رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

اكمل بهدوء… مهاب انت جاي الشغل معانا انهاردة
مهاب بهدوء.. ايوة يا بابا جاي
اكمل بهدوء….. طيب انا هقوم اروح انا لان عندي مشوار مهم وانتم روحوا الشركة مع بعض
مهاب وايهم… تمام

close

 

اكمل مشي و شاهندا ابتسمت وقالت.. حبيبي ايهم انا هروح لجني خطيبتك علشان ننقي الفستان سوا
ايهم باستغراب… ماشي
شاهندا ابتسمت… تجي معانا
ايهم بهدوء… لا عندي شغل

 

شاهندا بإبتسامة… طيب يا حبيبي
مهاب بجدية… يلا يا ايهم
ايهم بهدوء… تمام بعد اذنك يا ماما
شاهندا ابتسمت… مع السلامه يا حبيبي
مهاب و ايهم خرجوا ومهاب ركب عربيته و ايهم ركب معه ووصلوا بعد مرور بعض الوقت بدون اي كلام من الطرفين
ايهم نزل وراح علي مكتبة وكذلك مهاب
…………………

 

في المطار تخرج سيدة من الباب وهي في كامل اناقتها من الثياب الغالية الثمن و برندات ولكنه محتشم
فتح لها الراجل الباب و ركبت في الخلف بهدوء وقالت… اطلع علي الفيلا اللي في التجمع
السواق.. امرك يا فندم
وطلع علي الفيلا
تلفونها رن.
الو

 

… انتي برضوه عملتي اللي في دماغك
مش هفضل تحت رحمتهم كتير كفاية اللي عاملوه فيا يا مهند كفاية حرموني من اغلي شئ عندي كفاية سبع سنين متغربة برة مليش حد ولا حد بيسأل عليا انا تعبت انا هقعد هنا في بلدي
مهند بضيق.. انا خايف عليكي منهم يا حبيبتي انتي عارفة هما يقدروا يعملوا فيكي اية ممكن يخلصوا منك لو حسوا بقلق من ناحيتك

 

…. انا مش خايفة من اللي خسرتوا زمان كان اخر حاجه املكها مابقتش اخاف علي حاجه ولا من حاجه انا خلاص هستقر في مصر
مهند بتنهد… خلاص براحتك انا حذرتك وانتي مسمعتيش
…. انا بعزك يا مهند بس صدقني تعبت من قاعدتي في بلد غريبة كفاية كدة يا مهند غربة ثم انا مش هيبقي ليا علاقة بيهم ابدا يا مهند بعد اللي عاملوه مش عايزه اشوف وشهم

 

مهند بهدوء.. خلاص يا حبيبتي زي ما انتي عايزة بس اوعي تنسيني
…. لا متقلقش انت متتنسيش
مهند ابتسم… ربنا معاكي
ومعاك يارب مع السلامه

 

مهند… مع السلامه
قفلت وسمعت صوت السواق.. وصلنا يا فندم
نزلت من العربية وهي تنظر لانحاء الفيلا بشوق و

 

فتحت البوابة وعيونها دمعت غصب عنها بوجع
قربت من الباب و فتحته كان متنضف لانها وصت حد يدخل و ينضف البيت لانها هتستقر فيه
جلست بتعب وقالت… اخير رجعت ليك تاني اوعدك مش هخرج من البيت ده غير علي موتي
…………

 

في البيت عند وجية قام علي سريره وحاسس بتعب فتح دولابه واخد هدوم ودخل اخد شاور
وخرج وحاسس ان دماغه هتتفرتك اخد مفاتيحه و خرج وكان ولاده نايمين لسه
ركب عربيته و راح علي الشركة وقابل هدي اللي نظرت له بستغراب لشكله اللي باين عليه مرهق
وجية ركب الاسانسير وطلع مكتبه

 

ودخلت السكرتيرة وقالت… صباح الخير يا فندم حضرتك عندك ميتن
وجية بتعب… الغي كل حاجه انا مش رايح في حتة انهارده
السكرتيرة… حاضر يا فندم
وخرجت بهدوء

 

اما وجية ركن راسه علي المكتب وحاسس بصداع رهيب بيهاجمه
هدي دخلت المكتب بعد ما خدت الاذن و كان وجية مازال علي وضعه
هدي بهدوء….. الف سلامة علي حضرتك يا فندم
وجية بتعب… الله يسلمك يا هدي في حاجه عايزه تقوليها

 

هدي بهدوء… ملف الصفقة بتاعة اليابان و صل يا فندم
وجية بتعب… خلية بعدين وانا هبقي اشوفه
هدي بهدوء….. حاضر يا فندم بعد اذنك
وخرجت وهو ركن راسه علي الكرسي بتعب
.،.،.،..،.،،..،.،.،.،..

 

في الكافية جلس زياد بنتظار حورية التي اتت في المعاد مظبوط قام زياد اول ما شافها وشد ليها الكرسي وهي اتكسفت
حورية بخجل… شكرا
زياد ابتسم…. العفو
وقعد… تشربي اية
حورية بهدوء… خليه بعد الموضوع اللي عايزك فيه

 

زياد بإبتسامة…. موضوع ايه
حورية بتوتر… انا مش عايزة ابني ليك امل يا زياد انا خطوبتي الشهر الجاي
زياد بصدمة…. نعم

يتبع…..

 

في عربية شاهندا كانت تتحدث مع صديقتها وبتقول بهدوء… متنسيش خطوبة ايهم الاسبوع الجاي لازم تيجي
… متقلقيش هاجي لازم اشوف عروسة ايهم هتبقي عاملة ازاي اكيد هتبقي ملكة جمال
شاهندا بسخرية بانت في صوتها… طبعا يا حبيبتي انا هقفل دلوقتي علشان رايحة لعروسة ابني نجيب الفستان اللي هتلبسه في الخطوبة اصل والدتها متوفيه و ياحرام ملهاش حد يا صافي

 

صافي بخبث…. وانتي قلبك كبير وطيب يا شاهندا
شاهندا بضحكة… اكيد انا طول عمري قلبي مافيش اطيب منه يلا باي يا حبي
صافي بخبث… باي يا حبيبتي

 

شاهندا قفلت والسواق قال… وصلنا يا فندم
شاهندا بتكبر… اوك
ونزلت من العربية وراحت ناحية الفيلا و رنت الجرس و جني اللي فتحت الباب ابتسمت… اهلا يا طنط اتفضلي
شاهندا بإبتسامة بسيطة..ازيك يا قلبي عامله اية

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top