اية يا اسيل و راجعة بعد السنين دي علشان اية يارب استر
………………

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top