رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

جني بهدوء.. الحمدلله اتفضلي ادخلي
شاهندا دخلت بهدوء وجلست وقالت بإبتسامة… انا جاية اخدك و نروح المول و نجيب الفستان و مستلزمات الخطوبة يا قلبي
جني بتأثر بدموع… بجد
شاهندا بإبتسامة… طبعا انتي هتبقي بنتي يا حبيبتي زي ايهم بظبط معزتك من معزة ايهم عندي

close

 

يلا انا خليت اونكل اكمل يكلم بابكي و و يعرفه ان انا جاية وهخدك معايا نلف في المول وكلميه عرفيه كمان
جني بفرح… حاضر حضرتك تشربي اية الاول
شاهندا بإبتسامة… روحي بس البسي و اجهزي وهناكل و نشرب في المول اللي احنا عايزينه يلا علشان ناخد اليوم من اوله
جني بفرح… حاضر هروح اجهز في ثواني بعتذر هسيب حضرتك لوحدك

 

شاهندا بإبتسامة… ولا يهمك يا حبيبتي روحي اجهزي
جني… حاضر بعد اذنك
شاهندا بإبتسامة… اذنك معاكي يا حبيبتي
وذهبت جني باتجاه غرفتها لتذهب مع حماتها المستقبليه
شاهندا بضيق في نفسها.. اوف مش عارفة هنخلص من القرف ده امتي
……………………

 

في الكافية زياد مسك دموعه وقال… وانا
حورية بحزن… انت زي اخويا يا زياد و عمري ما
زياد بدموع.. عمرك ما ادتيني ريق حلو وعمرك ما ادتيني امل بس علشان انا مكنتش في مستوي التعليم بتاعك بس اتعلمت علشانك و علشان اشرفك و سط الناس

 

حورية بحزن… شوف انا مش عارفة اقولك اية بس صدقني ده مش بايدي انا لو كنت محبتش صدقني كنت ممكن اديلك فرصة و ادي لنفسي فرصة بس انا حبيت يا زياد وده حاجه مش في ايدي
زياد بحزن ودموع…. علي العموم الف مبروك و تتهني وتبقي سعيدة ده مهم عندي يا حورية واحنا متربين سوا و عشرة عمر واكيد سعادتك تهمني يا حورية الف مبروك بعد اذنك
ومشي وهو يمسك دموعه اما هي عيونها دمعت بتعب وحاست انها ظلمته و لكن ده مش بايديها
………………….

 

في الشركة اكمل
سهر دخلت المكتب بدون اي استاذن وسط الاجتماع و اكمل اتضايق وقال بعصبية… ايه يا سهر مش تخبطي
سهر بضيق.. سيب اللي في ايديك ده عايزك في موضوع مهم ما يتأجلش يلا
اكمل بضيق.. بعتذر يا جماعة خلونا نكمل الاجتماع في وقت تاني اتفضلوا

 

الموظفين بدوا يخرجوا واحد ورا التاني و اكمل بغضب… نعم يا ست سهر في اية
سهر بصدمة…. اسيل رجعت رجعت
اكمل بصدمة… رجعت ازاي
سهر بعصبية… لسه و اصل ليا خبر من رجالتي اللي بيرقبوها و قالولي انها نزلت مصر يا اكمل بكلم شاهندا بس مش بترد

 

عليا
اكمل بصدمة… شاهندا مع جني خطيبة ايهم في المول اكيد مسمعتش الفون اية اللي رجعها تاني مش كفاية اللي حصل زمان بسببها اية اللي جابها تاني
سهر بغل… لو جاية و ناوية تاخد حاجة من الورث مش هسمح بده يحصل الفلوس دي حفنا انا و شاهندا و كفاية كانت عايزة

 

توسخ سمعتنا باللي عملته ولولا اللي عملنها كان زمان سمعتنا في الارض يا اكمل
اكمل حاول يهدي… اكيد يا سهر هي ملهاش اي وجة حق تطلب الفلوس دي بس انا مش عارف هي جاية ليه و عايزة اية
سهر….. انا سمعت انها فتحت شركة كبيرة في بريطانيا و شركتها اسمها فوق جدا وليها اسم عالي اكيد خدت ورث امها كله علشان تفتح شركة زي دي و اكيد لو عايزة فلوس هتيجي تطلب في حق ابوها مننا وانا مش هدييها جنية سامع يا اكمل

 

اكمل قرب منها بهدوء وقال… مش عايزين نسبق الاحداث يا سهر خلينا لغاية ما نشوف هي عايزة اية وجاية لي متفكريش تعملي حاجه سامعة ما تبقيش غبية زي اختك
سهر بضيق.. ماشي يا اكمل مش هعمل حاجه وهسكت خالص
اكمل بخبث.. الا وجية مش ناوي يرجعك يا سهر و لا اية هو ما صدق خلص منك

 

سهر بدموع….. هو فعلا مش ناوي يرجعني خلاص
اكمل بحزن مصطنع… لا لا ملوش حق تصدقي كان لسه فاكر نهي البنت بتاعة الكلية اللي سابته وجات ليا
سهر بغيظ… انت بتديقني يا اكمل انا ماشية ولو عرفت حاجه جديدة ياريت تعرفني

 

اكمل بهدوء…. تمام
سهر خرجت وهي مضايقة من اكمل و من اللي بيحصل
……..؟……………..
في شركة و جية خرج من مكتبة و كان حاسس بتعب شديد مش عارف اية سببه ركب الاسانسير وخرج ويدوب عده بوابة الشركة و واغمي عليه امام الامن اللي جروا عليه بسرعة و طلبوا الاسعاف وهدي و كمان كانت وافقة و مش عارفة في اية

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top