رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

……………………….
في موقع تقف اسيل مع سمسار وتقول… عجبني موقع الشركة هنا موقعها حلو اوي شوف سعر الشركة كام و تعرفني
…. امرك يا فندم حاضر

close

 

اسيل بهدوء…. متتأخرش يعني ساعتين بالكتير و تجي تقولي
… امرك يا فندم
اسيل… اوك انا همشي دلوقتي وهستني تلفون منك
…. حاضر

 

ركبت اسيل عربيتها و طلعت علي شركة وجية
وبعد مرور بعض الوقت
نزلت من عربيتها بمنتهي التكبر و الغرور ودخلت الشركة
اسيل بتكبر… عايزة اقابل و جية بسرعة

 

السكيرتيرة… في معاد مسبق يا فندم
اسيل بضيق.. لا يلا بسرعة عاوزة اشوفه
السكيرتيرة… ممنوع يا فندم لازم يكون في معاد
اسيل بضيق و صوت عالي… ما تخلصي يا بنتي بقولك عاوزة اشوفه المواعيد دي ما تمشيش معايا اخلصي

 

لسه السكرتيرة هتتكلم سمعت صوت انجي… هايدي لو سمحتي ابعتي الملف ده لارشيف
هايدي بهدوء….. حاضر
اسيل نظرت لانجي بصدمة وقالت… انجي

 

انجي انتبهت ليها وقالت بهدوء.. حضرتك تعرفيني
اسيل بضيق… لا ابدا انا شبهت مش اكتر
ونظرت لهايدي وقالت بتكبر وهي بتسيب الكارت بتاعها… قوليلي لوجية اسيل يوسف الشناوي جات هنا وعاوزك ضروري

 

انجي سمعت الاسم و نظرت ليها وعرفت اني دي اخت شاهندا قاتله زوجها
خرجت اسيل بمنتهي الضيق والغضب… ودي بتعمل اية هنا كمان مش كفاية كانت بتشاركني فيه
…………………….

 

في الشركه انجي طلعت مكتبها و جلست علي مكتبها و مراد كان مشغول بالملف اللي في ايده
هايدي راحت علي مكتب وجية اخدت اذن الدخول وقالت… استاذ وجية في واحدة بتقول اسمها اسيل يوسف الشناوي وعاوزك ضروري هي كانت عايزة تقابل حضرتك بس انا قولتلها لازم يكون في معاد مسبق بس هي سابت الكارت بتاعها و

 

مشيت
وجية باستغراب… طيب هاتي الكارت و روحي انتي
هايدي… حاضر يا فندم اتفضل بعد اذنك
وجية… اتفضلي

 

هايدي خرجت. و وجية طلع تلفونه واتصل علي اسيل
اسيل كانت تجلس في سيارتها وهي مضايقة مكنتش لسه مشيت من قدام الشركة
تلفونها رن… الو
وجية بهدوء… انا وجية

 

اسيل بابتسامة.. اهلا يا وجية السكرتيرة بتاعتك و صلت المعلومة بسرعة اهي.
وجية بهدوء… عايزة اية يا اسيل
اسيل بهدوء…. عايزة اقبلك برة لوحدنا
وجية باستغراب… ليه

 

اسيل بخبث… هعرفك اللي مراتك خبيته عليك السنين اللي فاتت واللي عملته هي وشاهندا مع اخوك وحيد
وجية بصدمة… وحيد
أسيل بخبث… اه بكرة الساعه سبعه ونص في كافية هبعتلك اللوكيشن بتاعه
وجية بضيق… نتقابل دلوقتي

 

اسيل بخبث… سوري يا بيبي انا مشيت ومش هقدر ارجع تاني
وجية بضيق.. اية بيبي دي كمان قوليلي مكانك وانا هجيلك
اسيل بخبث… مش فاضية باي
وقفلت الخط ووجية اتعصب ورمي التلفون بغضب

 

وقال…. بنت***** بتلعب بيا ماشي يا اسيل
وهي هتكون بتعرف اية علي وحيد منك لله يا بيعده
اسيل بغل… وللهي لانتقم منك ياسهر انتي وشاهندا مش. هسيبكم
……………

 

في المكتب عند انجي كانت في وقت البريك بتاعها وكانت هي و مراد منسجمين في الحديث
مراد بابتسامة… ياستي طول ما الواحد قادر يقف علي رجله لازم يشتغل يعني انا مقدرش اقعد في البيت يجرلي حاجه
انجي ابتسمت….. الشغل حاجه كويسة بس في ناس مش واخدة علي البهدلة ولكن غصب عنهم بيشتغلوا علشان خاطر و لادهم ومستقبلهم.

 

مراد بهدوء… معاكي حق في اللي بتقوليه في الإلتزامات كتير الواحد بيكون ملتزم بيها
مراد ابتسم… جوزك شغال في شركة
انجي ابتسمت….. انا جوزي كان شغال في شركة بس انا ارملة
مراد بهدوء…اسف مكنتش اقصد

 

انجي بهدوء… لا مفيش حاجه عادي
مراد ابتسم.. بس ربنا معوضك ببنت كبيرة هي وحيدتك
انجي ابتسمت… اه بنتي الوحيدة
مراد ابتسم…… ربنا يخليهالك يارب

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top