Author name: admin9

رواية كيان الادم. الجزء السادس

احمد قرب من كيان وهيا فا*قده الوعي وفجاه لقي ادم قدامه وهو بيضربه علي وشه ادم وهو بيزعق . والله لهوريك يا احمد ؛ انت في اي في دماغك احمد .انت السبب في ده كله ادم وهو بيبعد احمد عن بيته .مشوفش وشك تاني هنا بعدها دخل الشقه وشال كيان ووداها علي السرير وبدأ يعاتب […]

رواية كيان الادم. الجزء السادس Read More »

رواية كيان الادم. الجزء الخامس

كيان .احمد انت بتعمل ايه احمد .انتي كنتي هتبقي مراتي انا ؛ حاليا بقيتي بتنامي في حضنه كيان .احمد متقربش منيييي احمد بزعيق .ايه بتحبيه كيان جابت ازازه من جمب السرير اللي كانت نايمه عليه وخبطته بيها واخدت اقرب طرحه ليها وراحت علي طول علي مستشفي ادم كيان .الدكتور ادم فين السكرتيره .وانتي مين كيان

رواية كيان الادم. الجزء الخامس Read More »

رواية كيان الادم. الجزء الرابع

ادم .يبقي مين اللي بتحبيه كيان .يبقي إنت يا آدم ادم بصدمه .ايه كيان .ايوا انت ؛ انت لما جيت اتقفت مع بابا علشان انت اخوه الكبير ؛ افتكرتك انت العريس وبعدها جبتولي الشبكه واديتوهاني من غير حتي خطوبه ؛ ده كله وافتكرك انت؛ بابا حتي موضحش انو اخوك هو اللي متقدملي؛ من يوم ما

رواية كيان الادم. الجزء الرابع Read More »

رواية كيان الادم. الجزء الثالث

كيان .نام جمبي يا آدم ادم نام جمبها؛ وكيان حضنته كان مصدوم من رد فعلها وقال آدم .انتي فاكره بقي علشان خسرتي اخويا تكسبيني انا كيان وهيا بتشيل ايدها من حضن ادم .انا بس كنت خايفه ادم حس بالندم وحضنها هو ؛ قامت من جنبه وارحت علي البلكونه علشان تمنع عياطها اللي بقي معتاد من

رواية كيان الادم. الجزء الثالث Read More »

رواية كيان الادم. الجزء الثاني

كيان وهيا طالعه .في حد يصحي واحد ومراته يوم صباحيتهم احمد وهو عاوز يمسك أيدها .انتي اتج*ننتي ادم وهو بيمسك ايده .انا مش عاوز امِد ايدي عليك احمد بغضب .والله لهتشوفي يا كيان احمد طلع واخد الباب جامد وقفله بقوه من كتر عصبيته وكيان فضلت تعيط ادم .انتي لي قولتي كده كيان وهيا بتشيل طرحتها

رواية كيان الادم. الجزء الثاني Read More »

رواية كيان الادم. الجزء الأول

عاوزين تجوزوا مراتي لأخويا كيان .مهو انت السبب ؛ النهارده لسه كتب كتابنا وبقولك علي حاجه ؛ رحت انت علي طول حلفت بالط*لاق وكمان بالتلاته ابو احمد وهو بيكمل كلامه . مفيش حد اضمن من اخوك نجوزهولها ؛وبعدين يط*لقها احمد باستسلام.ماشي شوفته وهو داخل بهيبته المعتاده وبص ليا باصه مفهمتش ؛بعدها كتبوا الكتاب احمد .يلا

رواية كيان الادم. الجزء الأول Read More »

سا.رقة القلوب. الجزء الثامن

-بطلتي تحبيني قولتها وبدأت عيوني تدمع …حسيت انها شفقت عليا وقالت: -انا اسفة أنا فق*دت الامان معاك … مشاعري كلها ما*تت مبقتش احس بحاجة من ناحيتك …ارجع لشهد حرام تك*سرها زيي وانا خلاص نهيتك من حياتي انت ملكش مكان فيها …اسفة يا عماد … كلامها جمدني ….حسيت انها فعلا مبقتش تحبني …وده بسببي أنا استهلكت

سا.رقة القلوب. الجزء الثامن Read More »

سا.رقة القلوب. الجزء السابع

-انت مستحيل تعمل فيا كده يا عماد …حرام عليك أنا عملتلك ايه ؟!! كانت شهد بتبكي قدامي …كنت حاسس بتأنيب الضمير مسكت ايديها وقولت بندم: -انا آسف يا شهد بس أنا بحب ايمان وهرجعلها وانتي ربنا يعوضك بالاحسن مني …. لقيتها قامت وهي بتبكي ومسكت كوباية العصير ودلقتها علي وشي وقالت: -انت انسان حق*ير وحي*وان

سا.رقة القلوب. الجزء السابع Read More »

سا.رقة القلوب. الجزء السادس

-ايمان … صرخت بخوف لما دخلت البيت ولقيت الباب مفتوح …حسيت ان فيه حاجة غلط وفعلا لقيت ايمان واقعة علي الأرض والد*م حواليها . ..جريت عليها وشيلتها بسرعة وانا بصرخ بخوف …جريت بيها علي المستشفي من غير أي انتظار …كان قلبي بيدق جامد وحسيت بتأنيب الضمير اني سيبتها لوحدها ….سيبتها وانا عارف وضعها …بعد ما

سا.رقة القلوب. الجزء السادس Read More »

سا.رقة القلوب. الجزء الخامس

بقلم سولييه نصار -متقلقش يا استاذ أنا وعماد بالأساس هنتطلق …جوازنا مؤقت بس اصبر كام شهر … قالتها ايمان بنبرة باردة …حاولت اعترض بس مقدرتش كنت متسمر مكاني ….مكنتش عايز اكمل الخطوبة بس عنادي خلاني اغصب نفسي …مكنتش عايز ايمان تشمت فيا …بالعكس أنا هقه*رها واكمل الخطوبة دي …. لقيت ابو شهد سكت شوية وقال:

سا.رقة القلوب. الجزء الخامس Read More »

سا.رقة القلوب. الجزء الرابع

-تعالي هنا … مسكت ايد ايمان جامد ووديتها ورا ضهري وانا ببصله بضي*ق وقولت: -اللي بتعاكسها دي تبقي مراتي … بصلي الراجل بتوتر وقال بكسوف : -انا اسف وبعدين مشي …. بعد ما مشي مسكت ايد ايمان وزعقت فيها وقولت: – بتدوري علي راجل من دلوقتي قبل ما نتطلق اومال لو اطلقنا هتعملي ايه …

سا.رقة القلوب. الجزء الرابع Read More »

سا.رقة القلوب. الجزء الثالث

بقلم سولييه نصار♥️ -ببساطة أنا عايزك انتي تيجي وتخطبيلي شهد … كنت مستنيها تغضب أو تغير بس ملامحها كلها باردة وقالت: -,وماله اجي اخطبهالك بس أهلها مش هيعترضوا … نبرتها الباردة صدمتني …أن واحدة من يومين بس تقولي أن كل حياتها وأنها بتحبني دلوقتي تتصرف ببرود علي خبر خطوبتي من واحدة تانية لا وهي كمان

سا.رقة القلوب. الجزء الثالث Read More »

سا.رقة القلوب. الجزء الثاني

الجزء التاني. بقلم سولييه نصار -اتجوزك ازاي يا شهد انتي بتقولي ايه …أنا كان فرحي النهاردة .. زعقت فيها فزعقت هي كمان وقالت: -مش مشكلتي يا حبيبي …انت عايز ته*رب مني ….اقنعتني انك بتحبني ودلوقتي اتجوزت واحدة تاني …حرام عليك أنا عملتلك ايه عشان تك*سر قلبي بالشكل ده ….بس لا يا عماد مش انا اللي

سا.رقة القلوب. الجزء الثاني Read More »

سا.رقة القلوب. الجزء الأول

سكريبت♥️بقلم سولييه نصار♥️ -انا مش هقدر اتجوزك قولتها ل إيمان اللي اتصدمت …عيونها دمعت وهي بتقرب ليا بخوف ….بتمد ايديها عشان توصلي …اخيرا قدرت تمسك أيدي وقالت: -عماد انت بتهزر صح … النهاردة كتب كتابنا …وانا لابسة الفستان …اكيد مش هتك*سرني بالطريقة دي !!! بلعت ريقي وانا حاسس ان ضميري واج*عني …صحيح أنا اختارت التوقيت

سا.رقة القلوب. الجزء الأول Read More »

انا مطلقه من ٦شهور ابو ولادي كان حنين جدا معانا وطيب ….. #مشكلة

انا مطلقه من ٦شهور ابو ولادي كان حنين جدا معانا وطيب وبيشتغل عشانا بدل الشغلانه ٢و٣ ومش مقصر ماديا بيجي يسيب يوميته كلها لينا وياخد مصروفه الي يقدره وبس وبيجيب ورد وهدايا ليا وعياله ودي حاجه انا مانكرهاش حتي في الطلاق انا الي اخترت الانفصال وجريت علي المحاكم وهو حاول يرجعني بدل المره الف لحد

انا مطلقه من ٦شهور ابو ولادي كان حنين جدا معانا وطيب ….. #مشكلة Read More »

التوأم. الجزء الخامس

يعني ايه يا دكتور هفضل طول عمري كدة، انا مابقتش اتحكم في اي حاجة في جسمي لازم يكون في حل ماقدرش اعيش كدة = هو في امل واحد بس – هو ايه يا دكتور قولي ارجوك = الأمل الوحيد ان يكون عندك أبن ويكون ولد من صلبك هناخد منه اقل من سم من النخاع الشوكي

التوأم. الجزء الخامس Read More »

التوأم. الجزء الرابع

كان أهم حاجة بالنسبة لي قبل ما ابدأ في اي خطة إني أأمن مستقبلي ومستقبل ولادي عشان كدة ماحاولتش أبين له إني شاكة في اي حاجة بالعكس بقيت اتدلع عليه زيادة واعشمه بكتر الخلفة والعيال عشان يوافق يكتب لي الشقة بأسمي وخلال الفترة دي اكون دورت على حد يساعدني في المرحلة الجاية.­ ­ ­ فات

التوأم. الجزء الرابع Read More »

التوأم. الجزء الثالث

الدكتور كان فرحان زي جوزي ويمكن اكتر كمان!! استغربت ساعتها رد فعله اوي بس بعد كدة نسيت الموضوع وسهيت في بنتي الصغيرة . وفي تعب الحمل لغاية مافي يوم كنت قاعدة اتفرج على التلفزيون وشوفت بالصدفة مسلسل قديم عن قصة واحدة جوزها بيبع عيالهم ويفهمها انهم ماتوا وبيقبض هو التمن من غير ماهي تعرف… ­

التوأم. الجزء الثالث Read More »

التوأم. الجزء الثاني

عدت ﺷﻬﻮﺭ ﺍﻟﺤﻤﻞ ﺑﺒﻄﺊ ﻭﺗﻌﺐ … ﻭﻭﻟﺪﺕ ﺑﻌﺪﻫﺎ ﻓﻲ ﻋﻴﺎﺩﺓ ﺍﻟﺪﻛﺘﻮﺭ ﺯﻱ ﻣﺎ ﺍﺗﻔﻖ ﻣﻊ ﺟﻮﺯﻱ ﺑﺲ ﺍﺗﻔﺎﺟﺌﺖ ﺑﻴﻪ ﺑﻴﻘﻮﻟﻲ ﺑﻌﺪ ﻣﺎ ﻓﻮﻗﺖ ﻣﻦ ﺍﻟﺒﻨﺞ ﺍﻥ ﺍﻟﺒﻨﺖ ﺑﺲ ﻫﻲ ﺍﻟﻠﻲ ﻋﺎﻳﺸﺔ ﻭﺍﻟﻮﻟﺪ ﻻ … ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

التوأم. الجزء الثاني Read More »

التوأم. الجزء الأول

أول جوازي كانت حالة جوزي المادية صعبة اوي…. كان عليه ديون كتير بسبب الجواز والعفش وقسط الشقة وخصوصاً انه من النوع اللي بيحب الفشخرة و المنظرة ادام الناس حتى وهو مفلس. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

التوأم. الجزء الأول Read More »

قصة الزوجة الثانية. الجزء الخامس

#الاء_فرج لفت المديره بالكرسي وفاطمه قامت وقفت من الصدمه : هناء؟!!!! ضحكت هناء بسخريه : جايه تشتغلي عندي بعد ما قت*لت إبنك بأيدي ههه هتفضلي دايماً هبله وعبيطه!! فاطمه وشها بقا أحمر اوي من كتر ما هي كاتمه العياط ، هي ما كانتش تعرف انها مديره الشركه….. فضلت فاطمه تفتكر لما وقعت من على السلم

قصة الزوجة الثانية. الجزء الخامس Read More »

قصة الزوجة الثانية. الجزء الرابع

صالح بغضب : انتِ طالق طالق طالق بالتلاته ساره بسعاده :الف الف مبروك يا فاطمه دي كانت جوازه زي الزفت مسحت فاطمه دموعها وابتسمت وتحركت ووقفت قدام صالح : ما كنتش حابه نوصل لكده ونقف قصاد بعض، انتَ كنت حبيبي وكل حاجة حلوه في حياتي بعد موت اهلي الله يرحمهم عيشت معاك أجمل قصه حب

قصة الزوجة الثانية. الجزء الرابع Read More »

قصة الزوجة الثانية. الجزء الثالث

ظابط شرطي : : معانا اذن من النيابه بالقبض عليك بسبب تهمه التعدي بالضر*ب المبالغ فيه علي مراتك خدوه صالح بخوف : والله ما جيت جمبها ولا ضرب**تها يا حضره الظابط ده انا شايلها فوق راسي يسرا بصريخ : يلاهوي دي كذابه يا باشا دي عايزه تنتقم من جوزي حسب الله ونعم الوكيل مش كفايه

قصة الزوجة الثانية. الجزء الثالث Read More »

قصة الزوجة الثانية. الجزء الثاني

مسحت الدموع من عيني وابتسمت بخبث وقررت اسمع كلام صاحبتي : صالح.. … انا انا حامل صالح بصدمه : نعم!! حامل ازاي؟ اتكلمت فاطمه بتوتر : اااخدت علاج كنت مخبيه عنك الموضوع لحد ما يكمل وروحت للدكتوره النهارده وقالت اني حامل يسرا بغضب *الزوجه التانيه*: دي اكيد كذابه يا صالح اوعي تصدقها…. يعني انتِ بقالك

قصة الزوجة الثانية. الجزء الثاني Read More »

Scroll to Top