­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

رواية السم في العسل

معتزه بانهيار

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

( والله العظيم انا ما قتلته، اليوم ده انا كنت قاعده مع روقيه بنتكلم علي موضوع منار بعد ما البوليس خدها من هنا وروقيه فضلت تزن في ودانى ان سهر هتاخد الميراث كله بالبنت اللي حامل فيها فانا اضايقت جدا)

عمار بغضب

( اه، قومتى روحتي شيلتى من عليه الاجهزه وقولتي نخلص منه وتكملي اللي عملتو منار ما اكيد هي شريكتك)

معتزه بغضب وانفعال

( لا والله، ده انا سبت روقيه طلعت اوضتها لما جالها مكالمه من مامتها وقولت اروح المستشفى

احاول اتكلم مع عمي وفعلا روحت ومكانش حد موجود جمبه خالص، دخلت عليه وكلمته، قولتلوا بلاش ظلم حـrام عليك ” انهارت” قولتلوا بلاش ظلم ي عمي، ليه عملت فينا كده وكتبت وصيتك وانت عايش، ليه عاوز ولادك اللي طلعت بيهم من الدنيا يقتلوا في بعض، حـrام عليك الغي الوصيه واتقي ربنا ي ظالم، قلعت الخاتم من ايدي

وانا مش حاسه بنفسى، كنت عاوزاه ياخده)

” قاطع كلامها عمار بزعيق”

( اه وخده منك وبسخريه، ابويا مكانش حاسس باللى حواليه ي مرات اخويا)

معتزه

( لا مخدوش ولا حس حتي بوجودى، بس حسيت بحد بيفتح باب الاوضه، خوفت وجريت بسرعه استخبيت ورا الشباك، الخاتم وقع مني ع الارض،

لقيت حد وسكتت)

عمار

( لقيتي اي كملي)

معتزه

( شاب دخل وكان فيه ماسك ع وشه، انا كنت ببص من ورا الستاره، قفل الباب ووقف قصاد سرير عمي)

فلااااااااش بااااااااااك

معتزه ” بتبص من ورا الستاره بخوف”

مجهول لابس ماسك وواقف قصاد السرير

” ابتدى يتحرك بسرعه وشال كل الاجهزه”

قلع الماسك

( انت اللي زيك يستاهل الموت الف مره ي دمنهوري وت”ف ع وشه” ( اتف”ووووو)

” لابس الماسك وخرج بسرعه”

معتزه خرجت من الغرفه بسرعه ونسيت تاخد الخاتم

عووووووووده

عمار بغضب

( انتى شوفتيه صح)

معتزه بخوف ” بتهز دماغها بأه”

عمار بغضب ” قرب منها ورفع ايده عليها ”

( انتي تعرفيه ولا لأ ولو تعرفيه مين)

وبزعيييق

( انطقي)

معتزه ” اتنفضت من الخوف”

( امين ابن حارس المدفن)

عمار بدون وعي

( اي.. أمين والزف”ت ده يقتل ابويا ليه)

” قام من مكانه بسرعه وخد السكينه وجري ناحيه الباب ”

( انا هقتلك ي أمين) وخرج جري

معتزه” بتلطم ع وشها ”

( علشان كده خوفت اقول حتى كريم جوزى ميعرفش اي حاجه)

روقيه بغيظ

( بس بردو منار القاتله هي اللي ضربته بالسكينه)

معتزه

( ي شيخه اتهدي بقي مش كفايه اللي حصلنا واللي لسه هيحصل، بدل ما تقومي تروحي ورا جوزك وتشوفي هيعمل اي، قاعده تندبي جمبي)

في منزل تحيه…

سهر بصرااااخ ” ماسكه بطنها”

( انا بموووت مصاريني بتتقطع)

نفس الوضع تحيه ووعد

في المطبخ

” كارم واقف فاتح التلاجه”

( انا ميت جوع بس مبعرفش اكل من غير ما يكون جمبي مياه)

خد ازازه وخرج، كانت وعد وقعت ع الارض

وبتنز”ف د”م من بوقها

وبصراااخ ( ااااه بموووت وغابت عن الوعي)

كارم بصدمه ” الازازه وقعت من ايده”

جري عليهم وبقي يجري في الشقه زى المجنون

( هو في اي)

قرب من سهر وهي بتصرخ

( انتم مالكم في اي، مالك ي سهر)

” بصت للأكل”

مكانتش قادره تتنفس وابتدت شفايفها تزرق

( الحقنا بسرعه الأكل فيه س”م)

كارم

( اي)

سهر” قامت من مكانها وهي بتصرخ ومشيت ببطئ ناحيه باب الشقه وبصوت خافت ”

( كلم أحمد وقولو انا بموووووت) ووقعت من طولها ع الارض، غابت عن الوعي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top