رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

مواظب عليه و تقول ربنا مش هيغفرلي لا ده الشيطان اللي بيحربك انت اي كانت الذنوب اللي عملتها اوعي في يوم تهمل صلاتك
خليك دايما بتصلي مهما كانت الظروف قدامك مش مشجعة
ايهم ابتسم… تعرفي انتي اول واحده احس انك هتاخديني لطريق الصح اوعدك اني هحاول بس مقولتليش موافقة عليا ولا لاء

close

 

جني بخجل… الرد هيوصلك مع بابا
ولسه هيتكلم دخل عصام وقال.. ها ياولاد اتفقوا
ايهم ابتسم… انا اتفقت جدا لكن هي بقي قالت ردي هيوصلك مع بابا
عصام ابتسم.. طيب اذا كان كدة هقولكم بليل قرارها
اكمل ابتسم… طيب في انتظارك احنا هنمشي دلوقتي

 

عصام… استنوا واتغدوا معانا
اكمل بهدوء… معلش تتعوض الجايات كتير بس انا انهاردة ورايا حاجات كتير لازم اعملها
عصام ابتسم… ربنا معاك

 

اكمل ابتسم و سلموا علي بعض و اكمل اخد مراته و ابنه و مشيوا
عصام قرب من بنته وقال… ها يا حبيبتي موافقة ولا لاء
جني بهدوء… هصلي صلاة استخارة و بعدين هرد علي حضرتك
عصام ابتسم… طيب
……………

 

في البيت عند انجي كان يجلس و جية و عمار و نور مع حورية وانجي
وجية بهدوء.. طبعا انا جاي اطلب ايد حورية لابني عمار
انجي بهدوء….. بما ان الاتنين موافقين انا معنديش مانع
وجية بهدوء… طيب انا كنت بقترح ناجل خطوة الخطوبة بتاعتهم لشهر ولا حاجه علشان الناس متتكلمش كتير عن حورية

 

وخصوص انها لسه راجعة
انجي ابتسمت لاهتمامه… دي حقيقة انا كنت هقول كدة
وجية ابتسم… طيب طلبتكم اية
انجي ابتسمت بهدوء.. انا معنديش طلبات انا كل اللي يهمني ان بنتي تبقي سعيدة في حياتها مش اكتر من كدة وانا واثقة

 

ان عمار محترم وهيصون حورية
عمار ابتسم…. طبعا يا طنط حورية دي في عنيا
حورية اتكسفت

 

انجي بهدوء… بس سؤال كنت عايزة اساله
وجية.. اتفضلي
انجي باستغراب.. هي والدة عمار مجتش ليه
عمار اتوتر
وجية بهدوء… هي. مسافرة مش موجودة حاليا

 

انجي بستغراب.. وفي الخطوبه باذن الله هتيجي.
وجية بهدوء.. ان شاء الله
انجي كانت حاسة ان والدته مش موافقة علي الموضوع ده ولكن سكتت

 

وجية…. مقولتوش. طلبتكم اية
انجي بهدوء… انا قولت ميهمنيش غير سعادة بنتي
وجية بهدوء… طيب الشبكة عمار اللي هيجبها لعروسته مليش دعوة بيها الشقة هما هيقعدوا معايا في البيت لكن لو حورية عايزه تقعد لوحدها مش. مهم هنجيب شقة ليهم هما الاتنين
بنسبة للعفش والاجهزة كلهم عليا
انجي بهدوء.. لا
وجية نظر له بهدوء… هو اية لا

 

انجي بهدوء… يعني الحاجه بنص شوفوا انتم هتجيبوا اية و احنا هنجيب اية انا مقبلش اني اجوز بنتي كدة
وجية بهدوء… كدة ازاي انا دي هدية مني لحورية وعمار

 

انجي بضيق.. اسفة بنتي انا امها وهجهزها زي اي ام بتجهز بنتها
عمار بهدوء.. طيب ممكن دقيقة اقطع كلامكم بعد اذنكم لو اتفقنا انا وحورية نقعد في الفيلا مع بابا مش. هنحتاج نجيب عفش لان العفش عندنا بيتغير علي طول لكن لو جبنا شقة هنقسم العفش علينا احنا الاتنين وهي لو حبت تغير حاجة في الفيلا براحتها ولو عايزه عفش علي ذوقها زي ما هي عايزه

 

انجي بهدوء.. طيب يا عمار
عمار بابتسامة… نقراء الفتحة
انجي ابتسمت….. نقراء الفتحة
وابتدوا في قراءة الفتحة وبعد ما خلصوا عمار وقف نظر لحوريةبحب وقال… اخيرا عقبال كتب الكتاب يارب الشهر الجاي باذن الله
كلهم ابتسموا و وافقوا علي راية

 

 

في صباح يوم جديد سمعت سهر صوت دق علي الباب قامت تشوف مين
سهر فتحت بهدوء… مين ولكن اتصدمت لما شافت وجية واقف قدامها
وجية بهدوء… عايز اتكلم معاكي شوية يا سهر
سهر شالت الصدمة اللي علي ملامحها بسرعة و ابتسمت وفكرت انه ممكن جاي علشان يرجعها ليه تاني

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top