جارتي الجزء الثانى عشر

..قالتلي ان من سنين كانت جارتي رايحه للدجال قبل مايتحول لـ شيطان..لانها ليها في الأعمال السفليه، كانت رايحاله علشان تنتقم من جوزها بعد ماعرفت انه بيخونها مع واحده قريبتها.. فكانت مقرره انها تنتقم منهم هما الاتنين!.. وعلشان الدجال طلب منها طلبات كتير!..مكنتش قادره تعمل ده كله في نفس اليوم وده اللي خلاها تروحله مرارًا وتكرارًا..وأثناء […]

جارتي الجزء الثانى عشر Read More »

جارتي الجزء الحادى عشر

..بص وشاف اللي عمره ما شافه..الشيطان وجارتي في حضن بعض!..كان الشيطان بيحسس على شعر جارتي!..وهى مش خايفه منه!..جوزي شعر راسه وقف من شدة الرعب وجاتله صدمه نفسيه من بشاعة الشيطان!..رجع بـ ضهره لحد ماوقع على ضهره في حفره..واتضرب ضربه قويه فقد الوعي بيها! جالي الخبر في الموبايل وانا مصدومه..لحد ماالناس جابته البيت وكان كل جسمه

جارتي الجزء الحادى عشر Read More »

جارتي الجزء العاشر

عيني قفلت 5 دقايق شوفتني وانا في مكان كبير ضلمه كحل!..وفي كلاب سوده بتقرب مني وعاملين حواليا دايره كبيره!..كل ماالف الاقيهم حواليا مش سايبنلي أي مخرج!.. لحد ماجه الدجال من وراهم وفي ايده صليب وكان مبتسملي!وبيقولي اجهزي علشان أمك هتكون في ذمة الله وشاورلي بـ ايده وعمل 5!..صحيت مخضوضه وحاطه ايدي على قلبي.. فضلت أقول

جارتي الجزء العاشر Read More »

جارتي الجزء التاسع

وبعد مادخلت المطبخ وسابتني ارتاح..شوفت جارتي قدامي وهى بتدبح جوزها بـ سكينه! كانت بتضحك وهى بتقتله! وبعد ماخلصت خدت بـ صوابعها من الدم اللي على رقبته!.. وحطيته على رقبتها ورسمت بيه خط!..كنت متبنجه ومش عارفه اتحرك في اللحظه دي.. لحد ماكل ده اختفى كأنه فيلم وخلص!..وشوية وسمعت ماما بتكلم حد في الموبايل وبتقوله يبعتلنا شيخ

جارتي الجزء التاسع Read More »

جارتي الجزء الثامن

واليوم ده ماما مرضتش تروح وقالت لازم تبات معايا لحد مااكون كويسه!.. نزلوا كلهم وكل واحد رجع بيته.. وماما نامت على الكنبه.. وفي نص الليل صحيت على ألم مميت في ضهري..كأن سكاكين ماشيه على ضهري.. كمية ألم مش طبيعيه.. بدأت أتوَجع لحد ما ماما صحيت على صوتي.. قولتلها شوفي ضهري ماله!.. رفعت الهدوم من على

جارتي الجزء الثامن Read More »

جارتي الجزء السابع

خبطت عليها وفتحتلي الباب ورحبت بيها زياده عن كل مره.. ولما دخلت قالتلي انها هتجهزلي عصير.. ولكن انا رفضت وقولتلها ان انا مش جايه اتضايف عندها.. ولااراديًا ظهر مني سؤال معرفش ازاي.. قولتلها انتي ايه علاقتك بالدجال!.. سكتت وبصتلي في صمت.. كانت شويه تبتسم وشويه تكشر لدرجة ان انا مابقتش عارفه هى مبسوطه ولا زعلانه!..

جارتي الجزء السابع Read More »

جارتي الجزء السادس

بس المره دي مرضتش انزل أشوف مالها خصوصًا اننا في نص الليل!..طلعت البلاكونه أبص عليها لقيتها واقفه قدام البيت بتحضن جوزها وبتعيط والغريب هنا انها وكل اللي حواليها لابسين اسود كأنهم في عزا..والأغرب ان لقيت حد بيخبط على باب شقتي.. روحت أبص من العين السحريه لقيتها جارتي!.. جارتي اللي واقفه في الشارع ومتحركتش حركه من

جارتي الجزء السادس Read More »

جارتي الجزء الخامس

دخلت جوا وقفلت على نفسي زيهم..كنت فاتحه حته صغيره من الشباك علشان أشوف ايه اللي بيحصل بس مشوفتش حاجه!..وتاني يوم لما الناس خرجت من بيوتها مكنش في سيره على لسانهم غير الشيطان اللي خرج وظهر عندنا..كنت بحاول أفهم خرج ازاي؟ مش المفروض الحاجات دي الانسان مبيشوفهاش!.. ولكن لما سألتهم عرفت ان ده كان دجال في

جارتي الجزء الخامس Read More »

جارتي الجزء الرابع

..بمجرد ماخلصت كلامي لقيت الهديه اتحولت لـ فستان وطرحه..طبعًا انا جالي صدمه في اللحظه دي لان انا متأكده اوي من اللي شوفته في بيتي!.. ازاي اتبدل في لحظه كده!..خدت الهديه منها وبقيت ابص فيها من كل الزوايا وحاولت كتير أكدب عينيا في اللي حصل ده! .. وبعد ماجارتي سمعت مني الكلمتين دول قطعت علاقتها بيا..وقالتلي

جارتي الجزء الرابع Read More »

جارتي الجزء الثالث

..وافقت وقومت دخلت المطبخ أجهز الأكل..فتحت التلاجه وطلعت الأكل أسخنه..وبعد ماخلصت وخرجت انده ملقيتهوش.. فضلت اندهوا ملقيتهوش!..قلبت عليه البيت حته حته!.. برضه مش موجود! قلبي وقع في رجلي وبقيت خايفه من رد فعله مامته لما تعرف!.. خرجت من البيت اسأل الجيران.. وكلهم نفس الاجابه محدش شافه! طلعت أجري على بيتي واتصلت بـ جارتي مكنتش بترد!..ولما

جارتي الجزء الثالث Read More »

جارتي الجزء الثانى

..وافقت وقومت دخلت المطبخ أجهز الأكل..فتحت التلاجه وطلعت الأكل أسخنه..وبعد ماخلصت وخرجت انده ملقيتهوش.. فضلت اندهوا ملقيتهوش!..قلبت عليه البيت حته حته!.. برضه مش موجود! قلبي وقع في رجلي وبقيت خايفه من رد فعله مامته لما تعرف!.. خرجت من البيت اسأل الجيران.. وكلهم نفس الاجابه محدش شافه! طلعت أجري على بيتي واتصلت بـ جارتي مكنتش بترد!..ولما

جارتي الجزء الثانى Read More »

جارتي

-جارتي كل يوم بعد الفجر كانت بتخرج من ورا البيت ولابسه طرحه مداريه بيها وشها..جالي فضول اعرف بتروح فين خصوصًا ان الموضوع اتكرر كتير وبالفعل بعد ما راقبتها اسبوع روحت وراها وكنت خايفه تكشفني.. مشيت وراها لحد مادخلت في طرق مختلفه وتوهت منها ومعرفتش اوصلها كأنها هوا واختفى. لحد ما رجعت البيت وانا محبطه ان

جارتي Read More »

أقنعت الزوجة الجميلة ذات الج0سد الممشوق زوجها المسكين الجزء الاخير

طبعا الزوج المغلوب على أمره قبل بالأمر الواقع باعتبار ذلك خارج عن إرادتها، ولم يجد أمامه غير أن يلجأ مرة أخرى إلى المعالجين الذين طلب أحدهم منه أن يقوم بوضع جهاز تسجيل صغير أسفل سرير النوم دون علم الزوجة ليسمع ما يتم خلال الساعات التي تختلي فيها بحسب أوامر الج-ن. وبالفعل نفذ المهمة وقبل أن

أقنعت الزوجة الجميلة ذات الج0سد الممشوق زوجها المسكين الجزء الاخير Read More »

أقنعت الزوجة الجميلة ذات الجسد الممشوق زوجها المسكين الجزء الأول

قنعت الزوجة الجميلة ذات الجسد الممشوق زوجها الذي ارتبطت به رغم معارضة والدته لكونها فتاة منفتحة ومتبرجة.. بأن فيها مسا من الجان وأنها لذلك لابد أن تنام في غرفة النوم ليلا بمفردها إلى أن يتم علاجها من هذا المس. احضر لها الزوج الشيوخ الذين يعالجون المس ويخرجون الجن، لكنها ظلت تدعي أن الجني لم يتركها

أقنعت الزوجة الجميلة ذات الجسد الممشوق زوجها المسكين الجزء الأول Read More »

رواية غرور وتمرد الفصل الرابع والاخير

_عايشالي دور أم كلثوم، بس أنا هخليكي تعيشي دور إسماعيل ياسين دلوقتي. أتنفص بِخضة وبصيت ورايا بِرُعب، إتكلمت بتوتر وقولت: =إنت طلعتلي منين، بقولك إي، متقربش عشان بُص.. قرب مني بهدوء وهو حاطط إيديه في جيوبهُ وقال: _عشان بُص إي? إتكلمت بخوف وقولت: =عشان هعيط، وبعدين يعني إنت مش من صفاتك النبيلة إنك تمِد إيدك

رواية غرور وتمرد الفصل الرابع والاخير Read More »

رواية غرور وتمرد الفصل الثالث

بعدها سحبني من إيدي للمطبخ بغضب وقال: _إبن عمك دا مُستفز، هو هيمشي امتى? بصتلهُ بصد *مة وقولت: =وطي صوتك، وبعدين مستفز إي مشوفتش نفسك ولا اي! بصلي بغضب وقال من بين سنانهُ: _إنتي بتدافعي عنهُ ليه مش فاهم! بصتلهُ شوية وإبتسمت إبتسامة مُستفزة وقولت بهدوء: =مش بدافع عنهُ ولا حاجة بس هو إبن عمي

رواية غرور وتمرد الفصل الثالث Read More »

رواية غرور وتمرد الفصل الثانى

بصلي بصد *مة من إني بفهم إنجليزي وقال: _إنتي بتفهمي إنجليزي?! رديت عليه بثقة وفخر وقولت: =أومال إنت فاكر إي يعني. فضل باصصلي شوية بذهول وبعدين كمل كلام مع البنت اللي قاعدة وبعد ما خلصنا خرجنا من الكافيه وركبنا العربية، بصلي بسرعة وقال بغضب: _ولما إنتي بتعرفي تتكلمي إنجليزي مقولتليش ليه من الأول? بصتلهُ بغضب

رواية غرور وتمرد الفصل الثانى Read More »

رواية غرور وتمرد الفصل الأول

بعد ما دخلنا البيت وقفل الباب بصلي وقال بِملامح جامدة مفيش فيها آي شعور إنساني: _إسمعي يا إسمك إي، أنا أصلًا مكنتش عايز أتجوز من الريف وإنتي مش من مستوايا أصلًا، أنا دكتور وإنتي حتة بت جا *هلة.. شاور على باب أوضة وكمل كلامهُ القا *سي: =دي أوضتك وطول ما أنا في البيت متطلعيش منها

رواية غرور وتمرد الفصل الأول Read More »

لم أخبر أولادي قط عن ماهية وظيفتي

لم أخبر أولادي قط عن ماهية وظيفتي، لم أرد يومًا أن يشعروا بالخجل بسببي. فعندما كانت تسألني ابنتي الصغيرة عن عملي، كنت أخبرها أني مُجرد عامل يدوي. وقبل أن أعود إلى منزلي يوميًا، اعتدت الاستحمام في أحد الحمامات العامة، حتى لا يعرفوا ماذا كنت أفعل. أردت إرسال جميع بناتي إلى المدرسة، أردت تعليمهن، أردتهن أن

لم أخبر أولادي قط عن ماهية وظيفتي Read More »

رواية حكاية حور الفصل السادس و الاخير

مازن بتوتر : أنا عرفت مين ورا كل ال بيحصل سليم بلهفه : مين ؟؟ مازن : ملك أختك سليم بصدمه وعدم استيعاب : ملك !!!؟ لاء لاء أكيد انت غلطان اتأكد يامازن مازن : للأسف اتأكدت بنفسي أكتر من مره سليم قفل التلفون بدون رد ووقع منه بصدمه ودخل بسرعه على أوضة أخته ودخل

رواية حكاية حور الفصل السادس و الاخير Read More »

رواية حكاية حور الفصل الخامس

سليم دخل شقته وكان جواه بركان من الغيظ والغضب وشاف أخر شخص ممكن يتوقعه سليم بصدمه : انتي !!!؟ ملك جريت عليه وحضنته : وحشتني ياسليم عامل ايه سليم ضمها بحب : وحشتيني ياحبيبتي انتي كويسه فيكي حاجه ملك : مالك ياسليم انا كنت عند صحبتى وبعتلك ماسدج أن هبات عندها سليم بصدمه : نعم

رواية حكاية حور الفصل الخامس Read More »

رواية حكاية حور الفصل الرابع

مازن ببرود : هاخدها هي وست كريمه يعيشوا فى شقه قديمه ليا وهيكونوا تحت حراسه كبيره عشان أشكا”لك ميتعرضوش ليها لحد ما العده تخلص وهتجوزها محمد وكريمه بصدمه : تتجوزها !!!؟ مازن ببرود : أه هتجوزها عشان ارد ليها اعتبارها قدام الناس كلها كريمه بدموع : ربنا يخليك يابنى ربنا يحفظك لشبابك محمد مسك مازن

رواية حكاية حور الفصل الرابع Read More »

رواية حكاية حور الفصل الثالث

وليد طلع سك”ينه من جيبه وقال بشر : هقت”لك ياحور عشان أخلص من عا”رك قرب منها وشد والدتها بعيد وكانت عيونه مليانه شر ورفع أيده بالسك”ينه ولسه هيضر”بها كريمه والدتها شدتها منه وطلعت تجرى بره وفجأه الباب خبط فتحت بسرعه وكان مازن صديق سليم كريمه بدموع : الحقني يابنى هيقت”لوا بنت هيقت”لوها وليد جه من

رواية حكاية حور الفصل الثالث Read More »

رواية حكاية حور الفصل الثاني

محمد بعصبيه : تقدرى تقولى جوزك طلقك ليه ؟ أقولك أنا ليه عشان انتى مش بنت حور فتحت عيونها بصدمه : محمد لاء والله انت فاهم غلط محمد بغضب جح”يمى : انتي فاكره أن هتضحكي عليا زي الباقي جوزك بنفسه ال قال كده يعني اكدبه واصدقك والناس وانا جايه بتبصلي بطريقه غريبه ولما وصلت هنا

رواية حكاية حور الفصل الثاني Read More »

Scroll to Top