روايةالسم في العسل كامله جميع الفصول

__( ايد زقتها ووقعت ع الارض)

منار بذهول: انتي لاااااااااااء ” بتسحف بجسمها لورا”

في فيلا الدمنهوري ( غرفه عمار ورقيه)

عمار ” واقف ورا ستاره الشباك”

روقيه ” فتحت الباب ودخلت ولما شافته واقف عند الشباك”

( اي ده مش انت قولت انك هتنام)

عمار بتفكير ” ماسك الستاره وبيبصلها”

روقيه ” بتشوح بإيدها”

( اي انا بكلمك)

عمار بغضب وزعيق ” قرب منها”

( انا قولتلك كذا مره مبحبش الأسلوب ده)

روقيه” بعدت عنه وفتحت الدولاب”

( اه، شكلك كده ناوى ع خناقه)

عمار” جري فتح باب الاوضه خبط في الكرسى”

روقيه ب استغراب ” بتبص عليه ”

عمار” خرج بره بيبص شمال ويمين بيشوف في حد في الطرقه ولا لأ ولما اتأكد أن محدش موجود، دخل بسرعة وقفل الباب بالمفتاح”

روقيه في نفسها ( هو ماله بيعمل كده ليه)

عمار بتوتر وارتباك ” قرب منها وقفل ضلفه الدولاب وشدها من ايدها وقعدها ع السرير ”

روقيه باستغراب

( هو في اي، واي اللي بتعمله ده)

عمار بارتباك ” قعد جمبها ”

( كنت عاوز اقولك ع حاجه مهمه اوى)

” طلع الخاتم من جيبه”

روقيه باستغراب ” بتبص الخاتم وبتسأله”

( اي ده) ” خدت الخاتم من ايده وبتبصلوا تتأكد من شكله ”

( ده خاتم اخوك….؟)” قبل ما تنطق حط ايده ع بوقها ”

عمار ( مش عاوزك تنطقى ب ولا كلمه)

” شال ايده من ع بوقها”

وبدموع ( عارفه الخاتم ده انا لقيته جمب سرير بابا فالمستشفى بعد ما اتقتل واتشالت من عليه الاجهزه بالقصد)

روقيه ” ضربت بإيدها ع صدرها ”

( يا نهار اسود ومنيل)

( مستحيل)

عمار

( وطي صوتك حد يسمعنا)

روقيه ” بصوت خافت”

( دي مصيبه)

( اللي انت بتقولوا ده لو حصل بجد هتبقى مصيبه وطبلت ع دماغ الكل)

” قامت من مكانها، رايحه جايه في الاوضه”

( انا بجد مش مصدقه)

( مش معقول)

” رجعت قعدت جمبه ”

( وانت هتعمل اي وهتتصرف ازاى؟)

عمار

( ما ده اللي انا عاوزك علشانه)

روقيه

( هتعمل اي)

عمار

(؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

روقيه

( اوك وانا هساعدك)

في المشرحه

منار بخوف” بتسحف بجسمها لورا

 

( انتي)

وعد” قربت منه ووطت ع الارض”

( ايوة انا ي منار هانم)

منار ” بتبعد عنها وبتهز دماغها”

( مستحيل، ده انا قتلتك بإيدى انتى وهي)

وعد

(وانا جايه اقتلك دلوقتى وهعذبك زى ما عملتى فينا ي مجرم”ة)

منار” بتحاول تلمس وشها ”

( انتى اكيد عفريته يأما انا بحلم)

وعد” بعدت وشها عنها بسرعه”

وبسخريه ( اي خايفه)

منار” بتحاول تقرب منها وعاوزه تلمس وشها تتأكد منه ”

( لا لا انا بحلم)

وعد

( انا حقيقه ي منار هانم)

منار بتوتر

( انتى شبح وعد)” بتحاول تقوم من ع الارض”

وعد

 

( قولتلك انى حقيقه وعلشان اثبتلك انى عايشه)

” قربت منها ومدت ايدها ع صدرها وخربشتها”

منار بألم” بعدت عنها وسندت ع الحيطه وبتمسك مكان ما خربشتها”

(آآآآآآه ي قذ”ره)

وعد

( وجعتك صح)

منار

( ابعدى عني)

وعد

(مش هسيبك ي منار هانم ولا هي كمان هتسيبك)

منار

( هي مين)

سهر ” فتحت باب الغرفه ودخلت ”

( اي نستينى، نسيتى تؤامك)

منار بخوف ” بتبص شمال ويمين”

( انتي)

سهر

( اه انا سهر ي منار)

منار بذهول

( انتي لسه عايشه)

سهر ” بتقرب منها”

( اه عايشه وهرجع بيتى لجوزى ولبنتي)

( وهثبت الحقيقه للكل، وهاخد حقي منك)

( بس بعد ما اوريكي من العذاب الوان وتشربي من نفس الكاس ي منااااار)

منار بضحكه سخرية” بتحاول تسترد قوتها وتبين انها مش خايفه منها”

( ههههههههه بقي عاوزه ترجعي لبيتك وجوزك وبنتك)

سهر

( اه هرجع غصب عنك)

منار بحقد وغل

( مش هيحصل لأنى خلاص خدت مكانك)

سهر

( هرجع بس قبل ما ارجع هوريكي الويل)

( هخليكي تتمني المoت ومطلهوش)

منار

( هههههههههه بقي انتى هتخليني اتمنى المoت)

” بتبصلها من فوق لتحت”

( طول عمرك ضعيفه وخايبه بس كنتي بتستقوي عليه انا)

” بتقرب منها وواقفين قصاد بعض”

سهر

( طول عمرك بتغيري مني وبتحقدي عليا)

( مكنتش بصدق لما حد يقولي ان اختك اللي من لحمك ودم”ك غيرانه منك، كنت ارد زي الهبلة واقول، كذب انتم اللي بتغيروا مننا وعاوزين توقعوا ما بينا، دي اختي ومش اي اخت تؤامي ونصي التانى)

منار

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top