Just another News 188 Media Sites site

صقر ونغم

و قربت منه و مسكته من قفاه / انت ياض مش انا سبق و قولتلك لما تيجي تصبح بلاش الشويتين دول مش انا اللي بيتاكل بعقلي حلاوه ده انا لارا
رمزي / طب والله وماليكي عليا حلفان … انا ما باكل بعقلك حلاوه انا اصلا ما باعرفش اضحك عليكي يا اسطا اه صحيح عم خيري كلمني وقالي ان ومحتاجك تنزلي من اول الصبح لحد بالليل مش بس ساعتين في اليوم
لارا / لا لا طبعا ما اقدرش اعمل كده انا باشتغل من وراء ابويا يا رمزي ولو عرف ان انا باجيء الورشه ثاني هتبقى مصيبه سودا وانا مش ناقصه الصراحه بقى

..باقولك ايه ما توريني جمال قفاك وتروح تجيبلي كوبايه قهوه عشان انا اظبط الطاسه علشان مش عارفه اكمل شغلي
….وفي اللحظه دي لارا شافت جميله.. وهي بنوته رقيقه جدا على النقيض لارا ….و جميلة تبقي بنت قمر وصقر الصغيره
لارا جريت علشان تحضنها بس جميله لحقتها و مسكت ايديها / انتي عبيطه هتحضنيني بالبس اللي انت لابسه دوت ..ده انتي كلك شحم
لورا بخنقه / اللهم طولك يا روح في ايه يا بنت الحديدي ما تصطبني كده قولي يا صبح انتي جاية تعكنني عليا … و بعدين انتي ايه اللي جابك هنا

جميله / ما فيش عربية باظت وقلت اجيبها عندك تصلحيها عشان الزفته اللي اسمها كارمن دي الصبح قعدت تلعب فيها بوظتها ليا انا مش فاهمة هي ليه بتكرهني قوي ليه كده
لارا بضحك و بتضربها في كتفها / يا سلام بذمتك مش عارفه بتكرهك ليه يا ست جميله يمكن يعني عشان لازقه لادهم اليومين دول
جميله باستغراب/ حتى انتي بتفكري فيا كده وبعدين هو فين ادهم اصلا ما اديكي شايفه حالته عامله ازاي
ده خلاص بينهار بقيت كل الاماكن اللي بيروحها مشبوهة يا اما المقابر لوالده و والدته .. و بعدين انتي عارفة كويس اوي أن كارمن بتغير مني في العموم

لارا بضحك / طب ما انتي كمان بتغيري منها اوي علشان معاذ اخوكي بيعاملها احسن منك و بينصرها دايما عليكي .. صح يا عسل ولا انا غلطانة
جميلة اتوجعت اوي من كلامها و قالتلها بحده / بطلي طريقتك دي بقي … و بعدين انا عارفة ان معاذ اصلا مش بيحبني و طول الوقت حاسس اني جيت الدنيا دي و اخدت كل الاهتمام منه ..بقولك اي بلاش تنكدي علياا و شوفي العربية

و قربت منه و مسكته من قفاه / انت ياض مش انا سبق و قولتلك لما تيجي تصبح بلاش الشويتين دول مش انا اللي بيتاكل بعقلي حلاوه ده انا لارا
رمزي / طب والله وماليكي عليا حلفان … انا ما باكل بعقلك حلاوه انا اصلا ما باعرفش اضحك عليكي يا اسطا اه صحيح عم خيري كلمني وقالي ان ومحتاجك تنزلي من اول الصبح لحد بالليل مش بس ساعتين في اليوم
لارا / لا لا طبعا ما اقدرش اعمل كده انا باشتغل من وراء ابويا يا رمزي ولو عرف ان انا باجيء الورشه ثاني هتبقى مصيبه سودا وانا مش ناقصه الصراحه بقى

..باقولك ايه ما توريني جمال قفاك وتروح تجيبلي كوبايه قهوه عشان انا اظبط الطاسه علشان مش عارفه اكمل شغلي
….وفي اللحظه دي لارا شافت جميله.. وهي بنوته رقيقه جدا على النقيض لارا ….و جميلة تبقي بنت قمر وصقر الصغيره
لارا جريت علشان تحضنها بس جميله لحقتها و مسكت ايديها / انتي عبيطه هتحضنيني بالبس اللي انت لابسه دوت ..ده انتي كلك شحم
لورا بخنقه / اللهم طولك يا روح في ايه يا بنت الحديدي ما تصطبني كده قولي يا صبح انتي جاية تعكنني عليا … و بعدين انتي ايه اللي جابك هنا

جميله / ما فيش عربية باظت وقلت اجيبها عندك تصلحيها عشان الزفته اللي اسمها كارمن دي الصبح قعدت تلعب فيها بوظتها ليا انا مش فاهمة هي ليه بتكرهني قوي ليه كده
لارا بضحك و بتضربها في كتفها / يا سلام بذمتك مش عارفه بتكرهك ليه يا ست جميله يمكن يعني عشان لازقه لادهم اليومين دول
جميله باستغراب/ حتى انتي بتفكري فيا كده وبعدين هو فين ادهم اصلا ما اديكي شايفه حالته عامله ازاي
ده خلاص بينهار بقيت كل الاماكن اللي بيروحها مشبوهة يا اما المقابر لوالده و والدته .. و بعدين انتي عارفة كويس اوي أن كارمن بتغير مني في العموم

لارا بضحك / طب ما انتي كمان بتغيري منها اوي علشان معاذ اخوكي بيعاملها احسن منك و بينصرها دايما عليكي .. صح يا عسل ولا انا غلطانة
جميلة اتوجعت اوي من كلامها و قالتلها بحده / بطلي طريقتك دي بقي … و بعدين انا عارفة ان معاذ اصلا مش بيحبني و طول الوقت حاسس اني جيت الدنيا دي و اخدت كل الاهتمام منه ..بقولك اي بلاش تنكدي علياا و شوفي العربية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *