رواية عاصم والقدر ?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية حق ابني كاملة جميع الفصول

 

اريان. انا وغيث قفلنا في الامتحانات والمدرسه هتكرمنا وانت هتاجي معانا انت وسليم وبابلي
عاصم . بفرحه بجد ي ولاد المدرسه هتكرمكم
غيث. بفرحه ايوه ي عاصم قفلنا في الامتحانات ههه
عاصم. بفرحه واخدهم في حضنه الف مبروك ي حبايب قلبي انا مبسوط ليكم اووي هما دول اخواتي الشطورين انا فخور بيكم

close

اووي وهجيب ليكم هدايا حلوه التكريم امته ي غيث.

غيث. بكره ي عاصم عاصم. تمام كلنا هنروح معاكم بكره اريان. وانت ي ريان هتاجي معانا
ريان. اكيد ي ولاد غيث. هههييي يلا نحتفل بقا
عاصم. اكيد هنحتفل بس اي رئيك بكره لانه انا وريان مستنيين اتصال مهم تبع الشغل

 

غيث. بسس. بابلي. غيث عاصم قالك هنحتفل بكره يبقا بكره تعالوا معايا علشان نجهز اللبس اللي هتروحوا فيه اريان. يلا وبابلي اخدت اريان وغيث وراحت تطلع ليهم لبس علشان حفله التكريم
عاصم. انا مبسوط اوي ي ريان ب نجاح اريان وغيث حاسس انه تعبي عليهم مش بيروح هدر وأنه ربنا كارمني بيهم بالرغم من اللي بيحصل معايا بس هما مهونين عليا اللي بيحصل.

 

ريان. ربنا يخليهم ليك ي صحبي اومال فين سليم هو كمان
عاصم. امتحانات الثانويه العامه قريت ي ريان وتلاقيه بيذاكر أو بيريح شويه
ريان. ربنا معاه الثانويه العامه دي الامتحانات بتبقا صعبه

 

عاصم. عارف ي ريان وانا واثق أن سليم هيخليني فخور بيه .
وفجاه وهما بيتكلموا رقم غريب رن علي ريان
عاصم. رد ممكن تكون مليكه
ريان. فتح وقال الو

 

مليكه. الو انا مليكه ي ريان وقررت أنه ،،،،،،،،

يتبع….

 

 

مليكه. الو انا مليكه ي ريان وقررت أنه اساعدك بس بشرط
ريان. شرط اي ده
مليكه. أنه بعد ما اساعدكم تساعدوني اتجوز غسان وكمان ابويا يقبل فيه

 

عاصم. انتي بتقولي اي ي بت واحنا مالنا ابوكي يقبل فيه ولا لا
مليكه. ده شرطي عاصم. ههه وانتي فاكره أنه ابوكي هيقبل ب واحد علي قده ومش معاه فلوس
مليكه. عاصم افهمني انا بحبه زي ما انت بتحب فريده كده ومستعد تعمل حاجه علشانها المفروض انت اكتر واحد تفهمني انا

 

وافقت اساعدك علشان مش عايزه اتجوز واحد غير غسان وكمان علشان مستحيل اوافق أنه ابوي يلعب في حياتي ويبيع ويشتري فيا زي ما هو عايز انا اتصدمت منه كتير لما عرفت أنه عايز يجوزني لا وكمان يجبر شخص عليا ويهدده ب أنه هيؤذيه لو مش اتجوزني انا لا وحشه ولا فيا عيب علشان يجبر حد يتجوزني ويرخصني بالشكل ده ارجوك ي عاصم ساعدني حط

 

نفسك مكاني انا من ساعه ما كنت صغيره لحد دلوقتي وانا محستش بالحب من حد ولا الأمان ولا حسيت بطفولتي اللي ضاعت مني ابوي كان كل حياته الشغل وأنه ازاي يجيب فلوس ويكبر في مشاريع وانا كأني مش موجوده في حياته وأمي مش موجوده ما،تت وسابتني لوحدي مع ابوي كانت فاكره أنه لما تسبني معاه هو هياخد باله مني ويهتم بيا ويقدملي كل

 

الحب بس ده محصلش الوحيد اللي حسيت معاه بالحب والامان هو غسان ي عاصم اعتبرني اختك وخليني اتجوز غسان احنا الاثنين بنحب بعض ارجوك ساعدني انا عارفه انك ممكن تلاقي مليون حل وتطلع من المشكله دي بس انا ي عاصم معنديش حل ساعدني.

 

عاصم. كان بيسمع مليكه وكان متخيل نفسه مكانها نفس اللي حصل معاه ونفس اللي أبوه عمله فيه صعبت عليه وقالها خلاص هساعدك تتجوزني غسان
مليكه. بفرحه بجد ي عاصم. عاصم. بجد دلوقتي انا عايز منك تقوليلي علي منافسين ابوكي في السوق حد جاء مثلا البيت عندكم وزعق هو وابوكي مع بعض كده

 

مليكه. بتفكير وقالت حد جاء وزعق مع بابا ايوه صح عمو فهد ي عاصم. عاصم. طيب اسم شركته اي
مليكه. شركات فهد النمر . عاصم. تمام شكرا ليكي ي مليكه. مليكه. عاصم انت قولت هتساعدني
عاصم. وانا عند كلمتي ي مليكه هساعدك هحل المشكله دي وبعدها هقابل غسان ونقعد نتكلم مع بعض مش لازم اعرف

” رواية عاصم والقدر ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top