رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

واشيل حجابي مينفعش طبعا انا هلبس سوارية ولكن للمحجبات واللي تليق بيا و بديني
شاهندا حاولت تقنعها ولكن جني كانت مصرة علي موافقها وعلي رايها
شاهندا بضيق… طيب يا حبيبتي زي ما تحبي تعالي نروح لقسم المحجبات
جني مشيت وراها وكانت مضايقة من محاولة اقناع شاهندا لقناعها بالتعري
شاهندا بهدوء…. لو سمحت عايزة فستان سورية للمحجابين

close

 

… عندي تشكيلة جميلة جداً هتعجب حضرتك
شاهندا بضيق….خليها تشوفهم و اختاري اللي يعجبك يا حبيبتي
جني بهدوء… تمام
فضلت شوية لغاية ما وقعت عند فستان شيك و في نفس الوقت جذاب
جني بهدوء.. انا هاخد ده

 

…. اختيار جميل يا انسة هحطه في شنطة لحضرتك
جني بهدوء.. شكرا
وبعد مرور بعض الوقت خرجوا وراحوا يلفوا علي باقي الحاجات اللي هيجبوها
…………….
في المستشفى كانت سهر و عمار و نور و حورية وانجي وسهر كانت مضايقة من انجي و جملها
وكانت تنظر لها بغيظ

 

بعد مرور ربع ساعه خرج الطبيب وقال… هو كويس دلوقتي بس واضح انه اتعرض لعصبية شديدة و بسببها ضغطه ارتفع جدا وادي الي الاغماء
سهر بسرعة… نقدر نشوفه يا دكتور
… ايوة تقدروا تشوفه اتفضلوا

 

كلهم دخلوا وقربت سهر بسرعة من السرير وكان وجية فايق وقالت.. وجية حبيبي حمدلله علي السلامة يا قلبي
انجي حورية عمار كانوا مستغربين من افعال و كلام سهر اما نور كانت مبسوطة علشان مفكرة ان ممكن ابوها يرجع والدتها تاني
وجية بصلها بتحذير وقال.. الله يسلمك يا مدام سهر
سهر اتصدمت من كلمة مدام وقالت… من امتي واحنا بنتعامل مع بعض برسمية يا وجية

 

وجية بحده.. من ساعة ما اطلقنا يا مدام سهر
انجي وحورية كانوا حاسين ان وجودهم في الوقت ده مش مستحب
انجي قطعت كلامهم وقالت… حمدلله علي السلامة يا استاذ وجية
حورية.. حمدلله علي السلامة يا عمو

 

وجية بهدوء.. الله يسلموا معلش تعبتكوا
انجي بهدوء.. مفيش تعب ولا حاجه احنا هنستاذن دلوقتي بعد اذنكم
وجية بابتسامة… اتفضلوا
حورية خدت بنتها و خرجت اما سهر قالت…. بقي كدة يا وجية بقيت بنسبة ليك مدام سهر مش سهر ما انت لما كنا مطلقين

 

كنت بتقولي يا سهر عادي
وجية بصلها بتحذير وقال… كنت غلطان يا ستي انا تعبان ومش ناقص مش جيتي وعملتي الواجب اتفضلي امشي
سهر بغضب… بقي كدة ماشي يا وجية
وخرجت سهر و رزعت الباب و راها
نور بعتاب… ليه كدة يا بابا حرام عليك

 

وجية نظر للجهه الثانية بمعني لا اريد الكلام
عمار قرب… حمدلله علي السلامة يا بابا
وجية ابتسم… الله يسلمك يا عمار
عمار بمشاكسة…. كبرت يا وجية و بقيت تتعب عجزت

 

وجية ابتسم وقال… انا اصبي منك يا حيوان
عمار ابتسم…. ماشي يا عم بابا
وجية ابتسم… انا عايز اخرج

 

عمار ابتسم…. لو الدكتور شاف ان حالتك تسمح الخروج هيكتب الخروج
وجية بهدوء.. طب روح شوف كده وتعالي قولي
عمار بهدوء… حاضر
……………………

 

هنا ينتهي البارت انتهي اتمني ينال اعجابكم
ممكن استاذن منكم من بكرة لغاية لغاية يوم الثلاثاء الجاي منزلش لان انا رايحة امتحانات الاسبوع الجاي علشان انا كنت ثانوي تجاري ولازم اعمل معادلة علشان ادخل الكليه بعد الامتحانات هنزل كل يوم ممكن ولا لاء لان الفترة دي انا مضغوطة مستنية رايكم وعارفة اني هتاخر عليكم بس غصب عني

يتبع…..

 

 

في البيت و جية خرج من المستشفى وفضل ملتزم بيته كان حاسس انه ضغطه بيعلي كل ما بيفتكر الغلطة اللي عملها فاق من سرحانة علي مكالمة من اكمل
وجية بضيق… عايز اية ده كمان هي نقصاك
رد بهدوء… الو يا اكمل

 

اكمل بخبث… ازيك يا وجية عرفت انك تعبت في الشركة و اغمي عليك الف سلامة عليك اية اللي حصلك
وجية بضيق… انا كويس الضغط ارتفع بس مش اكتر
اكمل ابتسم… طيب الف سلامه عليك كنت عايزك في موضوع كدة
وجية بضيق.. ها

 

اكمل بخبث…. اسيل رجعت
وجية بهدوء…مش دي سافرت من زمان تقريبا من ست او سبع سنين
اكمل بخبث.. هي
وجية بهدوء.. طيب انا مالي ما ترجع

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top