رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

وجية بحزن… طيب بس لو سمحت اهتموا بالموضوع ده اوي البنت دي مهمة جدا وانا مش عايزها تتأذي دي يعتبر خطيبة ابني بس خليها سر متقولش لحد
….. صدقني بعمل كل اللي في ايدي و مطلع دوريات علشان نلقيهم متقلقش يا فندم احنا بنعمل اللي علينا والباقي علي ربنا
وجية… شكرا

close

 

…. العفو علي اي مع السلامه
وجية بحزن… مع السلامه
وجية بعمار.. زي ما قولتلك مفيش جديد

 

عمار هز راسه بدموع وسكت
اما وجية نظر له بحزن ومش في ايده حاجه يعملها.،.،.،.
.،..،..،..،.،،.
اما زياد راح دور في الشوارع وهو ماسك صورة ليها كان صورها ليها في خلسه
وفضل يسال في الناس لو حد شافها

 

وبقالوا اكتر من 12 ساعة بيدور
عليها ولكن مفيش اي استجابة
جلس علي الرصيف والدموع في عيونه ويقول…. روحتي فين يا حورية واخدتي قلبي معاكي ليه كدة انا بعمل كل حاجه علشان ترضي بيا وفي النهاية تبعدي بردوه عني ليه كدة

 

..،. ..، ـ،.،.،. .. . . . . . . .

يتبع…..

في يوم جديد مليئ بالاحداث الاليمة عند البعض و سعيدة عند البعض
عند انجي كل شوية ضغطها يعلي بسبب بكائها و حزنها الشديد علي فقدان بنتها منها
نور بحزن… كفاية يا انطي حضرتك بتتعبي نفسك و بترهقيها زيادة عن طاقتك

 

انجي بحسرة… اعمل اية وانا قلبي كله راح ورا بنتي خلاص هموت من غيرها مبقتش قادرة استحمل بعدها عني يا بنتي معلش تعبتك الفترة دي و مخليكي سايبة بيتك واهلك وقاعدة هنا في مكان ميلقش بيكي
نور بحزن… لا انطي مفيش تعب ابدا انا حتي من حب عمار لحورية حبيتها و حبيت حضرتك جدا وان شاءلله ربنا هيرجعها بالسلامة
انجي بدموع… يارب يارب يا بنتي

 

.،.،.،..،،،..،.،.،.،..،.،..،.،..،.،.
في الشركة عند وجية كان يجلس وهو سرحان بعدما حدثته ابنته في الامس وقالت له ان انجي حالتها بتسؤ اكتر كل يوم عن اللي قبله بسبب بعد بنتها عنها
وعمار لا يقل حزن وتعب نفسي عنها طول الوقت شارد طول الوقت مش بيتكلم بدور بصمت شديد حتي الكلام لا يتكلم معه

 

او مع اخته
يذهب ويدور في المستشفيات و الاقسام يأمل ان كل ما يحدث كان مجرد حلم او وهم
او الحكومة مقصرة ومش شايفة شغلها صح علشان كدة نزل يدور بنفسه في الاماكن العامة

 

.،.،.،.،..،.،.،.،.،.،
زياد لا يقل عن عمار في شئ يذهب و يدور في كل مكان حتي يلتقي بحببته ولكن لا حياة لمن تنادي
،.،.،.،،.،،..، ـ.،.،.،..،،.،.
في بيت شاهندا

 

جهزوا كلهم في المساء علشان يذهبوا يتقدموا لبنت لايهم تليق بمستوهم
ايهم نزل وكان باهت وجهه
اكمل نظر له بحدة وقال… لو قلت اي كلمة ملهاش داعي قدام الناس انت حر يا ايهم

 

ايهم هز راسه بهدوء….. مش هقول حاجه يا بابا متقلقش
اكمل بضيق… قدامي
وخرج ايهم و اكمل و شاهندا وركبوا العربية
وذهبوا في اتجاة الفيلا

 

وبعد مرور ربع ساعة
وصلوا امام فيلا كبيرة جدا و شكلها جميل ومميز
و نزلوا و دقوا الجرس
….. والخادمة فتحت وقالت… اتفضلوا يا فندم

 

ودخلوا بهدوء.
وجلسوا في الرسيبشن
وخرج والد البنت المرادة
اكمل بابتسامة… اهلا اهلا يونس بيه ازي حضرتك

 

يونس بتكبر… اهلا اكمل بيه اتفضلوا
اكمل بهدوء… جلس
و مرات يونس اسمها صافي… اهلا يا جماعة نورتوا

 

شاهندا بإبتسامة…. اهلا حبيبتي
اكمل بهدوء… ندخل في الموضوع علي طول انا جاي اطلب ايد مايا بنت حضرتك لابني ايهم
يونس بتكبر… وانت بتشتغل اية بقي يا ايهم
ايهم بتوتر….. بشتغل في الشركة مع بابا

 

يونس بتكبر… وليك مرتب كبير ولا صغيرة
اكمل بهدوء… ايهم مش محتاج مرتب ايهم الشركة باللي فيها بتاعته في المستقبل وكل اللي بيحتاجة من الخزنة بياخده
يونس بتكبر.. اها طيب كنت سمعت عنك يا ايهم كدة انك بتاع بنات وسهر وانا اللي هيتجوز بنتي لازم يكون ماشي مسطرة

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top