رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

مختلف عننا يا عمار انا بقول ترحمها هي من كلامهم وهي كمان تكون ارتاحت نفسيا و جسديا من الحادثة اللي حصلت ليها و بعدين نروح نخطبها احنا نروح نتكلم بس مع مامتها و بعدين نتفق الخطوبة بعد شهر ولا حاجه منعا للكلام
عمار بضيق… طيب يا بابا
وجية بهدوء…. انا بعمل ده لمصلتها و مصلحتك يا عمار

close

 

عمار ابتسم…. عارف يا بابا
وجية بهدوء… طيب انا خارج رايح الشغل عايزين حاجه
عمار ابتسم.. ربنا معاك يا بابا
وجية قام.. ومعاكم يارب
نور بتوتر… بابا

 

وجية نظر لها بهتمام وقال… نعم
نور بتوتر… كنت عايزة اعمل شوبنج حضرتك عارف انا دخلة الكلية و محتاجة لبس و حاجات للكلية
وجية بهدوء… خدي عمر معاكي و متتأخريش و خدي بالك من نفسك ومفيش حد يقولك تعالي معايا لو قالتلك ابنها بيولع متروحيش مع حد بلاش تبقي ساذجة زي حوريه

 

نور بهدوء.. حاضر
وجية.. خرج بهدوء وقال لعمر…. معلش يا عمر. نور خارجة رايحة تعمل شوبنج روح معاها
عمر بصدمة.. نعم بس انا مليش في الشغله دي و مليش طول بال عليها الله يخليك خلي حد تاني من الرجالة
وجية ابتسم… شوف انا مش بامن لحد علي ولادي غيرك هما مجرد وافقين كدة علي البوابة انت دراعي اليمين هنا انا

 

نفسي بكرة حكاية الشوبنج دي بس هنعمل اية بصراحة خايف عليها تتخطف زي ما حصل مع حورية وبنتي هبلة زيها واي حاجه بتصدقها
عمر ابتسم… اللي تؤمر بيه يا وجية بيه حاضر
وجية ابتسم… شكرا يا عمر انا تعبتك الفترة دي ممكن بعد ما ترجع من بره تاخد اجازة اسبوع ولا حاجه
عمر ابتسم… شكرا ياباشا

 

وجية ابتسم ليه وخرج بالعربية
وعمر بتزمر… ناقص انا كمان دلع ست نور
نور كانت خلصت اكل وكانت متوتر من عمر وعمر قال بجدية… جاهزة

 

نور بتوتر… ايوة
عمر بجدية… اتفضلي اركبي
نور ركبت العربية ورا وهو ركب و قال.. اروح فين
نور بهدوء.. مول ****
عمر هز راسه وطلع علي المول
..،،.،.،..،.،.،.،،.،.،.،.،.،.،.

 

في البيت سهر كانت اشترت بيت تقعد فيه علشان متقلش علي اختها وجوزها
وكانت تبكي كلما تتذكر ما فعلته في حق نفسها و في حق ولادها
سهر ببكاء… استفدتي اية دلوقتي يا سهر من تكبرك و عندك معه طلقك ورمكي رمية الكلاب
وكنتي عايزه تخليه يغير عليكي ويرجعك بموضوع يوسف لكن انتي اللي خسرتي و خسرتي كتير اوي يا سهر ورجعتي

 

بتترجية يساعدك و من النصيبة اللي حتطيتي نفسك فيها لو كان قال لولادك علي اللي حصل كنتي في نظرهم هتبقي اية
لكن وجية جدع وراجل و مستحيل يعمل كدة مش حباً فيا لا ده ادب وشهامة واخلاق منه
كان نفسي يرجعني و اعيش تحت رجله خادمة واكتبلو كل ما املك بس يرجعني علي زمته انا بحبه وللهي بس مش عارفه عملت كدة ازاي وهو مستحيل يقبل يرجعني وهو حد غيره قرب مني مستحيل
وبكت بقهر وهي تضرب نفسها علي غبائها و ضعفها
..،..،.،.،..،.،.،…،.،.،..،.،

يتبع…..

 

في المول كانت نور بتلف و بتشتري وكان يحمل عمر الشنط اللي بتجبها وفضلوا اكتر من تلت ساعات في المول
عمر بزهق وضيق.. ما خلاص بقي انتي هتشتري المول كله انا زهقت
نور بخوف.. في اية بس مش بجيب اللي محتاجه

 

عمر بضيق.. كل ده محتاجه ايه معندكيش هدوم في بيتك ياستي انا مليش في شغل الستات ده بيخنقني بقالك تلات ساعات ندخل من ده نخرج من ده زهقتني
نور بغيظ… ما انا قولتلك اقعد علي ما اخلص وانت اللي مردتش اعمل اية يعني

 

عمر نظر لها بغضب… اتفضلي جيبي اللي انتي عايزه علي الله نخلص
نور نظرت له بغل و دخلت محل مك اب وهو فضل واقف بره منتظرها نزل الشنط وطلع سجارة يشرب فيها علي ما تخلص
…………….
في الشركة كان ايهم يجلس بهدوء علي مكتبه و يتذكر حورية وعرف انها رجعت ولكن مقدرش يعرف تفاصيل تذكر ما قاله اكمل
فلاش باك

 

اكمل بضيق.. البت رجعت امبارح
شاهندا بغضب…. مش هنخلص بقي لو رجعت تحوم حاولين ابني تاني انا هقتلها سامع هقتلها
اكمل بغضب… مسمعش الكلمة دي تاني انتي سامعة مش عاوز اسمعها مش كل حاجه تقولي اقتل اقتل كفاية احمد كفاية
شاهندا سكتت بغضب.. انا زهقت يا اكمل الناس دول مهددين حياتي وحياة ابني

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top