­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

رواية عيناي لاتري الضوء كامله

فضلت اعيط و اترجاه أنه يصدقني لكن رفض
‘ طب اعمل ايه يثبتلك أني معملتش علاقة مع حد ؟
” و ليه تعملي و تتعبي نفسك على الفاضي من الآخر كده… انا نفسي اقت*لك جداااا و هيحصل النهاردة عشان كده مشيت كل الرجالة عشان اعرف اخد راحتي وانا بق*تلك… قسمًا بالله لوريكي وشي الو*سخ اللي متعرفهوش !

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

مسك الحزام قرب ومني وانا بعيط و بترجاه يسبني
رفع أيده ولسه هيضر*بني بيه… فجأة وقف رماه بعيد و قال بصراخ
” انا مش قادر اضر*بك مش هاين عليا أمد ايدي عليكي… لكن انتي هان عليكي تحملي من عشيقك هان عليكي أنك تخو*نيني عادي… عايز اعرف انا لما و اتجوزتك عملتلك ايه و*حش عشان تعملي فيا كده و تنت*قمي مني بالطريقة الز*بالة دي !!

أنا عاملتك بما يرضي الله… عمري ما ضايقتك أو ضغطت عليكي في حاجة أو قولت انك سبب جوازنا… و مرضيتش اخو*نك ولا اكلم وحدة عليكي حتى… قولت ما هي مجبو*رة على جوازها مني زيي بالظبط… يبقى ايه ذنبها ؟ ليه أذيها أو اخليها تحس بو*جع… أنا رعيت مشاعرك و خوفت على زعلك و اعتبرتك انسانة كويسة… و مرضيتش اغلط في حقك و اعمل الغلط و اتحجج بأني مش بحبك… معملتش كده فيكي يا أيلين… و يا عالم جبتيه كام مرة هنا… طبعا جبتيه و مش بعيد يكون نام معاكي جوه… ما أنا بغيب بال 12 ساعة من البيت عشان اشتغل و اقدر اوفرلك عيشة كويسة اعوضك بيها لأنك مش عايشة معايا ك زوجة… ليه بعد كل ده تخو*نيني ؟ ليه يا أيلين ؟

” طب سيبك مني و هقول إنك خو*نتيني لانك بكر*هيني… طب أبويا اللي وثق فيكي و اعتبرك زي بنته و اكتر و كان بيقف ضدي دايما عشانك إنتي و ليكي معَزة خاصة عنده… تخيلي لو عرف ؟ هيمو*ت فيها
بدأ يعيط و يقول

” انا عرفت إنتي عملتي كده ليه عشان انا مكنتش اختيارك… بس عندك حق انا جوزك على الورق بس مش أكتر… لكن معندكيش حق او أي مبرر لخيا*نتك دي تعرفي لو جيتي قولتيلي أنك بتحبي واحد و عيزاه هو و انا لا… كنت مش همنعك كنا اطلقنا و كل واحد راح عند اللي عايزه لكن إنتي اخترتي الخيا*نة !!

‘ يا سليم والله انا مظلومة…
” هههههه إنتي مظلومة ؟! كفاية كذب عشان كل مرة لما بتتكلمي بتنزلي من نظري اكتر و أكتر… بس بجد برافو عليكي عرفتي كويس أوي ازاي تك*سريني انا مش عارف إنتي مستحملة نفسك ازاي ؟! انا قر*فان منك ومش طايق أبص في وشك… انا مشوفتش حد بالر*خص اللي إنتي فيه ده إنتي ر*خيصة أوي

عيطت و مسكت ايده و قولت
‘ سليم ارجوك متقولش كده… والله بجد مفيش حد لم*سني أنا متأكدة… و أنا زيي زيك بالظبط مصدومة من نتيجة التحليل… بس والله محدش قر*بلي ولا اعرف حد عليك…
بصلي في عيوني و سكت شوية… سحب ايده من ايدي و قال
” بحاول اصدقك… مش قادر… بجد مش قادر !!
‘ أنا مش هسيبك تفكر عني كده… والله أنا بقول الحقيقة و مستعدة اعمل اي حاجة عشان تصدقني…
” هتعملي أي حاجة ؟

‘ اه…
” خلاص تعالي معايا على الطب الشرعي اعملك كشف عذرية و نشوف اذا كنتي بنت أو لا…
إيلين بصدمه: كش… كشف عذرية ؟!

ده الحل الوحيد… مش عيزاني اصدقك ؟ يبقى تيجي معايا على الطب الشرعي دلوقتي…

‘ هيبقى ايه منظري قدام الناس و انت رايح تعمل كشف عذرية لمراتك ؟! هيقولوا ايه عليا ؟

” خايفة من كلام الناس يبقى تقولي مين أبو الطفل اللي في بطنك ده… لو كلامك صح و متأكدة من نفسك يبقى تيجي معايا نتأكد من كلامك…

‘ و انت هتوافق إني اتكشف على ناس غريبة ؟!

” هيبقوا ستات و أنا معنديش حل غير كده… يلا اتحركي…

مسك ايدي و بيشدني ناحية الباب… رجليا مش عايزة تتحرك… أنا لو روحت هناك همو*ت ! زقيته و رجعت لوراء و قولت بعياط هستيري لا لا… مش هروح… أنا مش هتحرك من هنا… على جثتي لو خطيت خطوة وحدة هناك !!

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top