رواية ميراث العشق ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

ميراث العشق

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

هيكل : بصدمه . ازاى يعنى الكلام ده يارؤوف ياجبالى . احنا اتفقنا انى هحط اسعار خياليه . وانا هاخد الفرق . ايه ال حصل دلوقتي..
جبالى : بغيظ الل حصل إن آدم العدوي كل مادا عمال يكبر . واى حاجه يكسبها . وانا مش هرتاح إلا لما يقع تحت رحمتى .. واردله قلم طارق السيوفي بقلمين من رؤف الجبالى انت فاااااهم ..

close

 

هيكل : ههههه وانت مفكر إن حتت مناقصه زي دي الل هتوقع العدوي . اسمع منى وحاول تفكر بالعقل . انا بس يطلعلي ال٤ مليون وساعتها نفكر ف حاجه اقوي واكبر وهتكون الضربه لل اتنين . آدم العدوي و زين العدوي . فاهمنى ياجبالى. .
رؤوف : بغضب ع اخر الزمن مافيش غيرك انت ياهيكل الل هتعلم رؤوف الجبالى هيعمل ايه؟

هيكل : يسيدى المقامات محفوظه . بس اسمع مني .وانا مدسوس منك وسطيهم ولحد دلوقتي محدش عارف . وانا سمعت إن ف شحنه كبيره جدا اتفقوا عليها قدام منى امبارح . نصبر احنا بقي . لحد الشحنه دي ونف#جرها ليهم .. وهتبقى خسارتهم اكبر من حتة مناقصه ياباشا ..
رؤوف : هز راسه بتفكير . امممم ماشي ياهيكل انا هخلينى وراك المرادي. لكن وحياة ابنى ساهر الجبالي . لو مدمر#تهم لادمرك بايدي

 

شخصيا . وقفل المكالمه ..
هيكل : نفخ بنفاذ صبر . الله يخر#بيتك .. كنت هتبوظ عليا خططى . ايه ده؟ زين بيتصل؟ ههههههههه تلاقيه عايز يدفع الفلوس بسرعه هههههه الغبى صدق أن المناقصه بالملايين دى كلها هههههههههه . لما ارد اشوفه عايز ايه. .. احم الو حبيبي..
زين : بجمود ايوه ياهيكل انت فين؟

 

هيكل : كشر عينيه بعدم فهم . انا خلاص داخل ع المكان اهو . بس مال صوتك يازين ؟
زين : بغضب .. سيب الل ف ايدك وتعالالى حالا ياهيكل . ف مصيبه حصلت . بسرررعه سيب المناقصه وتعالى .
هيكل : فتح عينيه بصدمه كبيره . ايييه؟ اسيب المناقصه . انت عارف ده معناه ايه؟ زين انا لو رجعت كدا المناقصه مش هترسي عليك.

 

اعقل يازين..
زين : بصوت عالى . وهو ف مناقصه من غير فلوووووس ياهييييكل . انا جالى رساله دلوقتي. إن رصيدي ف البنك صفررررر . انت ساااامع رصيدى بقي صفررررر ياهيييكل ..
مراد : قفل ف وش فريحه . وقام بصدمه كبيره من الل سمعه.

 

هيكل : فتح عينيه بصدمه اكبر . وكل تخطيطه راح ع مافيش ..
زين : قفل ف وش هيكل . ولف واتخض. ايه يامراد واقف ف قفايا كدا ليه ؟

 

مراد : بزهول . اي الل انا سمعته ده صح؟
زين : هههههههههههه . فال الله ولا فالك ياعم . تعالى اقعد وانا هرسيك ع الحوار ..

 

مراد : قعد ومش فاهم حاجه . قول سامعك ف ايه؟
زين : يسيدي دي لعبه انا عاملها ..وانا هقولك الل حصل إن ف واحد اسمه هيكل .وا……………………
هيكل : واقف بالعربيه . بغضب شديد . وضرب الدريكسون مره واتنين . وقال لييييييييه ؟ بعد كل التخطيط ده. كل حاجه تررووووووح ليييييييه؟
لااااااااااااااء ….

 

مراد : سمعه للآخر . ومط شفايفه امممم . كل ده يحصل . طيب كنت قولى وانا اخلص الحوار ف ساعه واحده . لأ بس عجبتنى ياض يازين .
زين : ههههههههه تلميذك يامعلم .. وفجاءه سمعو صوت انف#جار كبير قدام الشركه .
زين . ومراد بصو لبعض باندهاش: قامو يجرو بصو من الشباك .

”رواية ميراث العشق ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top