Just another News 188 Media Sites site

رواية مليكه وبحر

مليكة بدموع و إبتسامة : اه فيه ، لما يكون مش بيحبها و عاوز يضحك شوية و مش لاقي غيرها حلاله الي يقعد معاها .
مردتش عليها و سكت ، أصل هرد أقول اي !! ، أنا و الله كنت بهزر عادي بس هي الي فهمتها بطريقة تانية ، معاها حق تفهم غلط ، أتنين بحياتنا دي مستحيل حد يفهم التاني صح .
بحر بتنهد : غيري فستانك يا مليكة و أنزلي يله ، هستناكي تحت .
سما بصوت عالي : اي يا بحر ، مبتردش علي التليفون ليه ؟؟ .

بحر و هو قاعد في الجنينة : كنت باكل .
سما بصوت عالي : يعني اي كنت بتاكل يعني ، ما أنت بترد عليا و أنت بتاكل أشمعنا المرة دي ؟! .
بحر بصبر : مليكة كانت قاعدة جانبي مكنش هينفع أرد عليكي قدامها .
سما بصوت عالي : لاء كان هينفع ، كنت قوم من جنبها و رد .
بحر بشدة : سما متعليش صوتك أكتر من كده ، و اي أقوم من جنبها عشان أرد عليكي دي ؟؟ ، دي مراتي مهما كان و مينفعش أجرح مشاعرها أكتر من كده ، كفاية عليها جرح إنها عارفة إني بحب واحدة تانية غيرها .

سما بغيظ مصطنع : خلاص طلقها طالما صعبانة عليك أوي كده و سبها تشوف حياتها .
بحر بزعيق : أطلق مين أنتي مجنونة يا سما ؟؟ ، مش هينفع أطلقها .
سما بتمثيل : خلاص يا حبيبي متعصبش نفسك أوي كده أهدي ، و بعدين خلاص مش فارقة تطلقها و لا لاء أنت كده كده مش بتحبها .
بحر بتنهد : أقفلي يا سما و هبقي أكلمك في وقت تاني .
سما بكتم غيظها : ماشي (الأتنين قفلوا ) .

بحر و بيفتكر كلام علي : علي : متغضبش ربنا يا بحر ، سما مش مراتك و لا خطيبتك ، لاكن مليكة هي الي مراتك و حلالك .
بحر و بيحط راسه بين كفوف إيده بتعب : يارب .
بدر : قالك اي ؟؟ .
سما : مقاليش حاجة ، كان قاعد مع مراته عشان كده معرفش يرد عليا .
بدر بخبث : أوعي يفلت من إيدك يا سما ، بحر ظابط مهم ، و عنده معلومات مهمة ، لازم تخليه خاتم في صباعك ، (كمل بفرحة شر ) و دلوقتي الخبر في التليفزيون هيبقي عاجل و هيجن جنونهم .

مليكة بدموع و إبتسامة : اه فيه ، لما يكون مش بيحبها و عاوز يضحك شوية و مش لاقي غيرها حلاله الي يقعد معاها .
مردتش عليها و سكت ، أصل هرد أقول اي !! ، أنا و الله كنت بهزر عادي بس هي الي فهمتها بطريقة تانية ، معاها حق تفهم غلط ، أتنين بحياتنا دي مستحيل حد يفهم التاني صح .
بحر بتنهد : غيري فستانك يا مليكة و أنزلي يله ، هستناكي تحت .
سما بصوت عالي : اي يا بحر ، مبتردش علي التليفون ليه ؟؟ .

بحر و هو قاعد في الجنينة : كنت باكل .
سما بصوت عالي : يعني اي كنت بتاكل يعني ، ما أنت بترد عليا و أنت بتاكل أشمعنا المرة دي ؟! .
بحر بصبر : مليكة كانت قاعدة جانبي مكنش هينفع أرد عليكي قدامها .
سما بصوت عالي : لاء كان هينفع ، كنت قوم من جنبها و رد .
بحر بشدة : سما متعليش صوتك أكتر من كده ، و اي أقوم من جنبها عشان أرد عليكي دي ؟؟ ، دي مراتي مهما كان و مينفعش أجرح مشاعرها أكتر من كده ، كفاية عليها جرح إنها عارفة إني بحب واحدة تانية غيرها .

سما بغيظ مصطنع : خلاص طلقها طالما صعبانة عليك أوي كده و سبها تشوف حياتها .
بحر بزعيق : أطلق مين أنتي مجنونة يا سما ؟؟ ، مش هينفع أطلقها .
سما بتمثيل : خلاص يا حبيبي متعصبش نفسك أوي كده أهدي ، و بعدين خلاص مش فارقة تطلقها و لا لاء أنت كده كده مش بتحبها .
بحر بتنهد : أقفلي يا سما و هبقي أكلمك في وقت تاني .
سما بكتم غيظها : ماشي (الأتنين قفلوا ) .

بحر و بيفتكر كلام علي : علي : متغضبش ربنا يا بحر ، سما مش مراتك و لا خطيبتك ، لاكن مليكة هي الي مراتك و حلالك .
بحر و بيحط راسه بين كفوف إيده بتعب : يارب .
بدر : قالك اي ؟؟ .
سما : مقاليش حاجة ، كان قاعد مع مراته عشان كده معرفش يرد عليا .
بدر بخبث : أوعي يفلت من إيدك يا سما ، بحر ظابط مهم ، و عنده معلومات مهمة ، لازم تخليه خاتم في صباعك ، (كمل بفرحة شر ) و دلوقتي الخبر في التليفزيون هيبقي عاجل و هيجن جنونهم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *