رواية عاصم والقدر ?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية حق ابني كاملة جميع الفصول

 

ركان. قاله أنه بيجهز فيهم وأنهم هيكونوا جاهزين قبل الساعتين ،،،،، قفل معاه
ريان. اخد بابلي وراحوا يلعبوا وبابلي كانت خايفه من اللعبه ومسكت في ريان جامد واللعبه قلبت بابلي وبقت قريبه خالص من ريان وريان كان سرحان فيها وبابلي خافت اكتر وقالت ريان نزلني ي ريان نزلني

close

 

ريان. خلاص قربت تقف ونزلوا منها. ،،، وقال انتي كويسه
بابلي. اه كويسه شكرا. واخدها وقعدوا في مكان وطلب ليها عصير وكانوا قاعدين يتكلموا. وبعد لعب كتير عاصم قال خلاص ي ولاد يلا علشان نمشي

 

غيث. خلينا شويه كمان عاصم. عندي مشوار مهم تبع الشركه ولازم اكون هناك لولا كده كنا قعدنا
سليم. خلاص ي غيث هنبقا ناجي تاني يلا وكمان انا عندي مذكره وامتحانات قربت
غيث. طيب يلا و عاصم اخد الولاد ومشي وراحوا البيت وفريده معاهم اريان وغيث داده عايشه داده

 

عايشه. اهلا ي ولاد عملتوا اي
اريان. اخدنا الجائزه انا وغيث وروحنا الملاهي ولعبنا كتير وخدنا الاجازه
عايشه. الف مبروك ي ولاد ،،،، شافت الجوائز وقالت برافو عليكم شاطرين خليكم كده علي طول وراحت عند فريده وسلمت

 

عليها.
ريان. اي ي عاصم مش هنمشي
عاصم. اه يلا انا جاهز وكان واخد ريان وماشي بس فريده وقفته وقالت عاصم استني انا عايزه اتكلم معاك
عاصم. لما ارجع ي فريده هنقعد ونتكلم مش هتاخر

 

فريده. طيب وقعدت مع بابلي وعايشه واريان وغيث وسليم طلع علشان يذاكر.
عاصم. رن علي ركان وقاله يجيب العقود ويروح عند شركه فهد النمر وأنه هو جاي هو و ريان وبعد شويه كانوا كلهم وصلوا وقعدوا و وقعوا علي العقود وكده الشركه بقت بتاع فهد وعاصم اخد نصيبه من البيع وكده ملهوش حاجه في الشركه وتمت الصفقه علي خير

 

ريان. واخيرا خلصنا
عاصم. اكيد بس في حاجه لازم حسام يعرف أن الشركه خلاص بقت بتاع فهد تسمحلي ي فهد انا اقوله
فهد. اكيد بس ازاي

 

عاصم. هنطلع كلنا علي الشركه دلوقتي و هو اكيد موجود هناك وهاخد حاجتي من هناك انا وريان ولو فيه حاجه ل ركان كمان أوراق ولا بتاع ونقوله انك بقيت المالك ل الشركه
فهد. تمام يلا وراحوا كلهم الشركه بس فهد أتأخر عاصم قاله يدخل بعديهم وكل واحد راح علي مكتبه علشان يلم حاجته.

 

حسام. دخل على عاصم وقال فكرت في الكلام اللي قولتلك عليه
عاصم. بإستغراب كلام اي ي حسام قصدك جوازاي من بنتك
حسام. ايوه

 

عاصم. طلبك مرفوض. حسام. انت اللي جبته ل نفسك ي عاصم واشتريت عدوتي بدل محبتي وهخليك تخسر الشركه وهدفعك الثمن
عاصم. اه تخسرني الشركه هو انا مش قولتلك
حسام. قولتلي اي

 

عاصم. إن خلاص الشركه بقت مش بتاعتي علشان تخليني اخسرها
حسام. يعني اي الكلام ده
عاصم. زي ما سمعت كده وناده علي فهد فهد باشا اتفضل مبروك عليك شركتك
ودخل فهد وقال الله يبارك فيك ي عاصم

 

حسام. يعني اي الكلام ده

عاصم. اللي انت شايفه انا بعت الشركه ل فهد وهو بقا المالك ليها وانت وهو شركاء وكده انت متقدرش تخسرني حاجه اصل ي حرام سبقتك ي حسام
حسام. بعصبية هدفعك الثمن غالي ي عاصم مش حسام اللي تلعب معاه.

 

عاصم. اعلا ما في خيالك اعمله انا مش بتهدد وقبل ما تعمل حاجه ليا هكون سابقك ي حسام سلام بقا اسيبك مع شريكك الجديد وسابهم مع بعض واخد ريان وركان ومشي وقال ل ركان أنه ميقلقش علي حق سليم وأخواته لانه هيدور علي مكان يعمله شركه وهيسجلها باسمه هو وأخواته كلهم وقاله انك هتكون موجود وتشرف علي كل حاجه وأنه كلها شهرين ولا حاجه

” رواية عاصم والقدر ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top