Just another News 188 Media Sites site

سر الألم كانت بنتي

خالد بدأ يتصبب عرقا وتحدث بتوتر: أنا السبب ليه انا عملتلها ايه

فريدة بدموع: مش عارف عملتلها ايه انا لولا انسانة وعندى قلب كنت فضحتك قدام خطيبتك وعرفتها اصلك الوا”طى بس متفكرش اللى انت عملته ده هيعدى بالساهل وتركته ودخلت لتطمئن على نور

جوليا: اقصدها ايه الست دى خالد انت عملت ايه لبنتها

خالد بتوتر: مفيش حاجة يا جوليا تعالى بس اروحك على البيت وهفهمك كل حاجة بعدين

جوليا بعدم راحة: ماشى يا خالد روحنى دلوقتى انا عاوزة أنام بس هتقولى ايه حكاية البنت دى

خالد بارتباك: أه ان شاء الله

أوصل خالد جوليا الى المنزل وتركها لتنام

خالد: جوليا لو صحيتى م ملقتنيش جنبك متقلقيش انا عندى شغل مهم هخلصه وهرجع

جوليا بنعاس وتعب من السفر: اوك خالد تصبح على خير

خالد: قبلها من خدها وقال وانتى من اهلة

دقت الساعة الواحدة ليلا

تسحب خالد وأخذ الهاتف الخاص به ومفاتيحه

ثم ذهب ليقابل جيجى فى المكان خاصتهم

عند جيجى

بعدما نام الجميع تسحبت جيجى هى ايضا

ولكن عمار كان مستيقظ يفكر في هذه المشكلة التى ورط نفسه بها

ولكنه سمع صوت الباب يفتح وصوت محرك السيارة يدور

نظر بسرعة من النافذة فوجدها جيجى

عمار باستغراب: رايحة فين ف وقت زى ده

أخذ بسرعة مفاتيح سيارته ونزل خلفها بهدوء دون أن تشعر

كانت تسير بسيرتها خوفا ان يراها أحد

كان عمار يتتبعها ولكن بحذر

اوقفت جيجى السيارة الخاصة بها أمام بيت فاخر نوعا ما وفتحت الباب ودخلت

عمار باستغراب ي ترى بتعمل ايه جوة استناها اشوفها هتخرج امتى ولا أكسر الباب ولا أعمل ايه

فى الداخل

اول م دخلت جيجى استقبلت خالد بالحضن

وأخذو يتبادلو القبلا”ت بقذا”رة

جيجى: كنت واحشنى مoت يا لودا

خالد بو”قاحة: وانتى كمان يا قلبى

جيجى بزعل: بس فى م

قاطعها خالد بقب”لة عميقة

خالد بجرئة: مبسش احنا نقضى ليلة حلوة الأول وبعد كده قولى اللى انت عاوزاه

وبدأو بعفل كل ما يغضب الله

عمار ف السيارة: لأ كدا كتير دى غابت اووى دى لو بتمتحن كان زمانها خلصت

ونزل من السيارة وحاول يفتح باب الشقة الأول براحة قبل م يكسرة بس الباب مفتحش بالذوق

راح بكل قوته دفعه دفعة قوية وكسرة

خالد كان لسه بيجرى عشان يلب.س هدومة بس عمار كان أسرع منه

عمار بصدمة من بشا”عة المنظر ولكن ما صدمه تماما هو رؤية خالد

عمار بصدمة: أنت !!!!!

عمار كسر الباب

بس اتصدم من اللى شافه

لقى جيجى قاعدة فى السرير ومتغطية بملا”ية

وخالد بيدور على هدومه عشان يلب”سها

عمار بصدمة من بشا”عة المنظر

عمار بصدمة: انت تانى

خالد بجشع: يااه معقولة النهاية تنتهى بسرعة كده

عمار بغضب: انا لو مو”تك دلوقتى هتمو”ت مرتاح وانا مش عاوز كده

انا بقى هوريك كل انواع العذ”اب اللى مشفتهاش

قعدو يضر”بو فى بعض بالبوكسات وبكل قوتهم هما الاتنين

جيجى فضلت تتسحب بالراحة لحد م وصلت لهدومها ولبستها

وخدت الشو”ز بتاعتها ولسه هتطلع

عمار شافها ساب خالد وراح مسكها من شعر”ها

عمار بغضب جحيمى: رايحة فين ي سا”فلة وفضل يضر”بها بالقلام

خليتى شرف العيلة فى الطين والله.ل….

ولم يكمل كلامه بسب خالد ضر”به بالفازة على دماغه

وقع عمار ينز”ف من رأسه بشدة

جيجى بخضة: ينهار اسود انت عملت ايه احنا كده روحنا ف داهية

خالد بقلة رحمة: يلا بسرعة نخلع عشان لو فاق مش هيرحمنا اناوانتى

جيجى بخوف: لا انا خايفة الا يكون ما”ت

خالد بهروب: انتى حرة بقى انا ماشى

جيجى بحيرة: يا ربى اعمل ايه ف البلو”ة دى

راحت بسرعة الصيدلة

جيجى من فضلك ي دكتور انا عاوزة حبوب هلو”سة يعنى لو حد خدها يقوم ميفتكرش حاجة

الطبيب بمكر: ايوة بس دى ممنوعة من البيع وسعرها غالى

جيجى بخبث: دا هخدمك احلى خدمة بس ادينى الحباية وهديك اللى انت عاوزة وطلعت من الشنطة ١٠٠٠ جنية وادتهاله

الطبيب بطمع: خدى مش خسارة فيكى شريط كامل

اخدت جيجى الشريط وشكرت الطبيب

بعدها راحت ادت لعمار حباية وطلبتله الاسعاف..

فى المستشفى

عند نور ووالدتها

بدأت نور تفيق تدريجيا ومامتها كانت قاعدة جنبها وبتقرألها قران

نور بتعب: م ماما

فريدة بفرحة: حمد الله على سلامتك يا حبيبتى

نور بتشوش: انا بعمل ايه هنا

فريدة بحزن: انتى يحبيبتى عملتى حادثة

نور……

الطبيب دخل عليهم لقى نور فاقت

خالد بدأ يتصبب عرقا وتحدث بتوتر: أنا السبب ليه انا عملتلها ايه

فريدة بدموع: مش عارف عملتلها ايه انا لولا انسانة وعندى قلب كنت فضحتك قدام خطيبتك وعرفتها اصلك الوا”طى بس متفكرش اللى انت عملته ده هيعدى بالساهل وتركته ودخلت لتطمئن على نور

جوليا: اقصدها ايه الست دى خالد انت عملت ايه لبنتها

خالد بتوتر: مفيش حاجة يا جوليا تعالى بس اروحك على البيت وهفهمك كل حاجة بعدين

جوليا بعدم راحة: ماشى يا خالد روحنى دلوقتى انا عاوزة أنام بس هتقولى ايه حكاية البنت دى

خالد بارتباك: أه ان شاء الله

أوصل خالد جوليا الى المنزل وتركها لتنام

خالد: جوليا لو صحيتى م ملقتنيش جنبك متقلقيش انا عندى شغل مهم هخلصه وهرجع

جوليا بنعاس وتعب من السفر: اوك خالد تصبح على خير

خالد: قبلها من خدها وقال وانتى من اهلة

دقت الساعة الواحدة ليلا

تسحب خالد وأخذ الهاتف الخاص به ومفاتيحه

ثم ذهب ليقابل جيجى فى المكان خاصتهم

عند جيجى

بعدما نام الجميع تسحبت جيجى هى ايضا

ولكن عمار كان مستيقظ يفكر في هذه المشكلة التى ورط نفسه بها

ولكنه سمع صوت الباب يفتح وصوت محرك السيارة يدور

نظر بسرعة من النافذة فوجدها جيجى

عمار باستغراب: رايحة فين ف وقت زى ده

أخذ بسرعة مفاتيح سيارته ونزل خلفها بهدوء دون أن تشعر

كانت تسير بسيرتها خوفا ان يراها أحد

كان عمار يتتبعها ولكن بحذر

اوقفت جيجى السيارة الخاصة بها أمام بيت فاخر نوعا ما وفتحت الباب ودخلت

عمار باستغراب ي ترى بتعمل ايه جوة استناها اشوفها هتخرج امتى ولا أكسر الباب ولا أعمل ايه

فى الداخل

اول م دخلت جيجى استقبلت خالد بالحضن

وأخذو يتبادلو القبلا”ت بقذا”رة

جيجى: كنت واحشنى مoت يا لودا

خالد بو”قاحة: وانتى كمان يا قلبى

جيجى بزعل: بس فى م

قاطعها خالد بقب”لة عميقة

خالد بجرئة: مبسش احنا نقضى ليلة حلوة الأول وبعد كده قولى اللى انت عاوزاه

وبدأو بعفل كل ما يغضب الله

عمار ف السيارة: لأ كدا كتير دى غابت اووى دى لو بتمتحن كان زمانها خلصت

ونزل من السيارة وحاول يفتح باب الشقة الأول براحة قبل م يكسرة بس الباب مفتحش بالذوق

راح بكل قوته دفعه دفعة قوية وكسرة

خالد كان لسه بيجرى عشان يلب.س هدومة بس عمار كان أسرع منه

عمار بصدمة من بشا”عة المنظر ولكن ما صدمه تماما هو رؤية خالد

عمار بصدمة: أنت !!!!!

عمار كسر الباب

بس اتصدم من اللى شافه

لقى جيجى قاعدة فى السرير ومتغطية بملا”ية

وخالد بيدور على هدومه عشان يلب”سها

عمار بصدمة من بشا”عة المنظر

عمار بصدمة: انت تانى

خالد بجشع: يااه معقولة النهاية تنتهى بسرعة كده

عمار بغضب: انا لو مو”تك دلوقتى هتمو”ت مرتاح وانا مش عاوز كده

انا بقى هوريك كل انواع العذ”اب اللى مشفتهاش

قعدو يضر”بو فى بعض بالبوكسات وبكل قوتهم هما الاتنين

جيجى فضلت تتسحب بالراحة لحد م وصلت لهدومها ولبستها

وخدت الشو”ز بتاعتها ولسه هتطلع

عمار شافها ساب خالد وراح مسكها من شعر”ها

عمار بغضب جحيمى: رايحة فين ي سا”فلة وفضل يضر”بها بالقلام

خليتى شرف العيلة فى الطين والله.ل….

ولم يكمل كلامه بسب خالد ضر”به بالفازة على دماغه

وقع عمار ينز”ف من رأسه بشدة

جيجى بخضة: ينهار اسود انت عملت ايه احنا كده روحنا ف داهية

خالد بقلة رحمة: يلا بسرعة نخلع عشان لو فاق مش هيرحمنا اناوانتى

جيجى بخوف: لا انا خايفة الا يكون ما”ت

خالد بهروب: انتى حرة بقى انا ماشى

جيجى بحيرة: يا ربى اعمل ايه ف البلو”ة دى

راحت بسرعة الصيدلة

جيجى من فضلك ي دكتور انا عاوزة حبوب هلو”سة يعنى لو حد خدها يقوم ميفتكرش حاجة

الطبيب بمكر: ايوة بس دى ممنوعة من البيع وسعرها غالى

جيجى بخبث: دا هخدمك احلى خدمة بس ادينى الحباية وهديك اللى انت عاوزة وطلعت من الشنطة ١٠٠٠ جنية وادتهاله

الطبيب بطمع: خدى مش خسارة فيكى شريط كامل

اخدت جيجى الشريط وشكرت الطبيب

بعدها راحت ادت لعمار حباية وطلبتله الاسعاف..

فى المستشفى

عند نور ووالدتها

بدأت نور تفيق تدريجيا ومامتها كانت قاعدة جنبها وبتقرألها قران

نور بتعب: م ماما

فريدة بفرحة: حمد الله على سلامتك يا حبيبتى

نور بتشوش: انا بعمل ايه هنا

فريدة بحزن: انتى يحبيبتى عملتى حادثة

نور……

الطبيب دخل عليهم لقى نور فاقت

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *