رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

شاهندا بخبث… اكيد شايف ليه حد تاني او معجب بحد تاني مثلا
سهر بغيظ افتكرت انجي….. معرفش بس ما اعتقدش ان وجية ايه في الكلام ده
شاهندا بإبتسامة… ممكن المهم عرفتي ان خطوبة ايهم و البت اللي اسمها جني دي الاسبوع الجاي

close

 

سهر. باستغراب… خطوبة ولا كتب كتاب
شاهندا… كتب كتاب يا بنتي
سهر بهدوء… تمام الف مبروك

 

شاهندا… الله يبارك فيكي عقبال عمار و نور
سهر… ربنا يخليكي يا حبيبتي عقبال مهاب اللي كان مفروض يتجوز قبل الواد ايهم
شاهندا بضيق… مهاب مش راضي يتجوز مش فاهمة اية السبب

 

سهر… بكرة يتجوز متشغليش دماغك
شاهندا… معاكي حق
وكانوا بيتكلموا في مواضيع كثيرة

 

…………………..

يتبع…..

في صباح يوم جديد كانت انجي جهزت نفسها علشان تنزل تروح الشغل

 

حورية بهدوء… صباح الخير يا ماما
انجي… رايحة الشغل
حورية بهدوء… عند عمو وجية

 

انجي بهدوء… ايوة المرتب في الشركة دي. هيخليني اقدر اجهزك يا حورية لو رحت اي شغل تاني المرتب هيبقي اقل من ده بكتير
حورية بضيق… طيب ما تقعدي و انا اشتغل

 

انجي بهدوء… كلها شهر و الكلية بتاعتك هتبتدي ركزي في مستقبلك و انا هشتغل اية اللي مضايقك انا عارفة انك محروجة علشان خاطر. هيبقي حماكي لكن يا حوريه انا قصاد الفلوس اللي هخدها هشتغل و هتعب هو مش بيشفق علينا بالفلوس دي
حورية ابتسمت… حبيبتي انا مش فارق معايا اذا كان هتشتغلي عند حمايا او لا انا عاملة علي تعبك متنسيش انتي مش

 

بتقدري تقفي كتير
انجي ابتسمت… الشغل هناك اكتريته هبقي قاعدة مش واقفة يلا انا همشي علشان متأخرش خدي بالك من نفسك ولو هتنزلي تروحي في حته عرفيني تمام
حورية بهدوء… عمار كان عايز نخرج مع بعض انهارده نقعد في اي كافية

 

انجي بهدوء…. متنسيش يا حورية لسه متخطبتوش و مش عايزة الناس تشوفكوا مع بعض مش عايزة حد يتكلم بس ممكن انهارده ساعة و تيجي وكدة كدة مفيش غير اسبوعين و تتخطبوا
حورية ابتسمت… تمام شكرا
انجي بإبتسامة…. العفو يلا باي

 

حورية… باي
خرجت انجي من شقتها وكانت ترتدي بنتطلون اسود و قميص ابيض و جاكت اسود و وجذمة كعب و شعرها ديل حصان و كانت في قمة الشياكة

 

وقفت تاكسي وركبت
سواق التاكسي نظراته كانت مريبة بنسبة لانجي اللي قلقت وقالت بجدية… اقف دقيقة عند الدكان اللي هناك ده لو سمحت
السواق… امرك يا ابلة

 

انجي نزلت من العربية و قالت ليه.. اتفضل دي حق الموصلة لهنا
السواق وهو بيغمز… ليه كدة يا عسلية ما انا كنت هوصلك مكان ما انتي عايزة واهو الطريق طويل و نتسلي
انجي بغضب و صوت عالي…. قولتلك غور من هنا يلا مش ناقصة قرف علي الصبح

 

السواق….. انتي الخسرانة
وطلع
انجي بغضب…. ناس مشفتش تربية

 

انجي شافت تاكسي واقفته انجي بجدية… اطلع علي عنوان ****
السواق بهدوء… حاضر يا استاذة
وطلع علي العنوان و كان محترم و مش بيتكلم
وبعد مرور ربع ساعة وصلت الشركة و كانت متاخرة عشر دقايق

 

دخلت الشركة بسرعة و فتحت باب الاسانسير وهي قلقانة تطلع لوحدها داست علي الدور بهدوء وهي متوترة ان الاسانسير يقع في اي لحظة لحد ما وصلت للدور بتاعها و خبطت و علي المكتب
ادخل

 

دخلت انجي بهدوء… السلام عليكم
… عليكم السلام مين انتي
انجي بهدوء… انا اسمي انجي موظفة هنا بس كان عندي ظروف مجتش الشركة و استاذ وجية عنده علم بوجودي هنا

 

انجي كانت تتكلم مع راجل في اواخر الاربعين من عمره و لكن مهتم بجسمه و لبسه و يبان عليه في اواخر التلاتينات اسمه مراد
مراد بهدوء…. طيب اتفضلي اقعدي هنا دقيقة وجاي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top