جوزي بيغير من اخويا

السلام عليكم انا اختكم في الله ايه اصلي صعيديه وعندي اخ وحد أصغر مني ومتزوجه في القاهرة وابويا وامي الله يرحمهم والظروف كانت صعبه جدا وعمي اخد كل حاجه حسبي الله ونعم الوكيل في والحمدلله اخويا سافر بره مصر وربنا كرمه مشاء الله وعندو بدل الشقه ٣ بس اول حاجه عمله كتب شقه باسمي وحدات […]

جوزي بيغير من اخويا Read More »

اختي الغير شقيقة الجزء الاخير

مشكلة حسيت ساعتها انه مش عارف يتحمل مسؤلية نفسه عشان يعرف يكون مسؤل عن اختي معاه انا كنت معترضه اشد الاعتراض وقاطعت اختي بعد اخر خن1اقة ليا معاهم هي و اخوها ده وحاولت الفت نظر اخواتي الرجالة لأن في حاجه مش طبيعيه وازاي يقرب منها بالشكل ده لانه لا عمره عاش معاها ولامتربي زينا وهو

اختي الغير شقيقة الجزء الاخير Read More »

اختي الغير شقيقة

انا في مصيبة ومش عارفه اتصرف ازاي احنا ٤ اخوات ولدين وبنتين انا البنت الكبيرة واخواتي الولدين اشقائي والبنت غير شقيقة هي اختي من امي متربيه معانا من ساعه ما اتولد ويعتبر مربياها مع والدتي لان فارق السن بينا ١١ سنه فكنت الي حد ما بوجهها بعلمها حاجات لحد ماجيت تزوجت من ٩ سنين ومشيت

اختي الغير شقيقة Read More »

خروف العيد

جوزى مسافر وبعت حق خروف الاضحيه ل حماتى عشان تضحى وبعد الديح طلبت منها الكبدذه ..قالت لى لا ..ده هعملها لبناتى رابع يوم العيد ….اتقهرت لان ولادى بيحبوها …كان عندنا ناس كتير اول يوم العيد وهى عماله تفرق على حبايبها اللحمهه وخلتها انشغلت معاهم وسرقت كيس الكبدذه من الفريزر ومعاه..كيسين لحمهه كبار والنهارده جيه تسال

خروف العيد Read More »

قصة الشقة المسكونة الجزء السابع والاخير

طلع معايا وانا حاسس انه مش عاوز يطلع بيقدم رجل ويأخر رجل لحد موصلنا للشقة .. فتح الباب وقالي أتفضل دخلت وبعدين هوه دخل ورايا وابتدي يفرجني علي الشقه وهوه مرعوب وبيحاول يخلص بسرعه .. دخلني كل الاوض ماعدا اوضة الأطفال ..؟ قولتله امال دي اوضة ايه ..؟؟ قالي دي دي دد اوضة الأطفال ..،!

قصة الشقة المسكونة الجزء السابع والاخير Read More »

قصة الشقة المسكونة الجزء السادس

سافرت فعلا في نفس اليوم وخدت العروسه معايا وروحت قابلت الغفير وقولتله اني عاوز أقابل ناصر …؟ وصفلي عنون مكتبه وفعلا رحتله .. خبط ع المكتب واحد فاتحلي ..؟ بصيتله بشده وابتديت اركز هوه ده اللي كان ف الفيديو ولا لأ ..؟؟ لا التاني كان جسمه اكبر من ده بكتير .. يا استاذ يا استاذ

قصة الشقة المسكونة الجزء السادس Read More »

قصة الشقة المسكونة الجزء الخامس

روحت البيت وحكيت لمريم كل اللي حصل اللي قالتلي انها لسه حاسه بحاجه غريبه برده في شقتنا وابتدينا نفكر تاني … وانا قاعد سرحت ونمت وشوفت حلم غريب ..؟؟ شفت الشقه وفيه واحده جميله قاعده في ركن وجنبها بناتها الاتنين قمرات وشكلهم ملائكي وكانوا بيعيطو ويصرخوا كلهم وفيه بنت فيهم كانت ماسكه عروستها وأمها خدت

قصة الشقة المسكونة الجزء الخامس Read More »

قصة الشقة المسكونة الجزء الرابع

ومره واحده مريم زعقت : دول جم ورانا يا احمد طب نروح فين انا مش قادره استحمل انا بقيت بترعب من خيالي وخايفه علي بناتي لازم نعمل حاجه أرجوك أتصرف … مش عارف اعمل ايه …؟؟ ابتديت أفكر وافتكر كلام الست اللي شوفتها ..؟؟ قالتلي افك اللعنة وتلت ايام ولازم احرر ارواحهم والعروسه .. طب

قصة الشقة المسكونة الجزء الرابع Read More »

قصة الشقة المسكونة

اسمي احمد متجوز من تسع سنين وعندي بنتين احلي حاجه في حياتي ومامتهم (اسمها مريم)طبعا. كنت ساكن في شقه كويسه جنب اهلي بس اترقيت في شغلي واتنقلت لموقع جديد للشركة في منطقة ساحلية بس في منطقة مقطوعة شويه. الشركة وفرت لي شقة قريبة من موقع شغلي الجديد وبالفعل نقلنا فيها..بس مراتي مكنتش موافقة في الاول

قصة الشقة المسكونة Read More »

قصة الشقة المسكونة الجزء الثانى

قولتلها يا حبيبتي انا سمعت صرختك رحت لاقيتك واقعه والباب مفتوح ومفيش حد غيرك .. تلاقي انتي اعصابك تعبانه شويه وزي مقلتلك تهيئات وبعدين انا كل يوم برجع بليل وببقا صاحي لوقت متأخر ومشفتش اي حاجه ولا حسيت بحاجه … بصراحه كنت حاسس انها هيا اللي بتعمل كل ده عشان مش عاوزه تعد هنا وعاوزانا

قصة الشقة المسكونة الجزء الثانى Read More »

حبيت واحد قالي انه منفصل الجزء الاخير

بعد ما رجعلي حسابهم وكان هيطلقها بس خاف من أهلها جبت منه طفل وعملت له شركه تأمينات اجتماعيه لان شغله مش ثابت و استقرينا وعيشنا ف شقتي وهي رضت بالامر الواقع بس انا بقيت حاسه اني اتسرعت شقتي وشغلي عربيتي وانا بصرف هو مش بيصرف بيحب ابنه مني جدااا ويموت لو سبته وينهار كالعاده انا

حبيت واحد قالي انه منفصل الجزء الاخير Read More »

حبيت واحد قالي انه منفصل

انا حبيت واحد وقالي انه منفصل عن مراته وقاعد ف بيت مامته وعنده بنتين كنا بنتكلم قالي مبحبهاش وهطلقها و بكرهها وبكره أهلها جدا هو بيصلي الفرد بفرده واحنا مش صغيرين انا كنت ٣٦ سنه وهو ٣٧ وبعدت عنه وقولتله مليش دعوه بيك انت متجوز مع اني حبيته جدا وحب ف السن ده حب ناضج

حبيت واحد قالي انه منفصل Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل العشرون والاخير

ادهم بعصبيه: انت ايه الجابك هنا عمرو بندم: انا عارف ان عمرك ما هتسامحني وده حقك بعد كل اللي عملته فيك وف قمر بس صدقني انا ندمان علي كل حاجه وبيركز علي رقبه وبيوطي رأسه انا أسف يادهم أنا أسف جدا انا جيت اعتذر منك قبل ما اروح اسلم نفسي ادهم بيتصنع البرود: تمام اعتذارت

رواية عشق الأدهم الفصل العشرون والاخير Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل التاسع عشر

الدكتور: مقدرناش ننقذ المريض مع الاسف البقاء لله قمر بصدمه وبترجع لوراه وكانت هتقع بس أسر مسكها قمر بدون وعي: لا لا مستحيل ادهم يسبني بتكمل ودموع بتنزل هو قالي انه مش هيبعد عني هو قالي كدا ادهم بيوفي بوعدو علي طول واكيد هيوفي وم هيسبني لوحدي انا وابنه أسر بيحاول يتماسك عشانها أسر: تمسكي

رواية عشق الأدهم الفصل التاسع عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل الثامن عشر

قمر بخوف: لا يا ادهم سيبه *طلقه طلعت منه قمر غمضت عنيها شويه وفتحت قمر بصدمه ودموع نزلت من عنيها بغزار قمر: اااااااااااهمممممم لااااا الرصا*صه صابت ادهم ايمن لمه شافو وقع علي الارض هرب قمر جريت عليه قمر: لا لا ادهم رد عليه عشان خاطري اااادهم ادهم: ق. م. ر قمر بتمسك ايدو بعياط: انا

رواية عشق الأدهم الفصل الثامن عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل السابع عشر

عمرو: مستعجل علي ايه ما لسه بدري اذان بتفاجأ: مستحيل ادهم بصدمه وعيونه دمعت: عمرو انت.. انت عايش ازااي عمرو بإبتسامه خبيثه: مصدومين مش كدا ازاي واحد تدفنينو بأديكو وفجأه طلع عايش ادهم: يعني انت بجد عايش طب ازاي وانت… عمرو: كنت مي’ت صح انا ممو’تش اصلا والج”ثه الدفنت”وها دي مش انا ده كان واحد

رواية عشق الأدهم الفصل السابع عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل السادس عشر

الشاب بيقرب منها اكتر: بس طلع محظوظ جوزك اوي معاه قمر فعلا قمر بتضر*به برجليها الشاب بعصبيه وبيمسكها من شعر”ها وبيقطع الفستان وبينظر ليها بشهو”ه قمر بخوف وعياط: ابعد عني يا حيو”ااان يزبا”اااله لااااا ااابعدددد عنييييييي ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ اذان: في يا ادهم قلقتني وليه جيبني في الحته دي.. ايه ده دماغك بتنز”ف من ايه ادهم: قمر

رواية عشق الأدهم الفصل السادس عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل الخامس عشر

ادهم بعصبيه شديده جدا نزل ضر*ب ف الشب وشب تاني جي من وراه و ماسك حديده وضر*به قمر بصوت عالي: اااادهممممم ادهم مسك دماغو و وقع علي الارض الشاب: خدوها يله قمر بصو*يت: لا ابعدووو عنيي… اااادهمممم الشاب كتم صو”تها: حطوها في العربيه اخلصو قمر بعياط: اممممممممممم ********************************* مرام بثوبان: انا كنت هروح انتي اتأخرتي

رواية عشق الأدهم الفصل الخامس عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل الرابع عشر

قمر بتفتح الباب وبتتصدم قمر بز*عيق: انتييي اييييييه الجااااااااابكككككككك هناااااا الكل اتخض و راحو لقمر ادهم بصدمه: نور؟ نرمين: في ايه يبنتي مالك ومين دي قمر بعصبيه: متردي ايه الجابك نور بعياط: انا انا كنت جايه اعتزرلك عن الموقف الحصل المره الفاتت صدقيني مكنتش اعرف انو اتجوز ولمه عرفت قولت لزم اجي اعتزر قمر :

رواية عشق الأدهم الفصل الرابع عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل الثالث عشر

مازن بيقربها لي وبيقب*لها وبيدخل عليهم شخص فجأه مرام ومازن بصدمه مرام بإرتباك بتز*ق مازن وبتض*ربه بالقلم نور: انتو بتعملو ايه مرام بتجري عليها مرام بتمثيل: الحيوان و زبا*له ده حاول يتحرش بيا مازن بستغراب: انا عم….. قطعتو مرام بصتله جامد مرام: انت اي قول انت اي مازن سبهم وخرج مرام: كان معاكي حق ده

رواية عشق الأدهم الفصل الثالث عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل الثانى عشر

قمر بصدمه وكل حاجه بتقع من ايدها:ااادهممم ويتجري عليه قمر بخوف وقلق عليه: ادهم.. ادهم ادهم بألم: متخافيش يقمر انا كويس قمر: كويس ايه انت لازم تروح المستشفى انا هتصل بالسعاف ادهم بيقوم بصعوبه: والله انا كويس ده جرح صغير عادي قمر بتتجاهله وبتتصل بالسعاف ادهم بتنهد: برضو اتصلتي مفيش فيده فيكي هتفضلي عنيده قمر:

رواية عشق الأدهم الفصل الثانى عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل الحادي عشر

قمر بعياط: انا حامل ادهم بيقوم من جنبها بصدمه: حامل قمر بتهز رأسه بمعني ايوا ادهم وبتترسم علي وجهه إبتسامه ادهم بفرحه: يعني انا هبقا أب قمر بستغراب: انت مش متعصب ادهم: اتعصب ايه ده انا هطير من الفرح قمر: بس انا مش عايزه ادهم ملامح وجهه اتغيرت ادهم: يعني ايه مش عايزه قمر: يعني

رواية عشق الأدهم الفصل الحادي عشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل العاشر

ادهم مسك ايدها ادهم :قمر متبصيش تحت خليكي بصالي قمر بخوف وعياط: انا خايفه اويي ادهم : متخافيش انا معاكي امسكي ايدي جامد قمر: ماشي ادهم شدها وحضنها بقوه لفتره ادهم بقلق و بيلمس وجها بهدوء: انتي كويسه اتأذيتي قمر : انا كويسه ادهم بعصبيه: انتي غبيه في حد عاقل بيعمل كدا افرطي ملحقتكيش دلوقت…

رواية عشق الأدهم الفصل العاشر Read More »

رواية عشق الأدهم الفصل التاسع

ادهم بيشدها لي بقةه ويقب*لها قب*له عميقه ادهم بأنفاس متقطعه: انا مش هسيبك تمشي قمر بت*زقه: قولتلك متقربش مني انت مبتفهمش وبعدين مش هتقدر تمنعني المرادي وهي مشيه خبطت ف دارعه ادهم بينظرلها ويهز رأسه ويخرج وراها ويقفل الباب قمر: ابعد ي أدهم بعد اذنك ادهم: من امتي الاحترام ده قمر بتخبط برجليها ف الارض

رواية عشق الأدهم الفصل التاسع Read More »

Scroll to Top