رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

سهر بضيق… لو حطة امل علي ورث ابوكي تنسي انك تاخدي مليم
اسيل ضحكت بستفزاز…. فلوس اية يا معف*نة اللي انتي بتتكلمي عليها انتي مسمية دي فلوس انا مليارديرة عيشتي في بريطانيا بنيت نفسي بنفسي و مش محتاجة واحدة زيك و من مستواكي انها تكلمني اصلا يا سهر انتي انا مستنضفش

close

 

اشغلك خدامة عندي و بعدين الكام مليم اللي عندك و الشركة ولا الاتنين اللي انتي طالعة بيهم السماء انا ليا شركة في كل بلد مش محتاجة اي حاجه من فلوس ابوكي بنسبة ليا ملليم دي اول حاجه و تاني حاجه انا مش هسمح لاي واحده فيكم تتطول عليا او. تقل ادبها لو حصل هلقوا مني رد فعل عنيف صدقوني لو كنت سكت زمان علي اللي شاهندا عملته من اجرام وعدم تربية مش هسكت دلوقتي علي اي حاجه مفهوم الزيارة دي انتهت يلا مع السلامه علشان عندي مواعيد

 

شاهندا وسهر كانوا متعصبين جداً وخرجوا وشهم احمر من الغضب
اما اسيل جلست مكانها ببرود وكان مفيش اي حاجه حصلت
……………………………

 

في العربية شاهندا اتصلت علي اكمل وكانت متعصبة جداً.
شاهندا بغضب… الو يا اكمل البت دي لو مخرجتش بره البلد انا هموتها سامع
اكمل بغضب… اخرسي بقي كل اللي يضيقك عايزة تموتيه ثم اني عرفت معلومات عن اختك اختك محدش يقدر يجي جنبها دي عندها حصانه ده غير انها خدت الجنسية البريطانية واي حاجه تحصلها تعمل معاملة السياح و كمان اختك واحده فلوسها

 

متلته زي وجية بظبط يعني انا مجيش حاجه جنب الاتنين دول لو فكرنا نعمل اي حاجه هتلقي الف واحد في ضهرها و نفذها اكيد كبيرة بسبب الشركات و الحاجات اللي عندها تنسفني انا و انتي وسهر و من غير رحمة بسبب اللي عملتيه زمان فاكرة ولا نسيتي

 

شاهندا بغضب.. انا البت دي هتجلطني يا تكمل مبقتش قادرة استحمل البت كانت هتجلطني ببرودها
اكمل بهدوء… خلاص يا شاهندا اقفلي الموضوع ده و ملكيش دعوه بيها فاهمة
شاهندا بغضب.. حاضر يا اكمل حاضر
و قفلت الخط بغضب اما سهر كانت تلتزم الصمت.
…………….

 

في بيت زياد سمع الباب بيفتح ودخل و الده شافه ينظر للشباك بشرود
سيد بحزن…. هتفضل قاعد كدة لغاية امتي يا زياد يا بني خلاص اللي حصل حصل ملكش نصيب فيها
زياد نظر لوالده و سيد قدر يقراء نظرات القهر من زياد
سيد قرب منه و طبط عليه…. بكرة تشوف واحدة تانية و تحبها و تحبك وانت كدة كدة داخل الكلية هتشوف بنات اشكال والوان

 

و تحب و تتحب يا زياد.
زياد بهدوء…. معاك حق
سيد بضيق.. ده اللي ربنا قدرك عليه لغاية امتي هتفضل حابس. نفسك و مش عايز تطلع من اوضتك ليه هو حورية مفيش

 

غيرها في الدنيا اللي خلق حورية مخلقش غيرها
زياد بدموع حاول يكتمها…. حاضر يا بابا هحاول اتغضي عن الموضوع وكان مفيش حاجه حصلت و اني فضلت احبها ١٧ سنه و مستني منها نظره ولا كلمة تريح قلبي من الوجع و الحزن اللي فيها انا هتغضي هتغضي عن خطوبتها و عن حبها لواحد تاني

 

اي كان مين هو ان ايديها هتلبس دبله لواحد تاني غيري هتتجوز و تخلف من واحد غيري كنت بحلم باليوم اللي اشوفها بالابيض بس ليا مش لغيري
كان نفسي اتجوزها و اعيش معاها احلي ايام عمري كان نفسي نتجوز ونتعيش في شقتنا واول ما ادخل من باب الشقة

 

تجري عليا و تقولي وحشتني صدقني الحب اللي في قلبي من ناحيتها ميروحش بسهلة في حب يكفي بلد انا مش قادر. اقولك اني هتخطي الموضوع قلبي مش قادر ينسي وعقلي مش قادر يستوعب انها هتبقي مع حد تاني

 

انا بتمني اموت قبل اليوم اللي هشوفها فيه مع واحد غيري
كان صوته كله حشرجه بسبب من دموعه من النزول امام ابيه

 

سيد حضنه و هو حزين و قلبه مكسور علي ابنه الوحيد… صدقني يا زياد ربنا هيعوضك و هيديك احسن من حورية و هترجع تقول ابوك قال و حرام عليك تتمني الموت يا بني ارضا باللي ربنا قسمه ليك بلاش تبقي طماع يا زياد ربنا ادلك كتير متبقاش طماع و عيش حياتك يا بني زي ما ربنا قسمها ليك فاهم واوعي تقول الكلام ده تاني مش عايز اسمعه تاني و من بكرة تنزل

 

تشتري لوزم الكلية بتاعتك فاهم ولا لاء
زياد هز راسه بحزن… حاضر حاضر
سيد خرج بحزن شديد علي ابنه
وزياد رجع لشروده
……………

في البيت عند حورية. كانت تجلس هدي مع انجي
انجي بكسوف… مش عارفه هشتغل في الشركة عنده ازاي واحنا هنسبهم يعني ابقي شغاله عند حمي بنتي مستعيبها يا هدي
هدي بضيق… مش انتي اللي الكرامة خدتك و مرضتيش يجيب العفش هو

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top