رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

انجي ابتسمت… يارب
هدي دخلت المكتب فجاة وقطعت كلامهم
هدي بإبتسامة… ازيك يا استاذ مراد
مراد ابتسم… الحمدلله يا مدام هدي انتي عاملة اية

close

 

هدي ابتسمت… انا الحمدلله بخير ازيك يا انجي
انجي بإبتسامة… انا تمام الحمدلله وانتي
هدي بابتسامة… الحمدلله بقولك
انجي بتعب… متقوليليش هنلف زي امبارح

 

هضدي ابتسمت… لا متقلقيش عرفتي ان في حفلة سنوية هتتعمل اخر الشهر ده
انجي باستغراب… لا معرفش
مراد ابتسم… الشركة بتحتفل بيوم افتتاح الشركة والاحتفال 25 سنه وهيبقي اخر الشهر ده
انجي بابتسامة…. وده لازم نروحه

 

مراد ابتسم…. اه لازم لانك موظفه في الشركة ووبعدين هتغيري جوه
انجي ابتسمت… ان شاءلله
هدي…. انا هسيبك دلوقتي وهبقي اجيلك علشان نروح سوا.
انجي بابتسامة… تمام
…………..

 

في الملحق دخل عمر ودخل الشنط وكانت رحمة تقف لا تتحدث
الملحق كان نضيف جدا
عمر شاف سرير كبير هو اللي موجود
عمر بهدوء…. شوفي الاكل الشرب الغسيل اي حاجه هتحتاجيها انا هجيبها متعدبيش باب الملحق

 

رحمة بتعب ووجهها كان احمر… حاضر يا عمر مش هعتب باب الملحق
عمر انتبه علي شكلها اللي كان تعبان اوي و غصب عنه مقدرش يسكت قرب منها وحاول يتكلم بحده بس مقدرش وصوته كان في قلق… مالك يا رحمة
رحمة بتعب… مفيش انا كويسة مفيش حاجة

 

عمر حط ايده علي خدها وشافه سخن اوي… انتي سجنة جوي تعالي اوديكي المستشفى
رحمة بتعب… لا انا كويسه مفيش حاجه
عمر مسكها من ايديها وقال… تعالي خليني اخلص بجي
وخرج هو هي بره الملحق وعدوا علي الحرس و احد زميله شافه قال بضحك… ازيك يا عمر مين دي. ياض بنتك

 

عمر بضيق… فادي تقل دم. مش عايز ودي مراتي مش بنتي يا خفة
واخد رحمة من ايديها وخرج وركبها العربية
وطلع علي المستشفى وهي كانت سانده راسها علي الشباك بتعب و حبيبات اعرق منتشرة علي وجهها بشدة
عمر بقلق ساق بسرعه للمستشفى

 

وبعد مرور بعض الوقت
وصل واخدها من ايديها ودخل جوه… لو سمحتي مراتي تعبانة اوي وعاوز دكتور بسرعة
الاستقبال… دكتور اية يا فندم
عمر بضيق.. هي سخنة تقريبا عندها برد

 

الاستقبال. تمام دقيقة واحدة
اتفضل حضرتك علي غرفة الكشف في اوضة120 الدور السابع
عمر بهدوء.. طيب
تعالي يا رحمة

 

كان يمسك ايديها بحنان وهي تبكي بوجع من الأمها والاهم من وجعها بتبكي علي طيبة قلبه عليها بعد اللي عملته اخدها الاسانسير وهي كانت تبكي
عمر اخدها في حضنه و طبطب عليها وقال بقلق…. اهدي شوية وهو هيديكي العلاج وهبجي زينة
وصلوا الدور واخدها علي الغرفة وفضل واقف مع الدكتور والدكتور كان مستغرب من انهيارها

 

بعد الكشف عليها الدكتور قال….. انتي متجوزة
عمر بضيق.. هو انا واقف شفاف ايوة يا سيدي انا جوزها كلمني انا بقي
الدكتور بتوتر من ضيق عمر… المدام من الواضح انها كانت حامل وسقطت

 

عمر غمض عينيه بغضب وحاول يهدي نفسه وميبينش حاجة… ها و بعدين
الدكتور … السخونية دي بسبب السقوط اللي حصل و عدم اهتمامها بالاكل و العلاج اللي المفروض تاخده علشان تتحسن و كمان من الوضح ان نفسية المدام مش متظبطة وفي بعد العلاجات بتكون محتاجة نفسية كويسة

 

عمر بضيق… طيب اكتب العلاج اللي المفروض تمشي عليه
رحمة كانت تبكي وهي شايفة عمر قلب اول ماجت سيرة الحمل
عمر اخد الرشيته بضيق من الدكتور وكانت رحمة لسه تجلس علي السرير
عمر بغضب….. ما تخلصي قومي

رحمة قامت بتعب شديد وهو مسك ايديها بشدة
وركبوا الاسانسير وبعد دقيقة خرجوا وتقريبا عمر كان يجري بها وهي مش قادرة تجاري خطواته
رحمة ببكاء وتعب… براحة شوية يا عمر مش جادرة امشي

 

عمر بغضب.وضيق… متسمعنيش صوتك وبلاش دلع ماشخ جدامي اخلصي
واخدها بسرعة علي العربية وطلع بسرعة عالية لدرجة وصل البيت في عشر دقايق من السرعة اللي كان سايق بيها دخل بالعربية لغاية الملحق وقال بغضب.. انزلي يا هانم

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top