رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

والموظفين كلهم اتجمعوا لما عرفوا و بعد مرور بعض الوقت جت الاسعاف و شالوا وجية
اللي كان باين علي ملامحه التعب الشديد
هدي طلعت تلفونها وقالت… الو يا انجي الحقي وجية بيه تعب جدا اغمي عليه واتنقل المستشفى

close

 

انجي بصدمة… الواد عمار عارف
هدي… الامن اكيد هيكلمه و هيعرفوه
انجي بحزن.. ربنا يشفيه لما تيجي البت حورية هنبقي نكلم عمار و نشوف اية الاخبار
هدي.. عيب يا انجي لازم تروحي انتي وبنتك تتطمنوا عليه مهما كان حمي بنتك

 

انجي…… معاكي حق انا بس اتصل علي عمار الاول لما حورية تيجي ولما تيجي هنبقي نروح نشوفه وربنا يقومه بالسلامه
هدي… يارب يا حبيبتي مع السلامة
انجي… مع السلامه
وقفلت هدي وانجي قالت ربنا يقومه بالسلامة اما اتصل علي حورية اشوفها فين كدة

 

لسه هتتصل سمعت الباب بيتفتح
انجي بهدوء… لسه كنت هرن عليكي
حورية بهدوء.. ليه كنتي عايزة حاجه من تحت
انجي بحزن… الاول عملتي اية مع زياد.

 

حورية بحزن.. ولا حاجه ياماما قولتله اني هتخطب الشهر الجاي وان هو زي اخويا وبس كدة
انجي بحزن.. وهو رده كان اية
حورية بحزن…. اتصدم في الاول و قالي وانا وانه كمل تعليم علشاني بس بعدين قالي انه بيتمني ليا السعادة مع الانسان اللي اختارته ومشي حتي من غير ما يسمع ردي

 

انجي بحزن.. وللهي يا بنتي ما عارفة اقول اية هدي لسه مكلماني من قبل ما تدخلي بتقولي ابو عمار تعب واغمي عليه في الشركة واتنقل المستشفى
حورية بصدمة وقلق… ومقولتيش ليه من الاول لسه هتسألي علي زياد لازم اكلم عمار اطمن عليه وعلي عمو وجية

 

وفعلا طلعت التلفون واتصلت علي عمار اللي كان بيجهز بسرعة علشان يروح المستشفى يطمن علي ابوه بعد ما الامن كلموه و قالوله
عمار بقلق.. ايوة يا حورية
حورية بقلق.. عمار باباك عامل اية دلوقتي

 

عمار بقلق.. مش عارف انا لسه هروح المستشفى
حورية بحزن… طيب قولي العنوان وانا هاجي انا وماما نطمن عليه
عمار… متتعبيش نفسك يا حورية انا هطمنك عليه انتي لسه تعبانة
حورية بحزن… متقولش كدة يا عمار قولي بس العنوان وانا كويسة ابعتلي العنوان اوعي تنسي

 

عمار ابتسم بحزن.. حاضر هبعتلك العنوان مع السلامه
حورية… مع السلامه
وقفلوا
ونور دخلت علي اخوها وهي بتعيط و بتقول انا جهزت يا عمار يلا بسرعة بقي
عمار بهدوء.. متقلقيش هيبقي كويس يلا بينا

 

و خرجوا الاتنين بسرعة علشان يروحوا يشوفوا ابوهم
وعمار بعت اللوكيشين لحورية
نور تلفونها رن و كانت سهر بتطمن عليها ومكنتش تعرف باللي حصل لوجية
نور بدموع… الو يا ماما

 

سهر بقلق…. في اية يا نوى مالك
نور ببكاء… بابا في المستشفى يا ماما اغمي عليه في الشركة
سهر بصدمة… ليه قوليلي عنوان المستشفى بسرعة
نور بدموع… العنوان *****

 

سهر بدموع… انا جاية في الطريق يلا مع السلامه
نور بدموع… متتأخريش يا ماما
سهر… حاضر يا حبيبتي
وقفلت سهر بسرعة وقالت بقلق… اية اللي حصلك يا وجية
وركبت عربيتها وساقت بسرعة علي المستشفى..
……………..

 

 

حورية بقلق……يلا يا ماما عمار بعت العنوان البسي بسرعه
انجي بهدوء… حاضر يا حورية هروح البس و اجاي
حورية بقلق… بس متأخريش لو سمحتي
انجي بهدوء….. هتاخر في اية يا حورية حاضر هلبس بسرعة
…………

 

في المول كانت شاهندا و اقفة في محل فستان سوارية ولكن مكشوفين.
جني بخجل.. انا يا طنط مش بلبس النوع ده من الفساتين انا محجبة
شاهندا بهدوء… وماله يا حبيبتي انتي البسي النوع ده في الخطوبة وبعدين ارجعي لستيلك تاني
جني بضيق… مستحيل طبعا يا طنط حضرتك عايزني اعري جسمي للي يسواي و اللي ما يسواش

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top