Uncategorized

الزوجه الخا؛ ئنه الجزء الاول

حيث السهر والليالي الحمراء وبعد ان تنتهي من حفلها الجنسي الشيطاني مع عشيقها ويخرج العشيق من المنزل بعد الفجر تتوجه وتنام الى جوار زوجها وكانها كانت تعيش معه أجمل

الزوجه الخا؛ ئنه الجزء الاول Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء الحادي عشر

المكان لقينا عيل صغير وبعد التحاليل والفحوصات اللازمه طلع ابنك الضابط: امبيرح واحنا فى المكان لقينا عيل صغير وبعد التحاليل والفحوصات اللازمه طلع ابنكسامح بخضه: ابني مين ابني م١ت، قتلوه المجرمينالضابط: قالوا فى

قصه بابا انا حامل الجزء الحادي عشر Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء العاشر

بضحكة: هو بردو اللي تاه منك- انا خايفلارا بحنيه: متخافش يا حبيبي انا واقفة معاك اهو لحد ما بابا يجي- اهو بابا فى العربية هناك اهولارا: يوووه لسه هعدي السكه- سبيني وهروح انالارا: مش قصدي يا حبيبي بس انت

قصه بابا انا حامل الجزء العاشر Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء التاسع

المكالمه التانية ) أيوة يا حماتي.. يارا خرجت من بدري وقالتلي أنها جيالك.. يعني ايه مأجتش طيب اقفلي وانا هتصرف( التليفون بيرن برقم ملوش اسم ) سامح بعصبية: مين- لو عايز السنيورتين بتوعك يبقي تنفذ اللي هنقولك

قصه بابا انا حامل الجزء التاسع Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء الثامن

دلوقتيفيروز: اه دلوقتيسامح: انتي طالق يا فيروز ومن بكرة ورقتك هتوصلك وكل مستحقاتك هتجيلك لحد عندكوسابها ومشيبعدها بأيام **سامح بزعيق: قولتلك اهرب يا وائل والله فيروز لما تفوق من صد@مة مoت

قصه بابا انا حامل الجزء الثامن Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء السابع

هنخرج ونروح فينفيروز: الوقتي هتعرفبعدها بشويةابوها بصد@مة: انتيامها بصد@مة: ايه اللي جابك هنافيروز: انا اللي جبته يا ماماابوها: ماما ؟….. انتي قولتيلهاامها: كان لازم اقولهاابوها: وقولتيلها ايه تانيفيروز بقهرة: كل حاجه ليه

قصه بابا انا حامل الجزء السابع Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء السادس

علفكرة بس كنت بختبركفيروز بضحك: يا باردهلارا: كنت بحاول افكك فكي كده شايلة الهم ليهفيروز: كل اما بشوفك بشيل الهم لوحديلارا بثقه: غيرانه منيفيروز: انا هقوم امشي بدل ما ارتكب جناية دلوقتيبعد فترة

قصه بابا انا حامل الجزء السادس Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء الخامس

واقولك وحشتينيامها بعياط: والله يا فيروز كذب والله كذب انا ولا سيبتك ولا اتجوزتفيروز وهي بتحاول تهدي: يعني ايهامها: تعالى نقعد فى اي كافيه لحد من الشركة هنا يسمعفى الكافيهفيروز: ها انجزيامها: ابوك طلقني منغير

قصه بابا انا حامل الجزء الخامس Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء الرابع

بجدية: يلا يا فيروز مش بهزرفيروز خافت من صوته: ما..ماشيعدا ٦ شهور والحمدلله خفيت وبقيت احسن وسامح مسابنيش طول شهور العلاج كان جمبي وبيهون عليا تعبي وحبيته اه والله حبيته بس بستهبلسامح: يعني ايه عايزة

قصه بابا انا حامل الجزء الرابع Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء الثالث

إشاعة وتجيلي وخدي الجواب اهوفيروز راحت تعمل إشاعة ورجعت تاني للدكتورةفيروز بقلق: فى ايه يا دكتور انا معدش فيا اعصابالدكتورة: فيروز انتي عندك سرطان فى الرحم الدكتورة: فيروز انتي عندك سرطان فى الرحم.. يتبع…..

قصه بابا انا حامل الجزء الثالث Read More »

قصه بابا انا حامل الجزء الثاني

تقف هي كمان: وائل انا محدش لمسني واللهوائل: انا مش عايز اعرف واحدة سهلة ورخيصة زيك تانيويسيبها ويمشيفيروز قعدت مكانها ومهيش مصدقة إن حب عمرها اتخلي عنها هو كمانبليل فى بيت فيروز

قصه بابا انا حامل الجزء الثاني Read More »

تزوجت بها سرا الجزء السابع

فعلت من أجلي،وبرغم كل ما فعلته معها هي من وقفت بجانبي وأعادتني للحياة مرة أخرى. آآه لو استّطيع أنّ اخرّ تحت قدميها مطالبًا منهّا السماح، ولكنّ هيهات فهل يمكن أنّ تغفر لي يومًا………………….النهايةتمت بحمد الله صلو عالنبي

تزوجت بها سرا الجزء السابع Read More »

تزوجت بها سرا الجزء السادس

وقالت ” بحثتُ من فترة عن طبيبًا ليجري لك الجراحة وعلمت اليوم أنّ هناك طبيب اجنبي سيحضر قريبا لإجراء جراحات مشابهة لحالتك وقدّ حجزتُ لك في المشفى وتكفلتُ بكافة المصاريف ”…. يتبع…..

تزوجت بها سرا الجزء السادس Read More »

تزوجت بها سرا الجزء الخامس

شيءٍ بعد. حتى أتى هذا اليوم الذي وقعت فيه بأختبارًا صعبًا، وكان عليّ أن اتخذ القراربعدما طلقتُ زوجتي قررت أنّ أعيش حياتي بسعادة، رميت بكل شيء وراء ظهري غير مكترثً بأحد

تزوجت بها سرا الجزء الخامس Read More »

Scroll to Top