سبتمبر 2022

رواية الرغبه قبل الحب احيانا. الجزء الثاني

واخذت اقول لنفسي..مش ممكن الدكتور حسام زوجي يكون من النوعية دي من الرجال لالالا الدكتور محترم ..ملوش في الكلام ده..واغلقت الموبيل بعد انتهاء مكالمتي مع اخويا..واعدت للدكتور حسام الموبيل دون ان اذكر له اني رايت تلك الرسالة لكن اقولكم بصراحة..الرسالة دي كانت عبارة عن جرس جعلني انتبة..وابحث وراء زوجي لاؤكد لنفسي بانني ظلمتة واقضي علي […]

رواية الرغبه قبل الحب احيانا. الجزء الثاني Read More »

رواية الرغبه قبل الحب احيانا. الجزء الأول

النهاردة بس عرفت ان الي اتعلمتة في المدارس كان غلط.. والنهاردة عرفت كمان ان التربية الي اهلي ربوهالي كانت غلط وكل معتقداتي كانت غلط وكل افكاري واسلوب حياتي كانوا غلط..وده كلة..بفضل الدكتور حسام جوزي ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية الرغبه قبل الحب احيانا. الجزء الأول Read More »

قصة اليتيمة. الجزء الأخير

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلمي بحب و بفرحه : عيونك هي الاحلي يا أسر يا حبيبي قام أسر من مكانه و امسك يدها و اجلسها أمامه : ممكن بقي تفهميني انتي كنتي فين و ايه اللي حصل ؟ سلمي بعناد : مش قبل ما تقولي ازاى سمحت لنفسك انك

قصة اليتيمة. الجزء الأخير Read More »

قصة اليتيمة. الجزء الحادي عشر

” اليتيمه ” بقلم : Amera khaled ✨? سلمي بصدمه : ايه قضيه طلاق اسلام : اه يا سلمي انتي مش عايزة تطلقي و نكتب ابننا علي اسمي و نعيش سوا سلمي بتوتر : اه اكيد اسلام : خلاص انا هكلمك المحامي علشان نمشي في إجراءات الطلاق سلمي : ماشي، ماشي يا اسلام دخلت سلمي

قصة اليتيمة. الجزء الحادي عشر Read More »

قصة اليتيمة. الجزء العاشر

” اليتيمه ” بقلم : Amera khaled ✨? أسر و هو ينظر لها بصدمه و بدأ الغضب في الظهور علي وجهه : سلمي انتي دخلتي اوضه المكتب ؟ سلمي و قد ارتعدت من منظره و لكنها حاولت التماسك : أسر متغيرش الموضوع لو سمحت و رد عليا، عقد الجواز اللي كان في درج المكتب ده

قصة اليتيمة. الجزء العاشر Read More »

قصة اليتيمة. الجزء التاسع

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? تركت سلمي الورقه و إعادتها في مكانها و أغلقت الدرج و حملت ابنها و خرجت به من الغرفه مغلقه الباب خلفها … عاد أسر الي المنزل بعد عمله و جلس ليتناول الطعام كعادته مع عمر و سلمي، و لكنه تلك المرة لاحظ شرود سلمي و كأنها مغيبه

قصة اليتيمة. الجزء التاسع Read More »

قصة اليتيمة. الجزء الثامن

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلمي بصدمه : انت بتعمل ايه هنا و ايه اللي جابك ؟ اسلام : انا كنت بدور عليكي بقالي كتير اوي و اخيرا لقيتك علشان اقولك كل اللي نفسي فيه كانت سلمي تتلفت حولها خشية أن يأتي أسر و ابنها و هي لا تضمن تصرف

قصة اليتيمة. الجزء الثامن Read More »

قصة اليتيمة. الجزء السابع

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? أسر في محاولة لتهدئتها : اهدي يا سلمي، ابنك اتولد ضعيف شويه و اتحط في الحضانه و هيكون كويس اوي ان شاء الله سلمي بدموع : يعني هو هيكون كويس صح ؟ أسر : ايوة يا سلمي، متخافيش سلمي و هى تبكي في صمت : هو هيكون

قصة اليتيمة. الجزء السابع Read More »

قصة اليتيمة. الجزء السادس

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلوى بصدمه : بقا انتي تضربيني انا يا معفنة انتي ضربتها سلوى كفا علي وجهها و بدأت في شد شعرها أسر بصراخ : بس يا سلوى، بس كان أسر عاجز بينهم لم يستطع أن يفرق بينهم سلوي : انا يا كلبه انتي كانت سلوى تضرب

قصة اليتيمة. الجزء السادس Read More »

قصة اليتيمة. الجزء الخامس

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? نظرت له سلمي بحزن : طب انا عملتلك ايه طيب و ليه تعمل فيا كده التفت أسر عنها و لف وجهه عنها و تحرك بكرسيه أسر : يلا يا فوزيه خلي الخدامه الجديدة تشوف شغلها نظرت لها سلمي بحزن و استندت عليها محاولة القيام من علي الأرض

قصة اليتيمة. الجزء الخامس Read More »

قصة اليتيمة. الجزء الرابع

” اليتيمة ” بقلم : Amera khaled ✨? سلمي بصدمه و استغراب : عجزك !! عجزك ايه انا مش فاهمه حاجه، انا بعمل ايه هنا، خرجوني من هنا و الا هصرخ و هلم عليكم الشارع كله حاولت سلمي فتح الباب و لكن كان الباب قد أغلق عليها، نظرت سلمي مجددا للذى كان بجانبها و بدأت

قصة اليتيمة. الجزء الرابع Read More »

قصة اليتيمة. الجزء الثالث

“اليتيمة” بقلم : Amera khaled ✨? كانت سلمي ترتجف بداخل الحمام، من هو ذلك الوحش الذى اقتحم منزلها، و كيف له أن يعلم بموضوع العصير، كان الشخص يحاول أن يفتح الباب و لكن سلمي من الداخل كانت تقاوم و تحاول جاهدة الا تجعله يفتحه، لم تجد مفتاحاً اتفاق الباب به، ظل ذلك الشخص في الخارج

قصة اليتيمة. الجزء الثالث Read More »

قصة اليتيمة. الجزء الثاني

روايه : اليتيمة Amera khaled ✨? كانت سلمي تنظر لها بصدمه غير مستوعبه : يعني ايه حامل، طب ازاى انا كنت عامله حسابي كويس اوي. الممرضه : هو انتي مش متجوزة يا مدام سلمي : هاااا، اه، اه بس اصلي كنت عامله حسابي اني مخلفش الفترة دي يعني و كده الممرضه : يا مدام دي

قصة اليتيمة. الجزء الثاني Read More »

قصة اليتيمة. الجزء الاول

بصوت عالي تقول الام : انت عارف كويس اوي أن البنت دي مش بنتنا و أن احنا جايبنها من الملجئ علشان نربيها قبل ما نجيب ابننا ربنا يخليه. لتدخل سلمي في ذلك الوقت : ماما انتي بتقولي ايه ؟ الام : بقولك اطلعي برا خلاص، انتي و لا بنتي و لا اعرفك و كمان ابني

قصة اليتيمة. الجزء الاول Read More »

هل تعلم : (طي القدم)

هل تعلم : (طي القدم) يعود تاريخ عادة “طي القدم” في الصين إلى القرن العاشر، وكان يعتبر زينة للمرأة وشرطا أساسيا لزواجها. كانت الأمهات تبدأ بربط أقدام بناتهن بضمادات منذ بلوغهن سن الرابعة أو الخامسة، وتجبرهن على تحمل الآلام خلال عدة سنوات ليحصلن على “القدم الذهبية” التي لا يزيد طولها عن عشر سنتيمترات ويصبحن بالتالي

هل تعلم : (طي القدم) Read More »

هذه السيدة كانت أجمل فنانة لقبت بـ«عاشقة مصر» وأغانيها أغضبت إسرائيل وطلبوا حذفها.. من تكون؟

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي، صورة لسيدة قيل أنها كانت من أجمل الفنانات المصرية، لقبت بـ”عاشقة مصـر” و”بعبع إسرائيل”. وبالبحث تبين أن هذه السيدة هي الفنانة نجاح سالم، من لبنان وجاءت القاهرة برفقة والدها الذي عرفها على كبار الفنانين مثل: أم كلثوم والموسيقار فريد الأطرش. هذه السيدة كانت أجمل فنانة لقبت بـ«عاشقة مصر» وأغانيها أغضبت إسرائيل

هذه السيدة كانت أجمل فنانة لقبت بـ«عاشقة مصر» وأغانيها أغضبت إسرائيل وطلبوا حذفها.. من تكون؟ Read More »

طريقة العناق بين الزوجين تكشف أسرار لبعلاقة بينهما …. اختار طريقة واعرف السبب

طريقة العناق بين الزوجين تكشف أسرار لبعلاقة بينهما …. اختار طريقة واعرف السبب طريقة العناق بين الزوجين تكشف أسرار لبعلاقة بينهما …. اختار طريقة واعرف السبب

طريقة العناق بين الزوجين تكشف أسرار لبعلاقة بينهما …. اختار طريقة واعرف السبب Read More »

رواية زواج تحت النظر الحلقة الخامسة

رحيم : لو قولتلى كل حاجة و الحقيقة أنا موافق اسمحك يا ريم ‏ريم بخوف : لو حكتلك هتصدقنى ‏رحيم بصلها بصدمة ? ‏ريم : يا رحيم أنا و الله معرفش حد و انا مصدومة انك شاكك فيا للدرجة دي ‏رحيم : انت هتستعبطى ما انتى مش ب*نت ‏ريم : كنت نقدر نروح للدكتورة لكن

رواية زواج تحت النظر الحلقة الخامسة Read More »

رواية زواج تحت النظر الفصل الرابع

كان راجع اخو الصغير رحيم من الشغل ( ادهم ) و دخل اوضة رحيم زى كل يوم ينام فيها و داخل بكل تلقائية و هو بيفك زراير قمصيه ظنا منه أن مفيش حد فى الاوضة ‏و بيشغل النور وجد ريم نايمة زى الملائكة و كان أول مرة يشوفها بلبس بيتى و بشعرها و كانت نائمة

رواية زواج تحت النظر الفصل الرابع Read More »

رواية زواج تحت النظر الحلقة الثالثة

رحيم لم يهتم و ق*طع هدومها بو*حشية ما اهتمش بأى حاجة و لا دموعها و كانت تستمع لكل ذلك كريمة و هى مبتسمة و طلعت بيتها ‏عند رحيم ‏بعد عن ريم و هو متفاجأ و يكاد يجن جنونه و بص لريم ‏رحيم بغضب : انطقيييييييييي ازاااااااااااااى انتى مش ب*نت ‏ريم بدموع و ضعف : انت

رواية زواج تحت النظر الحلقة الثالثة Read More »

A guy wanted to humiliate the bus driver by starting to record an unusual scene on the bus!

On a bus, a bizarre incident occurred. The bus was full, it was a typical day, and the driver was silently cruising along. One of the passengers noticed something strange on the driver’s coat; upon closer inspection, he discovered several insects crawling all over the driver’s neck and ears. The man was astonished beyond belief

A guy wanted to humiliate the bus driver by starting to record an unusual scene on the bus! Read More »

Scroll to Top