رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

انجي ابتسمت… بنت متواضعة جدا و جت وخدت بالها مني و عمار كمان كان بيجي و ابوه جه كذا مرة هنا بردوه من ساعة ما اتخطفتي وهو مش ساكت وعمال يتصل بده و يتصل بده وبيحاول يلقكي بكل الطرق
حورية ابتسمت… مش عارفة اشكره ازاي هو وعمار انا من غير عمار مكنش حد هيلقيني
انجي ابتسمت…… ربنا يخليكوا لبعض يارب ويسعدكم يابنتي

close

 

انجي برتباك… كنت عايزة اسألك سؤال انتي بجد موافقة علي عمار ولا وافقتي عليه علشان لقكي ولا علشان اية بظبط
حورية بدموع و ابتسامة….. انا اكتشفت ان عمار ده علي قد سنه الصغير الا انه ارجل واحد شوفته في حياتي كان دايما واقف جنبي ومسبنيش كان لما يشوفني حزينة يعمل المستحيل علشان يفرحني

 

كل مشكله كان بيلقي ليها حل حتي لو ملهاش كان بيتصرف و يفكر و يلقي حل
اتنازل عن حاجات كتير علشاني و خصوص لقب عيلته و اشتغل واتهان كذا مرة في الشغل رغم ان ابن صاحب الشركة ومش محتاج للشغل حبني بجد و عمره في يوم ما زعليني مفقدش الامل انه يلقيني فضل يدور لغاية ما لقني عمره ما حسسني اني مش من مستوه بالعكس كان بيتعامل كانه فقير زي بظبط وعمري ما شكيت عمره حتي بعد ما حبني ما مسك ايدي ولا تخطي حدوده رغم ان ولاد الاغنياء دول الحياة بتبقي فري اوي عندهم عادي لكن هو عمره ما ايده مسكت ايدي

 

اي نعم كان بيعكسني بس مكنش بيتخطي حدوده
عمار ده هو الوحيد اللي يتحب هو ده اللي فهمني وفهمته انا مكنتش بحب ايهم تصدقي طول ما انا مخطوفة ايهم ده مجاش علي بالي انا اتوهمت اني بحب ايهم لكن انا محبتوش
محدش جه في بالي غير عمار وانا مخطوفة عمار بس اللي يستحق الحب انا بحب عمار بجد بس مكنتش عارفة قيمته لكن دلوقتي عرفتها

 

انجي برتباك…. طب و زياد
حورية باستغراب… ماله زياد
انجي برتباك… بيحبك
حورية بهدوء…. بس انا قولتله اكتر من مرة اني مش بحبه

 

انجي برتباك…. ده لما اتخطفتي اتجنن و نزل يدور عليكي و هدي صحبتي شافتيه يعني عمال يدور عليكي و كان حزين و بصراحة انا مكسوفة اوي منه ده غير انه كمل تعليم علشانك وعلشان بيحبك
ودخل كلية هندسة
حورية بصدمة… اتعلم و دخل هندسة بجد
انجي ابتسمت…. اه وقالي انه اتعلم علشانك علشان يشرفك دانا سمعت انه جاب 98 في المية مكنتش مصدقة لكن ابوه

 

وزع شربات و طبق حلويات لكل الرجالة اللي في الورش جنبه
حورية اتنهدت وقالت… ربنا يرزقة ببنت الحلال لكن انا اخترت عمار لاني حبيته
انجي بهدوء…. ربنا يخليكم لبعض وميحرمكوش من بعض ابدا يا حبيبتي يلا كلي

 

….؟….؟……؟………؟
في البيت عند عمار قام بكل نشاط و حماس و دخل اخد شاور وبعد شوية خرج ولبس لبس شيك جدا وسرح شعره ونزل وهو يدندن وشاف والده يجلس يقراء الجرنال واخته تجلس تاكل

 

عمار بابتسامة… صباح الخير
نور بابتسامة… صباح النور
وجية مردش

 

عمار بابتسامة قرب منه وقال… ما خلاص باقي يا بابا متزعلش مني مكنتش اقصد
وجية بضيق.. ازاي مش عايزني ازعل افترض حصلك حاجه هناك كنت عملت اية انا بقي يا سي عمار وعمر غلطان انه طوعك اصلا يا عمار

 

عمار ابتسم… انا اللي قولتله ميقولش ليك لاني كنت عارف انك هترفض اروح معاهم علشان كدة خبيت عليك بس اوعدك مش هتتكرر تاني وبعدين انا كويس و محصلش ليا اي حاجه مش هنروح نتقدم لحورية بقي يا بابا
وجية بهدوء… سامحتك وكنت عايز اتكلم في موضوع حورية ده كمان دلوقتي اقعد

 

عمار قلق ليكون ابوه عرف اللي حصل ليها… في اية
وجية بهدوء… شوف يا عمار بقول ناجل حكاية الخطوبة بتاعتكم دي شهر ولا حاجه لسه راجعة و الناس في منها اللي صدق انها كانت في المستشفى وناس تانية ممكن تقول كانت هربانة معه و يجوزهم لبعض بذات الطبقة المتوسطة دي تفكيرهم

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top