رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

عمار زق الكل ودخل الاوضة ولسه بيجاد هيهجم علي عمار الظباط كتفوه و كلبشوه و و بعدين دخل واحد من الظباط ورا عمار وشافه يبكي بقهر علي حالتها وهي يحتضنها بوجع وهي حضنته حست الامل رجع مرة اخره بعدما اختفا
الظابط خرج وعمار ساعد حورية وقال. ببكي… سامحيني يا حورية انا اسف مقدرتش احميكي. منه

close

 

حورية ببكي…. المهم انك جيت يا عمار انت اللي سامحني انا اذيتك كتير علشان حاجات متسواش سامحني
عمار بحب… قومي علشان ترجعي علي البيت مامتك هتموت عليكي
حورية بكت بقهر.. هرجع ازاي وانا ادمرت

 

عمار بحزن….. انتي وافقتي تتجوزيه
حورية ببكاء.. صدقني اجبرني وهددني بامي وطلع واحد مجنون و سادي وقالت بخجل وبكاء… اغتصبني وكنت هموت انا ادمرت

 

عمار ابتسم بحب… لا مدمرتيش بدام لسه فيكي نفس بيدخل و يخرج يبقي ما دمرتيش اقفي علي رجلك. من تاني واللي يفتح بؤه معاكي حطي ايديك الاتنين في عينه انتي معملتيش حاجة غلط يا حورية اقفي قدام الكل وبعدين محدش هيعرف حاجه انتي كنتي في مستشفى وعاملة حادثة انا قايل للجيران كدة محدش يعرف انك كنتي مخطوفة غير ان وزياد واهله بس

 

ومحدش هيعرف بحاجة لاننا هنتجوز هتديني فرصة يا حورية ولا زي المرة اللي فاتت واوعي توافقي علشان خاطر اللي حصل لا ياحورية انت الف واحد يتمناكي
حورية ببكاء و نزلت وشها في الارض.. هتقبل واحدة واحد قبلك لمسها واخد حقك

 

عمار مسك وجهها ورفعه وقال… اوعي اوعي تنزلي راسك الارض راسك دايما تبقي مرفوعة يا حورية واه اقبل انتي معملتيش كدة باردتك و ملكيش ذنب و متحكيش حاجه لاي حد علشان ميزعلوش عليكي قوليلهم اعضاء زي ما كانوا فاهمين غير كدة ما تتكلميش و ده هيبقي بيني وبينك بس مش هيخرج برة يا حورية قولتي

 

حورية ابتسمت ببكاء… انت مسبتش حاجه اقولها
عمار حط ايده تحت رجليها و شالها بهدوء وحضنها وخرج بيها بره وقال لبيجاد.. طلقها
بيجاد بغضب.. مش هيحصل

 

عمر كان اتصل بالماذون وقال.. طلقهم يا شيخ
عمار حط حورية علي الكنبة
كان البوليس لسه موجود علشان بيجاد
الشيخ بصدمة… انتم عايزينه يطلق مراته بالعافية كدة ما يبقاش طلاق

 

عمار بحده.. ده اتجوزه غصب وتحت التهديد
الشيخ.. صح الكلام ده يا بني
حورية بدموع… ايوة اتجوزني غصب وهددني انه هيقتل امي لو رفضت و خطفني وخلي واحد من رجالته اللي خطفوني يبقي

 

وكيلي
الشيخ بضيق… ارمي اليمين يا بني واخلص يلا
بيجاد بغضب… لا لا لاء
الشيخ بهدوء… ارفعي قضية وهتكسبيها من اول يوم

 

ونظر لبيجاد…. شوف لو رفعت قضية واثبتت انك خطفتها و اتجوزتها بالغصب المحكمة هتحكم ليها بالطلاق و بعدين انت اللي هتتضر طلق واخلص احسن
بيجاد بدموع… انتي طالق

 

حورية بغضب… بالتلاته
بيجاد بدموع… بالتلاته
الشيخ بدا يكتب عقد الطلاق وبعد ما خلص

 

البوليس شده من ايده واخدوه علي البوكس وعمار نبه علي الظباط محدش يقول حكاية بيجاد وزواجه يقولوا انهم كانوا تجار اعضاء غير كدة لا
وعمار حمل حورية ونزل بيها وركبها العربية وقبل ما يمشي خد العقد الزواج ولسه الطلاق وعنهم في جيبه

 

واخد حورية البيت
حورية بدموع… متشلنيش يا عمار الناس هتتكلم
عمار بضيق.. طيب يلا

 

ومشيت واحده واحده وهو مسندها لحد ما طلعت شقتها
عمار بهدوء.. حورية زي ما قولتلك اتخبطي بالعربية وانتي بتهربي منهم اوعي تتلغبطي يا حورية
حورية بدموع… انا خايفة اوي

 

عمار بهدوء… متخفيش خبطي يلا
حورية خبطت بهدوء خبطة مميزة بنسبه لانجي اللي قامت تجري تفتح الباب ولسه هتعيط والصوت هيعلي
عمار دخلهم جوه وقال… اهدوا يا جماعة

 

حورية بكت في حضن مامتها كتير و انجي بكت بوجع وهي تري تعبها وتقول… مالك عملوا فيكي اية قوليلي
حورية بكت بقهر وقالت… وانا بهرب منهم خبطتني عربية والناس نقلتني بس بما اني مش معايا اي حاجه تثبت شخصيتي مقدرتوش توصلوا ليا.

 

انجي بكت وحضنتها وهي بتبطب عليها وبتقول… وحشتني يا حورية قلبي كان بيتقطع في بعدك عني يا حورية
حورية بوجع… صدقيني يا امي كنت بعد الثواني اللي هرجع فيها ليكي وهقبلك كنت خايفة ماشوفكيش تاني يا ماما كنت بموت

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top