Just another News 188 Media Sites site

سر الألم كانت بنتي

انا عاوزة انام

عمار بحب وهو يقترب: ازاى ودى تيجى وبدأ يقرب منها ونور ترجع لورا بس وهو بيقرب حس بصداع شديد

عمار وقد بدأ يتصبب عرقا ويهلو’س ف الكلام: لا كفاية كفاية تفكير ليه بي بيحصلى كده اااه وبدأ يمسك دماغه جامد

شعرت نور بالخوف الشديد عليه فهى اول مرة تراه هكذا

نور بقلق: عمار رد عليا فيك ايه عمار وبدأ دموعها تنساب بغزارة

عمار وهو يغمض عينه ويمسك يدها: ن نور متسبنييش وبعدها اغمى عليه

نزلت نور جرى بدموع واحت اوضة صفاء وسالم

نور بدموع وتوتر: ي ط طنط الحقى ع عمار اغمى عليه

قامت صفاء وسالم بخضة

صفاء بدموع: يا ربى هى المصا’يب كلها بتيجى ف يوم واحد

سالم لا دا كدا كتير الواد بقى بيغمى عليه كتير يلا ي صفاء البسى انا هنقله المستشفى

نور بمقاطعة: وانا كمان ي عمو هلبس وهاجى معاكو

وبالفعل تم نقل عمار الى المستشفى

خرج الطبيب من الغرفة وقال: عمار بيه عمال بيهلو’س بالكلام وعاوز مدام نور

سالم بقلق: هو حالته ايه ي دكتور

ابتلع الطبيب ريقه وقال: كويس ك كويس اطمن ي سالم بيه

☆ ملحوظة: الطبيب ده هو نفسه اللى اتفق مع جيجى

ابتلع الطبيب الذى اتفق مع جيجى ريقه وقال وهو يتصبب عرقا وقال:اتفضلى معايا ي مدام نور

دخلت نور معه وقلبها يدق بعنف

الطبيب بتوسل: ارجوكى ي مدام انا عارف اللى عملته غلطته متتغفرش بس والله غصب عنى

نور بعدم: فهم: حضرتك بتقول ايه وبعدين عمار لسه مفقش ليه قولت انه عاوزنى

الطبيب بخرف: عمار فهلا لسه تحت تأثير حبوب الهلو’سة اللى أخدها

نور بصدمة: انت بتقول ايه ي دكتور هلو’سة ايه

الطبيب بتوسل وندم: انا هحكيلك كل حاجة بس ارجوكى متقوليش لعمار بيه……

الطبيب بخجل: يريت متزعليش منى على اللى عملته انا والله فوقت وان شاء الله عمرها م هتتكرر تانى وبشكرك على زوقك وكرم اخلاقك انك مش هتقولى لحد… اه بس خدى بالك من بنت عم عمار دى باين عليها مش سهلة
نور: انا سمعت انها هربت يوم فرحها من البيت يعنى مش موجودة معانا
الطبيب: والله يكون احسن انك متشوفيهاش خالص دى حر’باية
نور: خلاص ماشى المهم عمار هيخرج امتى وهتقول لاهله ايه

الطبيب: بكرة الصبح ان شاء الله يكون فاق بس خدى بالك جسمه ف سموم كتير يعنى عاوز راحة تامة وتغذية كويسة ومتقلقيش لو لقتيه مش مركز او تايه معظم الوقت دا تأثير الحبوب المضادة الى انا كتبهاله وربنا يتم شفائه على خير
اما اهله ف انا هضطر اكذب عليهم المرة دى بس واقولهم انيميا حادة عشان مش عارف اقول ايه تانى الصراحة
نور: تمام

خرج الطبيب ونور لاخبار والديه
سالم: ايه ي دكتور بقى كويس ولا ايه وايه سبب الاغماء كل شوية ده انا كدا قلقت عليه
الطبيب: معلش ان شاء الله دى اخر مرة هيحصله الاغماء بسبب الأنيميا اللى عنده ومدام نور هتابع حالته وتديله الدوا اللى انا كتبتهوله وهيكون كويس ان شاء الله ودا وعد منى انا مش فاكر

نور بحب: مش مهم المهم انك بقيت كويس وراحت حضناه بدون تفكير
عمار بتفاجئ: لا االلى حصل دا بجد انا مش مصدق عنيا
ابتعدت نور عنه بخجل
عمار: ليه طيب م كنا حلوين
نور بخجل: تمو’ت ف قلة الا’دب
عمار وهو بيقرب: طب ليه الغلط طيب…دا احنا حتى لسه عرسان ومتهنتش ي عالم حرام عليكم
نور بخجل: ابعد ي عمار والله هصوت

عمار بعند: مليش دعوة انتى مراتى وعاوز اتهنا بيكى
نور بخوف: طب مش دلوقتى ى عمار عشان خاطرى
عمار حس بخوفها: اهدى اهدى انا مستحيل اقرب منك غير برضاكى
وأكمل بتلاعب: بس دا ميمنعش انى اخد تصبيرة وانق.ض على شفتيها يقب’لها بنهم
تجاوبت معه بخجل ولكن ابعدته بلطف
نور بخجل: عمار قوم بقى روح الشغل انت كويس النهاردة
عمار بغضب طفولى: يووه طيب طيب ي مخربة اللحظات الرو’مانسية
عمار بغمزة: بس دا ميمنعش ان لينا كلام تانى بالليل
نور بخجل: قليل الا’دب

ارتدى عمار ملابسه واحس اليوم انه بصحة جيدة وسعادة لا توصف
خرج من الغرفة وقبل نور من خدها
عمار: حضرى نفسك ي قطة عشان ف مفاجأة بالليل ثم ذهب
☆بعد مرور ٣ ساعات
عند عمار فى الشركة
سمع صوت اشعار رسالة ولكن من رقم غريب.
محتوى الرسالة (متقلش لو روحت البيت ملقتش مراتك فيه اصلها هتشرفنا شوية اصل بصراحة ناوى اعمل اللى عملته زمان فيها اصل بصراحة السنيورة تتاكل اكل… يا ترى بردو انت تعرف ان السنيورة مش بت بنوت وعلى يدى الكلام ولا انت مش راجل واسه ملمستهاش هستنى مكلمتك ي ي عمار بيه س سلام *)

عمار بغضب وعيون حمراء: خاااااااالد وربى م هرحمكك
محتوى الرسالة اللى وصلت لعمار

(متقلقش لو روحت البيت ملقتش مراتك فيه اصلها هتشرفنا شوية اصل بصراحة ناوى اعمل اللى عملته فيها زمان اصل بصراحة السنيورة تتاكل اكل… يا ترى بردو انت تعرف ان السنيورة مش بت بنوت وعلى يدى الكلام دا ولا انت مش راجل ولسه ي حرام ملمستهاش….. هستنى مكلمتك ي ي عمار بيه س سلام *)

عمار بغضب وعيون حمراء: خااالد وربى م هرحمكك

وف لمح البصر ركب عربيته وراح على بيت فريدة (ام نور)

عمر بغضب جحيمى: عملها ابن ال****

فريدة بعدم فهم: ف ايه ي بنى اقعد فهمنى براحة ايه اللى حصل

خالد بعيون حمراء: نور اتخطفت وز’فت خالد اللى خطفها بس وربى م هرحمه…. زماااان القيه هو بت عمى ف سرير واحد بس حظه كان حلو وقدر يهرب… انما وربى ل هوريه كل اللى عمره م شافه الا نووووورر نور خط احمر

فريدة بدموع وانهيار: م انا قولتلك ي بنى قبل م تتجوز نور خالد دا خطر وحرص منه وحكيالك اللى عمله فيها منه لله الظالم

☆فلااااش بااك

فريدة بارتباك: عمار ي بنى انا عاوزاك ف كلمة على انفراد

عمار بابتسامة: تحت امرك ي طنط

فريدة ببعض القوة: بص ي بنى عشان نبقو على نور ا أنا عاوزة اقولك ان ان نور تعرضت لحالة اغت’صاب وهى صغيرة على يد خالد بن عمتها وانت ف ايدك القرار ي حبيبى ي توافق ي ترفض

عمار بهدووء: انا ميفرقش معايا اللى حصلها زمان ي طنط هى كانت ضحية ودا مكنش بمزاجها.. بس انا بوعدك انى هجبلك حقها حتى لو على جث’تى

فريدة بارتياح: انت فعلا ي بنى اثبتلى انك راجل وتستاهل نور

عمار بهدوء ما قبل العاصفة: اسمه خالد ايه ي طنط

فريدة: اسمه خالد فريد الجندى

جز عمار على اسنانه بمجرد سماع اسمه: ايييه !! دا نفس الشخص اللى لقيته هو بنت عمى ف سرير واحد بس لحسن حظه قدر يهرب

وعرفت ساعتها من بنت عمى اسمه ساعتها بس انا طلعت كل غضبى

فى جيجى حرفيا كانت هتمو”ت تحت ايدى ملحقهاش من ايدى غير ابويا تخيلى كانت جايباه عندنا ف الفيلا وقال ايه مش هنحسو بيه لولا بالصدفة معدى من جنب اوضتها وسمعت صوت حد معاها جوة

بس قدر يهرب وقلبت عليه الدنيا ومكنش ايه اى اثر

فريدة: اه ي بنى م كان مسافر ولسه راجع قريب منه لله الظالم

عمار: صدقينى حق نور هيرجع متقلقيش

☆بااااك

عمار بغضب: م انا لو كنت اعرف انه لسه موجود ف مصر انا مكنتش سبتها لوحدها كده من غير حراسة ومكنتش احسبه هيتجرأ للدرجة دى ويخطفها

فريدة بدموع: طب هو خطفها ازاى

عمار بغضب: مش عارف انا لسه مروحتش البيت بس لقيته باعت الرسالة دى

فريدة بدموع: ي حبيبتى ي بنتى ذنبك ايه يحصلك كل ده عشان خاطرى ي عمار بنتى امانة ف رقبتك رجعهالى سليمة

عمار: وحياة نور عندى لترجع بس ادعيلى انتى سلام

وتركها وذهب الى الفيلا خاصته

عمار بغضب: بابا ممكن اعرف نور اتخطفت ازاى

سالم بحزن: ي بنى احنا معرفناش نعمل حاجة جم ناس اقتحمو الفيلا فجأة ومعاهم اسلحة وطلعو خطفو نور ونزلو واحنا مكنش ف ايدينا حاجة نعملها

عمار بزعيق: والحرس البها’يم اللى برة م تصرفوش ليه

سالم بحزن: ي بنى دول كانو ولا ٧ اشخاص مقنعين وكانو بيهددو لو حد قر ب هيخلصو على نور فخفنا عليها هما اكيد هيطلبو فدية ويرجعوها

خرج عمار من الفيلا بغضب ليرى كيف سيتصرف ف هذا الموضوع

فى مكان ما

مجهول: ايوا يا باشا الموضوع كبر والواد دا خطف بنت ساعتك

رامى (والد نور ): ايييه ! بقى انا اللى كنت بقولك سيبه يمكن يهدى بعد م قت’لنا خطيبته وكمان عملت حساب لاختى وقولت حرام امو’ته

بس لا دا زودها اووى خلاص انا معدتش اعمل حساب لحد خليك مراقبه وانا خلاص نازل مصر حال

انا عاوزة انام

عمار بحب وهو يقترب: ازاى ودى تيجى وبدأ يقرب منها ونور ترجع لورا بس وهو بيقرب حس بصداع شديد

عمار وقد بدأ يتصبب عرقا ويهلو’س ف الكلام: لا كفاية كفاية تفكير ليه بي بيحصلى كده اااه وبدأ يمسك دماغه جامد

شعرت نور بالخوف الشديد عليه فهى اول مرة تراه هكذا

نور بقلق: عمار رد عليا فيك ايه عمار وبدأ دموعها تنساب بغزارة

عمار وهو يغمض عينه ويمسك يدها: ن نور متسبنييش وبعدها اغمى عليه

نزلت نور جرى بدموع واحت اوضة صفاء وسالم

نور بدموع وتوتر: ي ط طنط الحقى ع عمار اغمى عليه

قامت صفاء وسالم بخضة

صفاء بدموع: يا ربى هى المصا’يب كلها بتيجى ف يوم واحد

سالم لا دا كدا كتير الواد بقى بيغمى عليه كتير يلا ي صفاء البسى انا هنقله المستشفى

نور بمقاطعة: وانا كمان ي عمو هلبس وهاجى معاكو

وبالفعل تم نقل عمار الى المستشفى

خرج الطبيب من الغرفة وقال: عمار بيه عمال بيهلو’س بالكلام وعاوز مدام نور

سالم بقلق: هو حالته ايه ي دكتور

ابتلع الطبيب ريقه وقال: كويس ك كويس اطمن ي سالم بيه

☆ ملحوظة: الطبيب ده هو نفسه اللى اتفق مع جيجى

ابتلع الطبيب الذى اتفق مع جيجى ريقه وقال وهو يتصبب عرقا وقال:اتفضلى معايا ي مدام نور

دخلت نور معه وقلبها يدق بعنف

الطبيب بتوسل: ارجوكى ي مدام انا عارف اللى عملته غلطته متتغفرش بس والله غصب عنى

نور بعدم: فهم: حضرتك بتقول ايه وبعدين عمار لسه مفقش ليه قولت انه عاوزنى

الطبيب بخرف: عمار فهلا لسه تحت تأثير حبوب الهلو’سة اللى أخدها

نور بصدمة: انت بتقول ايه ي دكتور هلو’سة ايه

الطبيب بتوسل وندم: انا هحكيلك كل حاجة بس ارجوكى متقوليش لعمار بيه……

الطبيب بخجل: يريت متزعليش منى على اللى عملته انا والله فوقت وان شاء الله عمرها م هتتكرر تانى وبشكرك على زوقك وكرم اخلاقك انك مش هتقولى لحد… اه بس خدى بالك من بنت عم عمار دى باين عليها مش سهلة
نور: انا سمعت انها هربت يوم فرحها من البيت يعنى مش موجودة معانا
الطبيب: والله يكون احسن انك متشوفيهاش خالص دى حر’باية
نور: خلاص ماشى المهم عمار هيخرج امتى وهتقول لاهله ايه

الطبيب: بكرة الصبح ان شاء الله يكون فاق بس خدى بالك جسمه ف سموم كتير يعنى عاوز راحة تامة وتغذية كويسة ومتقلقيش لو لقتيه مش مركز او تايه معظم الوقت دا تأثير الحبوب المضادة الى انا كتبهاله وربنا يتم شفائه على خير
اما اهله ف انا هضطر اكذب عليهم المرة دى بس واقولهم انيميا حادة عشان مش عارف اقول ايه تانى الصراحة
نور: تمام

خرج الطبيب ونور لاخبار والديه
سالم: ايه ي دكتور بقى كويس ولا ايه وايه سبب الاغماء كل شوية ده انا كدا قلقت عليه
الطبيب: معلش ان شاء الله دى اخر مرة هيحصله الاغماء بسبب الأنيميا اللى عنده ومدام نور هتابع حالته وتديله الدوا اللى انا كتبتهوله وهيكون كويس ان شاء الله ودا وعد منى انا مش فاكر

نور بحب: مش مهم المهم انك بقيت كويس وراحت حضناه بدون تفكير
عمار بتفاجئ: لا االلى حصل دا بجد انا مش مصدق عنيا
ابتعدت نور عنه بخجل
عمار: ليه طيب م كنا حلوين
نور بخجل: تمو’ت ف قلة الا’دب
عمار وهو بيقرب: طب ليه الغلط طيب…دا احنا حتى لسه عرسان ومتهنتش ي عالم حرام عليكم
نور بخجل: ابعد ي عمار والله هصوت

عمار بعند: مليش دعوة انتى مراتى وعاوز اتهنا بيكى
نور بخوف: طب مش دلوقتى ى عمار عشان خاطرى
عمار حس بخوفها: اهدى اهدى انا مستحيل اقرب منك غير برضاكى
وأكمل بتلاعب: بس دا ميمنعش انى اخد تصبيرة وانق.ض على شفتيها يقب’لها بنهم
تجاوبت معه بخجل ولكن ابعدته بلطف
نور بخجل: عمار قوم بقى روح الشغل انت كويس النهاردة
عمار بغضب طفولى: يووه طيب طيب ي مخربة اللحظات الرو’مانسية
عمار بغمزة: بس دا ميمنعش ان لينا كلام تانى بالليل
نور بخجل: قليل الا’دب

ارتدى عمار ملابسه واحس اليوم انه بصحة جيدة وسعادة لا توصف
خرج من الغرفة وقبل نور من خدها
عمار: حضرى نفسك ي قطة عشان ف مفاجأة بالليل ثم ذهب
☆بعد مرور ٣ ساعات
عند عمار فى الشركة
سمع صوت اشعار رسالة ولكن من رقم غريب.
محتوى الرسالة (متقلش لو روحت البيت ملقتش مراتك فيه اصلها هتشرفنا شوية اصل بصراحة ناوى اعمل اللى عملته زمان فيها اصل بصراحة السنيورة تتاكل اكل… يا ترى بردو انت تعرف ان السنيورة مش بت بنوت وعلى يدى الكلام ولا انت مش راجل واسه ملمستهاش هستنى مكلمتك ي ي عمار بيه س سلام *)

عمار بغضب وعيون حمراء: خاااااااالد وربى م هرحمكك
محتوى الرسالة اللى وصلت لعمار

(متقلقش لو روحت البيت ملقتش مراتك فيه اصلها هتشرفنا شوية اصل بصراحة ناوى اعمل اللى عملته فيها زمان اصل بصراحة السنيورة تتاكل اكل… يا ترى بردو انت تعرف ان السنيورة مش بت بنوت وعلى يدى الكلام دا ولا انت مش راجل ولسه ي حرام ملمستهاش….. هستنى مكلمتك ي ي عمار بيه س سلام *)

عمار بغضب وعيون حمراء: خااالد وربى م هرحمكك

وف لمح البصر ركب عربيته وراح على بيت فريدة (ام نور)

عمر بغضب جحيمى: عملها ابن ال****

فريدة بعدم فهم: ف ايه ي بنى اقعد فهمنى براحة ايه اللى حصل

خالد بعيون حمراء: نور اتخطفت وز’فت خالد اللى خطفها بس وربى م هرحمه…. زماااان القيه هو بت عمى ف سرير واحد بس حظه كان حلو وقدر يهرب… انما وربى ل هوريه كل اللى عمره م شافه الا نووووورر نور خط احمر

فريدة بدموع وانهيار: م انا قولتلك ي بنى قبل م تتجوز نور خالد دا خطر وحرص منه وحكيالك اللى عمله فيها منه لله الظالم

☆فلااااش بااك

فريدة بارتباك: عمار ي بنى انا عاوزاك ف كلمة على انفراد

عمار بابتسامة: تحت امرك ي طنط

فريدة ببعض القوة: بص ي بنى عشان نبقو على نور ا أنا عاوزة اقولك ان ان نور تعرضت لحالة اغت’صاب وهى صغيرة على يد خالد بن عمتها وانت ف ايدك القرار ي حبيبى ي توافق ي ترفض

عمار بهدووء: انا ميفرقش معايا اللى حصلها زمان ي طنط هى كانت ضحية ودا مكنش بمزاجها.. بس انا بوعدك انى هجبلك حقها حتى لو على جث’تى

فريدة بارتياح: انت فعلا ي بنى اثبتلى انك راجل وتستاهل نور

عمار بهدوء ما قبل العاصفة: اسمه خالد ايه ي طنط

فريدة: اسمه خالد فريد الجندى

جز عمار على اسنانه بمجرد سماع اسمه: ايييه !! دا نفس الشخص اللى لقيته هو بنت عمى ف سرير واحد بس لحسن حظه قدر يهرب

وعرفت ساعتها من بنت عمى اسمه ساعتها بس انا طلعت كل غضبى

فى جيجى حرفيا كانت هتمو”ت تحت ايدى ملحقهاش من ايدى غير ابويا تخيلى كانت جايباه عندنا ف الفيلا وقال ايه مش هنحسو بيه لولا بالصدفة معدى من جنب اوضتها وسمعت صوت حد معاها جوة

بس قدر يهرب وقلبت عليه الدنيا ومكنش ايه اى اثر

فريدة: اه ي بنى م كان مسافر ولسه راجع قريب منه لله الظالم

عمار: صدقينى حق نور هيرجع متقلقيش

☆بااااك

عمار بغضب: م انا لو كنت اعرف انه لسه موجود ف مصر انا مكنتش سبتها لوحدها كده من غير حراسة ومكنتش احسبه هيتجرأ للدرجة دى ويخطفها

فريدة بدموع: طب هو خطفها ازاى

عمار بغضب: مش عارف انا لسه مروحتش البيت بس لقيته باعت الرسالة دى

فريدة بدموع: ي حبيبتى ي بنتى ذنبك ايه يحصلك كل ده عشان خاطرى ي عمار بنتى امانة ف رقبتك رجعهالى سليمة

عمار: وحياة نور عندى لترجع بس ادعيلى انتى سلام

وتركها وذهب الى الفيلا خاصته

عمار بغضب: بابا ممكن اعرف نور اتخطفت ازاى

سالم بحزن: ي بنى احنا معرفناش نعمل حاجة جم ناس اقتحمو الفيلا فجأة ومعاهم اسلحة وطلعو خطفو نور ونزلو واحنا مكنش ف ايدينا حاجة نعملها

عمار بزعيق: والحرس البها’يم اللى برة م تصرفوش ليه

سالم بحزن: ي بنى دول كانو ولا ٧ اشخاص مقنعين وكانو بيهددو لو حد قر ب هيخلصو على نور فخفنا عليها هما اكيد هيطلبو فدية ويرجعوها

خرج عمار من الفيلا بغضب ليرى كيف سيتصرف ف هذا الموضوع

فى مكان ما

مجهول: ايوا يا باشا الموضوع كبر والواد دا خطف بنت ساعتك

رامى (والد نور ): ايييه ! بقى انا اللى كنت بقولك سيبه يمكن يهدى بعد م قت’لنا خطيبته وكمان عملت حساب لاختى وقولت حرام امو’ته

بس لا دا زودها اووى خلاص انا معدتش اعمل حساب لحد خليك مراقبه وانا خلاص نازل مصر حال

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *