رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

.،.،.،..،،،.،.،،.،.،.،،.،.،.،.،.،..،،
في البيت عند عمار كان يجلس وهو شارد كالعادة ويتذكر الذكريات القليلة التي تجمعه بها
ابتسم علي كل ذكره تجمعه بها
ومسك ورقة بجانبه وكتب قصيدة احببتك

close

 

احببتك منذ ان تقابلنا و عيوني انسحرت بعيون السماء الجميلة
لا ادري لماذا انجذبت اليكي رغم الكثير من الفتيات الجميلات امامي وذو ثراء فاحش ولكن انجذبت اليك ببساطتك و تواضعك وقلب الابيض مثل الثلج
انتي حورية نزلتي لي من الجنة حتي ترافقيني باقية حياتي لا تعلمي كم تاذيت من بعدكي عني اعلم انه غصب وليس

 

 

بارادتك ولكن يا قلبي ارفقي بي وارجعي لم اعد احتم بعدك و فكرة انك لم تأتي
منتظر يوم رجوعك احر من الجمر حتي ادخلك بين ضلوعي وفي احضاني سوف ادفنك
اتمني من الله ان يتحنن عليا ويرجعك اليا
ولكن اوعدك اذا اراد الله بعدكي عني واذا لم تأتي مرة اخرى اوعدك لن اكون لفتاة اخرى سوف اكون لكي فقط بعقلي وقلبي

 

وفكري وجسدي لكي حورية
و ساب القلم والدموع علي جفن عيونه ومسحها وقال بامل… ربنا مش هيسيبك يا حورية
.،.،.،..،.،.،..،.،.،،،.،.،.
عند مهاب كان لسه في الاوتيل يجلس بضيق وقال… انا احسن حاجه ارجع الشغل كفاية قاعدة هنا لغاية كدة هقوم اخد

 

شنطتي و ارجع علي بيتي احسن
وفعلا لم حاجته ودفع حساب الاوتيل وخرج ولسه هيروح يركب عربيته تأتي سيارة من حيث لا ندري و تخبطه خبطة عنيفة وقع مهاب علي الارض

 

ينزف دماً
.،.،..،،.،.،..،.،.،،.،.،.،.،.،.
عند زياد كان يجلس في الشقة اللي بيذاكر فيها

 

والده دخل بسرعة وقال… زياد يا زياد النتيجة طلعت شوف انت جايب كام
زياد ملامحه مكنتش فرحانة او متحمسة كان حاسس بتوهان
سيد بقلق… زياد مالك يا بني في اية

 

زياد بهدوء… مفيش يابابا
سيد بقلق… طيب مش عايز تشوف نتيجتك
زياد بدموع… اللي كانت من جوايا بتعلم علشانها مش موجودة

 

سيد بحزن… يابني هترجع صدقني
زياد بدموع.. هي هترجع فعلا بس جثة هترجع ميتة اعضائها مش فيها لو عترنا فيها يعني
سيد… استهدي بالله يا بني وان شاءلله هترجع سليمة بس شوف نتيجتك يا حبيبي مش انت كنت عايز تتتعلم علشان خاطر تبني مستقبلك و تشتغل و يبقي معاك شهادة حلوة زي صحابك.

 

زياد بدموع.. ايوة..
سيد طبطب علي كتفه وقال… طب شوف نتيجتك. يابني و طمني وفرح قلبك
زياد هز راسه وفتح الينك اللي هيجيب النتيجة وكتب رقم الجلوس و اتصدم لما شاف نفسه جاب
98.9

 

سيد كان فرحان والدموع نزلت من عينه كأنه كان طالب في ثانوي مش راجل عند 26 سنه
وحضنه وهو يقول.. الف مبروك الف مليون مبروك يا حبيبي يارب اشوفك في اعلي المراتب يا رب يا حبيبي فرحت قلبي يازياد
زياد بكي لا يعلم.، لما يبكي. يبكي بفرح لناحجه ولا لحزنه علي فرحته التي لم تكتمل بعدم وجود حورية

 

،،.،.،.،..،.،.،.،.،.،..،.،.،..،
في البيت عند حورية تجلس في الغرفة تضم. رجليها لصدرها بوجع وتبكي
كذب عليها قال انه سوف لا يقترب منها ولكن بالامس فعل ما يريده بالعافية وكان اعنف من اول مرة

 

حورية جسدها كان يرتعش بطريقة غربية وتحس. بوجع شديد في اسفل بطنها لم تحس بيه من قبل
حاولت تقوم. تدور علي مسكن يريحها شوية.

 

ويدوب قامت من علي السرير تفأجات بالد*ماء
الغزيره علي السرير اتصدمت وخافت ومسكت بطنها بوجع وغصب عنها نادت علي بيجاد بصراخة
بيجاد كان يجلس في الصالون يعمل علي الاب

 

سمع صوتها قام بسرعة
وشافها تجلس علي الارض تبكي بوجع وتصرخ بالم
بيجاد برعب… في اية مالك

 

حورية بالم كبيير… هموت مش. قادرة د*م د*م وشاورت علي السرير المليئ بدمائها
اتخض بيجاد وخاف عليها لا تروح منه وحضنها بهوس شديد وقال متخفيش يا حورية متخفيش
وشالها بسرعة وطلع من البيت واخدها علي العربية

 

علشان يذهبوا الي المستشفى
ياتري ممكن حورية تهرب من المستشفى ولا لاء
واية رايكم في رد يونس علي اكمل وايهم

 

ورايكم في قصيدة عمار وهل هو ده الحبيب اللي بجد ولا زياد اللي حزين جدا عليها

يتبع…..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top