ياسين..أنا مبسوط أوي والله والله يا رهف
أنا عاوز أخطب ورد ولكن تجري الرياح بما لا تشتهي السفن كان وراءه من لا يجب أن يستمع للحديث ورد بصدمة..تخطب مين!!! يتبع….
أنا عاوز أخطب ورد ولكن تجري الرياح بما لا تشتهي السفن كان وراءه من لا يجب أن يستمع للحديث ورد بصدمة..تخطب مين!!! يتبع….
سارة..لاء أنا أخرت المعاد جلنار..و ليه سارة..تعالي معايا هفهمك في منزل العائلة في الطابق الأول تجمع العائلة بأكملها ورد..أنا عاوزة أكمل تعليمي ليصدم الجميع ورد عاوزة تكمل تعليمها الي بتكره الكتاب والتعليم ومصدقت خدت الثانوية ورد..آه عاوزة أكمل تعليمي عثمان..الي انتِ شايفاه ياورد يا بنتِ وانا تحت أمرك ورد..عاوزة ادخل جامعة إعلام
خالد بدات يفكر في نغم و لقه نفسه تلقائي بيبتسم و بيقول لنفسه/ لما بتبقي معايا عمري ما كنت بتخنق .. هتفضلي بعيد لحد امتي يا نغم بس
دخل يزن الاوضة و كان عساف بدا يروح في النوم و اتكلم بعصبية Read More »
جمال قرب منه وحض-نه بقوه وهو بيقول اهدي يابني اهدي انا الي قولتله يعمل كده كان في خطړ عليا وعلي ملاك. عشت اربع سنين بعيد عنكم ـ!! عيشت اربع سنين وانا بعيد عن بنتي وسايبها تتـ،ـعذب عند مرات ابوها.! اهون عليها من الي كانت هتشوفه. سامحني يابني سامحني انا كنت عايش في قلق
قصة انا مريضة ماينفعش تلمسني الفصل الاول والثاني نيوز ميديا Read More »
نغم : انا مغلطش لما قلت انك بتاخد برشام صراصير معتز : نغم!!! نغم : عيون نغم معتز : بتثبتيني انتي يا بنت الذين ، عموما احنا مش هنمشي من هنا غير لما تقوليلي بحبك يا ميزو… نغم : امري لله…. بحبك يا ميزو معتز : وانا بموت فيكي يا قلب
نغم : لمين الحاجات دي يا مي مي : دلوقتي تعرفي….. وقفت جنبها بتفرج لغايه لما لقيته طالع من وسط البلونات والورد وبيقرب مني وبيقول…… تتجوزيني ؟؟؟؟ ياترا مين مازن ولا سواق التاكسي ….
وقف بالعربيه طلعت الفلوس عشان احاسبه مارضيش ، جيت افتح الباب مفتحش ، قلتله -:افتح الباب _: لما تاخدي الورقه الاول… -: اووووف ماشي اخدت منه الورقه عشان اخلص وبردو مرديش ياخد الفلوس ، نزلت من العربية بعد ما فتحها واخدت الورقه وحطيتها في شنطتي عشان اريح دماغي وسبته ودخلت على شغلي…….
احمد: انتي فعلا تقدري تعوضيني يا عبير لانك انسانه عظيمه وعايز اقولك ان انا طلقت امنيه وياريت توافقي ترجعيلي تاني
رواية ابن امة الفصل السادس ما قبل الاخير نيوز ميديا Read More »
( ونام وهو بيفكر فيها ) ******* في الصباح والدت احمد: صباح الخير يا حبيبي طمني ايه الاخبار احمد: مفيش اخبار يا ماما انا نمت امبارح عشان كنت تعبان والدته: لا يا حبيبي ماينفعش دي مراتك وليها حق عليك احمد: غريبه يعني يا ماما من امتى وانتي بتقولي الكلام دا.. دا انتي
والدته: انت صدقت الدمعتين دول دا شغل حريم واسألني انا.. المهم سيبك منها دلوقتي وبقلك ايه.. انا كلمت خالتك ولمحتلها كدا اننا عايزين نخطب أمنيه بنتها احمد بصدمه: أمنيه ايه يا ماما دا لسه عيله والدته: وماله عيلة واحنا نربيها علي مزاجنا وتاخد طبعنا وكمان عيالكم يبقوا من دمنا اب وام
رواية ابن امه الفصل الاول والثاني والثالث نيوز ميديا Read More »
الاب.. بلاش تحسبنى قولى ربنا يهديه منى.. ربنا يهديه والأب اتصرف بحكمه وكلم شادى وعرفه غلطه والولد استوعب الغلط وبعد مرور سنه الام كررت نفس الغلط بس المره دى امه ماتت مقتوله على ايد ابوه وكانت قضيه شرف كبيره .. وشادى راح لعمه واعتذر وقاله ياريت كانت اتطلقت وياريت ما رجعت لبابا يا عمى
قصة حكايتي كاملة الفصل الاول والثاني والاخير نيوز ميديا Read More »
الوداع ها بيت خالتي مفتوح ان اردت رؤيتي عشت مع خالتي وزوجها معززة مكرمة انفق زوجها الكثير من المال لأجل تعليمي وتدريسي من جديد رزقت خالتي بإبن بعد مدة طويلة من انتظارها زاد حياتنا فرح هلى فرح نسيت كل الالم كل الحزن كأن تلك السنتين لم تكونا في حياتي وكانت مجرد استراحة كان
قصة عشت ااجLحيم مع زوجة اخي الفصل الثالث والرابع والخامس والاخير نيوز ميديا Read More »
وسيم : انت حقا زوجة دكية لا ادرى كيف كنت سأتصرف لو لاكي فلو لاكي لفضحت نفسي امام الناس لاني كنت اريد ان ابحث عن هذا الشخص اماني : لا تقل هذا مجددا هذا الشخص يجب ان تنساه وسيم : نعم لا يهم اماني : نم الان ستذهب باكرا للعمل اما انا
قصة عشت الجحيم مع اخت زوجي الجزء الاول والثاني نيوز ميديا Read More »
فتحتلي الباب … _ سليم ابني انا صح هاتي ابني = اهدي كده يا كوثر مش بقولك انتي متعرفيش حاجه _ منا عرفت كل حاجه = انا بقي هحكيلك كل حاجه مبقاش فيه حاجه تتخبي … الولاد بيكبروا ولازم يعرفوا… يوم الولاده انتي فعلا جبتي ولد بس نزل ميت وحماتي طلبت مني
رواية دموع الحرمان الفصل الرابع والخامس والاخير نيوز ميديا Read More »
_ ماشي يا كوثر ما تنسيش هتيجي معايا عند الدكتور النهارده عشان اتطمن على البيبي = ان شاء الله بعد المغرب كده هتلاقيني لابسه ومستنياكي .. دخلت شقتي واترميت على السرير وفضلت اعيط كتير لقيت حسام داخل على ومخضوض… _ مالك يا كوثر في ايه اللي حصل = ابدا يا
نرجس، انت ابنى الوحيد يا رعد، اسمع كلامى من فضلك محمود، سمعت كلامك كتير ودى كانت النتيجه، الوقت ده عشان ابقى راجل زى والدى الله يرحمه نرجس طيب عشان خاطرى خليهم يحمو ضهرك ويساندوك محمود ربنا يسهل يا امى وقفل الخط محمود فى نفسه حتى آخر لحظه والدتى معندهاش ثقه فيا
رواية حببته_رغما_عنى الفصل السابع عشر نيوز ميديا Read More »
يجد أنّ بيته قد إبتلعته الأرض، وأنّ إمراته تحوّلت إلى متشردة كريهة المنظر والرائحة ،حملها إلى كوخ بناه في أرضه، واعتنى بها شهرا حتى عادت إليها الحياة ،وبعد قليل وضعت مولودا بهيّ الطلعة أسمته علاء الدين،لاحظ التاجر أنها لم تعد تشتكي ،أو تتذمّر رغم عيشه البسيط ،كان يعمل في الأرض كبقيّة العمّال ،فلقد جعلها
أعاد تقديمها في فيلم “لحن الوفاء” عام 1955، ومع تعاظم نجاحه لُقّب «بالعندليب الأسمر». انطلق عبد الحليم حافظ في عالم الغناء وقدم العديد من الأغانى الرومانسية والدرامية والوطنية، كما قدم للسينما 16 فيلمًا حقق بهم نجاحًا كبيرًا على مستوى التمثيل لاسيما وأنه اعتمد فيها على تقديم أغانيه الجديدة والتي حظيت بشهرة كبيرة
نرحب بيها بس ع طريقتنا احمد…. اممم معاك حق انا كدا كدا فاضي وعاوز ارحب بيها جدا بس انت متاكد انه بيحبها الاول …. يااحمد بيه كان ملهوف عليها بشكل لا يصدق وقلب المستشفى هناك احنا كنا واقفين زي محضرتك طلبت نراقب الشركه وكدا بس لما شوفنا لهفته عليها طلعنا وراه ع المستشفى
رواية نازلة ع السلم وبتعيط كاملة جميع الفصول نيوز ميديا Read More »
مروان بحده : لاء طبعا هى مش هتروح معاك زين ببرود : والله انت ملكش تدخل فى حياتنا مروان بغضب : ملاك انتى موافقه على كده ملاك بشرود : أنا هروح مع زين البيت يامروان مروان بصدمه : نننعم !!!؟ يتبع..ملاك بشرود : أنا هروح مع زين البيت يامروان مروان بصدمه :
_بفرحة بجد بجد ياعمي مش هتخليني امشي مصطفي بقسوة: لا ياروحممك مش هتمشي انتي هتشتغلي هنااا خدامة بلقمتك يلا اخفيي من وشي قاطعه صوت ابنتة…. ….: بابا حبيبي كنت عايزة فلوس علشان الكلية مصطفي بحنية: حاضر ياست حبيبة قوليلي عايزة كام حبيبة بتفكير: اممم 5000 او 6000 كدا علشان ادفع مصاريف الكلية واجيب
الجزء الثالث تركني انسانة منبوذة مكروهة،.. أنسانة غريبة عني، تبكي على صدري وتتأوه وتصرخ، أنسانة تائهة، لقد تركني بصحبة نفسي بعد أن دمرها تماما……….!!!! فكرت كيف أتصرف، لم أعرف، كيف اتصرف يا أخواتي، اتصلت بأمي أسألها واشكو لها ماآل له الحال، قالت: استحملي يابنتي، كل رجل يمر بمرحلة وتعدي، وكوني أنت الأحسن، قومي بواجبك
قصة امرأه تغلبت على خي،ـانة زوجها وأعادته عاشقًا لها كاملة جميع الفصول نيوز ميديا Read More »
محمود، بغضب مش راجع، قولتلك مش راجع غير لما اقتل رعد، لازم تسمعى الكلام من دلوقتى ورايح بين الزراعات والحقول وبيده بندقيته وجد محمود نفسه اخيرا رجل بحق وحقيقى، بيضرب نار وفيه ناس خايفه منه طول عمره صغير غير مذكور، متقزم لكن دلوقتى الناس كلها لازم تعمله حساب محمود مش ابن امه، محمود
رواية احببته_رغما_عنى الفصل السادس عشر كامل نبوز ميديا Read More »