رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

انجي بهدوء… كام
35 جنية
انجي بصدمة.. كام

close

 

.. 35 يا فندم
انجي حاولت تداري صدمتها و طلعت الفلوس و ادتهاله واخدت الشاي و بصتله بحزن وحطت السكر و قلبت الشاي وقالت… 35 وانا اللي بحط السكر و بقلب الشاي يالهوي علي دي كسفة انا مش هشتري حاجه من هنا تاني
اخدت الشاي و طلعت علي الاسانسير و دخلت المكتب بتاعها وشافت مراد مركز علي الملف اللي قدامه

 

جلست علي المكتب بهدوء
مراد ابتسم… برافو ولا غلطة
انجي بستغراب… لحقت تشوف الملف انا خلصته في تلات ساعات
مراد ابتسم… انا مش بعمله انا براجعه و ده ميخدش معايا عشر دقايق وبنسبة بقي للتلات ساعات ياريت تكوني اسرع شوية

 

من كدة الملف ده المفروض مايخدش ساعة
انجي بصدمة… ساعة ليه الملف مليان اكتر من عشرين ورقة ولو عملت بسرعة وارد يكون في خطأ
مراد باببتسامة… مع الوقت والممارسة هتتعلمي تخلصي الملف بسرعة بدون اخطأ

 

انجي بهدوء.. يمكن
مراد ابتسم و سكت وهي كذلك و رجع يبص في الملفات اللي قدامه
انجي كانت بتشرب الشاي بهدوء ومستنية يوكلها اي ملف تاني تعمله

 

عده بعض الوقت وكان وقت البريك
مراد بهدوء… لو عايزة تخرجي براحتك قدامك ساعة
انجي بهدوء… لا انا هفضل هنا مش هنزل

 

مراد…. تمام

 

خرج مراد بهدوء
وهي اتصلت علي بنتها وقالت…. ازيك يا حورية
حورية بفرح… مبسوطة جدا جدا جدا
انجي ابتسمت… يارب دايما بس قوليلي اية اللي حصل وانتي مع عمار بسطك اوي كدة

 

حورية ابتسمت بفرح… لما تيجي هقولك يا ماما علشان اتكلم معاكي براحتي
انجي ابتسمت… تمام يا حبيبتي انتي فين البيت مش كدة
حورية بهدوء…. ايوة يا ماما انا في البيت وعملت الغداء طمنيني رجلك وضهرك عاملين اية

 

انجي كتمت تعبها وقالت… ايوة يا حبيبتي الشغل مش متعب ولا حاجه
حورية بهدوء… طيب الحمدلله ماما لو حسيتي في اي وقت انك تعبانة تسيبي الشغل ده و تيجي متشليش هم جهاز ولا غيره اوعي يا ماما

 

انجي بهدوء.. متقلقيش يا حبيبتي انا هقفل دلوقتي وهبقي اكلمك وانا خارجة
حورية باببتسامة….. تمام خدي بالك من نفسك
انجي… حاضر مع السلامه

 

حورية… مع السلامه
قفلوا المكالمة وبعد مرور بعد ساعة دخل مراد و هو ماسك القهوة بتاعتة وحطها علي المكتب وقال….. انتي اشتغلتي قد اية في الشركة دي

 

انجي بهدوء…. يوم واحد
مراد بهدوء.. علشان كده انا شغال هنا من زمان اول مرة اشوفك انتي اللي مدام سوزي اطردت بسببك
انجي بضيق… اولا ماسمهاش بسببي انا مغلطتش فيها بالعكس هي اللي واحدة مش محترمة لا سنها ولا اللي بتتكلم

 

معاهم و بتتبلي علينا
مراد بهدوء… كنتي انتي و هدي مش كدة.
انجي بهدوء… ايوة

 

مراد… عرفت الحوار ده سمع الشركة تعرفي يا مدام انجي مدام سوزي ده كان طبعا هي متكبرة علي الخلق و كانت وقتها مديرة عليا و كانت بتقرفني في عيشتي بس انا كنت مضطر استحملها لانها المديرة عليا بس واضح انك مستحملتيهاش ساعة كنتي هتستحملي تشتغلي معاها ازاي واهي اطردت من هنا وكانت فضيحة ليها

 

انجي بهدوء… كل واحد بياخد حسب عمله هي غلطت واوي كمان انا عمري ما اذيت حد بالعكس طول عمري في حالي بس ده مش معني اني هسكت عن حقي هي اللي غلطت و خدت جزائها
مراد ابتسم… معاكي حق

 

لسه هيكمل كلامه الباب خبط… ادخل
دخل النادل و هو ماسك وجبتين وحطهم وقال… اتفضل يا فندم
مراد بهدوء….. شكرا يا مصطفى
مراد مسك الطبق بتاعه حطه علي المكتب و حط طبق انجي علي مكتبها وقال اتفضلي

 

انجي بهدوء… انا مطلبتش حاجه
مراد بهدوء… محدش فينا بيطلب دي و جبات بتتوزع علي كل الموظفين وقت البريك
انجي بهدوء… طيب لو انا مش عايزة اكل

 

مراد ابتسم… خديه وانتي ماشية في تلاجة في المكتب هناك اية اي حد ملوش نفس للاكل بيحط الاكل وهو ماشي بياخده بس متنسهوش
انجي ابتسمت… تمام

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top