إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثالث عشر

انا متزوجك من خمس شهور يعني قبل والدك ماتتقدم ادله ضده وفي خلال الخمس شهور انتي كنتي عايشه معايا فيهم ولا مره زورتي والدك ودا اعتراف من الجيران بإختفا…ئك فتره طويله معتقدين ان والدك سفرك برا مصر عشان ما تتأذيش لكن قسيمة الزواج هتثبت ليهم العكس يعني كدا بإذن الله ضمنا براءتك اما والدك بالادله […]

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثالث عشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثانى عشر

كنت واقفه ومستنيه القاضي ينطق بالحكم وخا..يفه يحكم عليا بحكم يظلمني فيه او يحكم عليا كوني ان بنت واحد من اكبر تجار الاعضا….ء البشريه كنت ببص للقاضي وانا جوايا بينتهي بالبطئ نفسي حد من الحضور يكون حاسس باللي انا فيه عيوني كانت بتلف ع كل الموجودين في منهم اللي بيبص بكر…ه وفي اللي بشفقه وادهم

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثانى عشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الحادى عشر

عيوني جيت في عيون ادهم كانت نظره مختلفه شويه وكإنه بيقول: عارف ان مالكيش ذنب بس ذنبك ان دا والدك الشرطه اخدتنا وبدؤا في التحقيقات معايا مفيش حد عايز يصدقني كلهم فاكرين ان انا شريكه مع بابا لكن الحقيقه غير انا مااقدرش اقت…ل نمله يبقي هق…تل بشر وكمان هتاااجر في اعضا…ئهم خدت 3 ايام علي

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الحادى عشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء العاشر

لحد ما بدءت عدا…وته مع مختار تكبر وتكبر واتعرض لهج…وم قبل كدا وتهد..يدات لكن مفيش فايده فضل مكمل طريقه لحد ما خط..فوا زوجة ادهم وبعد شهر من عذا…ب ادهم وبحثه عليها رجعت ومعاها رساله من مجهول بكل حاجه عملوها فيها ضر..ب وتعذ…يب علي جميع الطرق وكل مره كانوا بيبعتوا ليه فيديو لحد مااخر حاجه قت..لوها

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء العاشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء التاسع

رفعت المخده وكان تحتها سك.ينه قولت بكل وج.ع نها…يتك قربت اوي ياادهم قربت وعلي ايدي انا قومت ووقفت عند الشباك وشوفت ادهم بيعمل تمارين وقفت شويه ودخلت مكاني تاني وجيت افتح الباب الغريبه المره دي لقيته مش مقفول زي كل مره فرحت ونزلت بكل هدوء وحذر وخرجت من باب الفيلا التاني كنت بجري لحد ما

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء التاسع Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثامن

ادهم بعصبيه: في اي صوتك عالي ليه ريان: اهدي ياادهم عليها شويه هي لسه ما فاقتش من الصد…مه ماتفوقش مش عايزها تفوق عايزها تمو…ت هي كمان عشان يبقي عائلة مختار الشريف اتمح…يت من علي وش الارض البنت: ادهم ممكن تهدي وبلاش عصبيه احنا عارفين وحاسين بوجعك اوي بس بلاش تقو.ل حاجه تند…م عليها في الأخر

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثامن Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء السابع

كل حاجه بدءت تهدي ومبقاش غير ابن عمي اللي المفروض هو حب طفولتي وحياتي كلها والمفروض كان خطيبي قبل الز…فت ادهم دا ادهم شاور لريان صديقه يوقفوا ضر..ب نااار وهو هيتعااامل مع ابن عمي بنفسه وكمان شاور لريان يخلي باله مني وبدءت المعر…كه بينهم ادهم كان بيضر…ب فيه كإنه عد…وه كنت شايفه كريم بيضيع قدامي

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء السابع Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء السادس

ماهمهوش امري سابني هنا ومشي ودموعي بدءت تنزل بغزاره صعبت عليا نفسي اوي قومت ووقفت قدامه لأول مره اكون جر.يئه كدا بابا سافر وسابني مع ان هو اكيد عارف انت مقرر تعمل فيا اي بعد يومين وانا بقول ليك بلاش تأخر انتقا..مك وانا قدامك اهو اقت…لني وخد حق زوجتك يلا انا قدامك اهو وبدءت انها.ر

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء السادس Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الخامس

لا مش هعمل اي حاجه من دي انا اللي هنت.قم منه بنفسي ولو علي الشرطه فما تنساش اني ضابط ضابط كمان قعدت علي السرير بصد.مه وانا مش قادره اقول حرف واحد بس كل الكلام انتهي روح انت يا ريان دلوقتي وانا هكلمك وهقولك هعمل اي حاضر بس انا دلوقتي خارج مع خطيبتي ومش عارف هرجع

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الخامس Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الرابع

مش هقدر ارجوك افتح انا بقالي اسبوعين هنا ومش عارفه اي السبب اللي انا هنا عشانه بصي انا مش هقدر اخرجك من غير اذن ادهم مين ادهم دا ادهم دا اللي خا.طفك هو اسمه ادهم ضحك وقال ايوه طب انا هفضل هنا كتير كل اللي هقدر اقوله ليكي ان ادهم مش هيخرجك من هنا غير

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الرابع Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثالث

إسكريبت_إنتق.ام_مقنع كنت بضر.ب فيه بإيدي ومع كل حركه الصداع والدوخه بيذيدوا لحد ما مره واحده مسك رقبتي وضغط عليها بقوه كنت بحاول ابعد ايديه عن رقبتي لكن هو كان أقوي مني عيونه كانت متحوله للون الأحمر وبيضغط علي رقبتي بقوه كانت رو.حي بتتسحب مني كنت شيفاه كتير أوي قدامي لحد ما قدرت استجمع اللي باقي

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثالث Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثانى

لكن كان واضح عليه جدا من حركة رأسه ونظراته ان المو.ته من علي التل أسهل من المو.ته علي ايديه خلاص استسلمت لقدري وغمضت عيوني حسيت بسحب العربيه كان هو اللي بيسحبها في قوه خط.يره سحب العربيه بكل سهوله حسيت اني كدا كدا منتهيه واكيد مش هخرج من ايديه عا.يشه فتح باب العربيه وسحبني منها كإنه

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثانى Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع

كنت قاعده في بيتنا وبقلب في التليفزيون بملل لقيت تليفوني رن وكان المتصل ابن عمي رديت عليه لكن فاجأني بكلماته جدا لما قال ان نظفي البيت والدك راجع من الحج النهارده إستغربت جدا ازاي وهو بقاله يومين بس مسافر للحج دا رايح الحج الكبير مش رايح عمره كمان هما كلموني وقالوا ليا ان هو بيكون

إسكريبت إنتقاm مقنع Read More »

انا شايف اني مش غلطان بس معرفش فين الغلط بقى

انا متجوز من سنتين وكان عندي مشكله ف الخلفه وخبيت ع مراتي معرفش عرفت ازاي..بس مقالتش لحد ولا جابتلي سيره وربنا كرم بالحمل بعد سنتين عشان كنت باخد علاج ساعدني ع الخلفه..اول ماحملت امي قلبت ومحدش من امي او ابويا او اخويا قالها مبروك ولا فرحولها..وامي بقت ف الطلعه والنازله تحسبن فيها وتدعي عليها وقاطعتها

انا شايف اني مش غلطان بس معرفش فين الغلط بقى Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل السادس عشر

شهاب :انا سالت قال ربع ساعة و الأكل يكون جاهز غزال بصت للسماء و سكتت و هي تتامل جمال المكان حواليها و الجبال حواليها شهاب قرب منها و حط درعه على كتفها و هي بتلقائية سندن رأسها على كتفه بنوم لان اليوم رغم جماله الا انه كان متعب بعد مدة كانت قاعدة تأكل معه باستمتاع،

رواية غزالة الشهاب الفصل السادس عشر Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل الخامس عشر

الصبح بدري في بيت الحسيني حليمة كانت بتسمع هند بدهشة و غضب من بنتها اللي قاعدة تتكلم معاهم و بتشاور الحج محمود عن رغبتها في الشغل مع معتز و أنها هتكون فكرة كويسة ليها قاسم بحماس: انا شايف انها فكرة جامدة بجد حقيقي خطوة حلوة جدا يا هند و لا أنت ايه رأيك يا جدي؟

رواية غزالة الشهاب الفصل الخامس عشر Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل الرابع عشر

شهاب خرج من الحمام و هو بينشف شعره بص لغزال اللي نايمة بأريحية، قعد جانبها -غزال قومي بقا كفاية نوم لحد كدا أنتي نايمة من العصر و العشاء قربت تأذن.. غزال بكسل :سبني شوية يا شهاب بالله عليك … شهاب اتنهد بقلة حيلة لأنه متأكد انها مش هتصحي لان طول اليوم تستكشف الفيلا و كل

رواية غزالة الشهاب الفصل الرابع عشر Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل الثالث عشر

في بيت رأفت اللي صباح قاعدة فيه صباح كانت قاعدة في الصالون حاطه رجل على رجل و هي بتقلب في الموبيل باين عليها أنها بتهتم بنفسها و بشياكتها جدا الباب اتفتح و دخل رأفت صباح بابتسامة: انت جيت يا رأفت… وحشتني قامت تشوفه لكن وقفت بدهشة و هي بتبص لرافت و حليمة اللي واقفه جنبه

رواية غزالة الشهاب الفصل الثالث عشر Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل الثانى عشر

في المزرعة شهاب كان قاعدة على مكتبه ماسك القلم في ايده و هو سرحان في كلامها و في عيونها كأنه بيغرق فيها و في نظرة الحزن اللي جواها، هي عندها حق في كل اللي قلته لكن هو هيعرف ازاي…. هو كان غضبان و متضايق من تصرفاتها و مش قادر يرجع البيت لكن غلط ميقدرش ينكر

رواية غزالة الشهاب الفصل الثانى عشر Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل الحادي عشر

عدي حوالي شهر و خمس أيام و شهاب مرجعش البيت تاني من وقت خنا”قته مع غزال و احساسه أنه كار”هها و كاره نفسه أنه قرب لها رغم كدا كان نفسه يرجع و ياخدها في حضنه بقوة لدرجة انه يكسر عظامها… ريحة عطرها، ابتسامتها، خفتها كل حاجة فيها مشتاق ليها بقوة مخليه مش عايز يبعد أكتر

رواية غزالة الشهاب الفصل الحادي عشر Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل العاشر

غزال و هند سمعوا صوت زعيق اتخضوا و بصوا لبعض هند بشك:دا صوت خالي رأفت… استر يارب غزال نزلت النقاب على وشها قامت فتحت الباب علشان تنزل هند بسرعة :رايحة فين؟ غزال :عايزاه اعرف ايه اللي بيحصل هند بتوتر: -بلاش يا غزال بلاش تنزلي دلوقتي بالله عليكِ غزال:مش هقدر اقعد هنا و استنى اعرف اللي

رواية غزالة الشهاب الفصل العاشر Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل التاسع

شهاب سمع صوت حاجة بتتكسر و بعدها صر”يخ غزال طلع السلم بسرعة، فتح الباب لكن وقف مذهول و شايف طه حاطط ايده على رقبتها بيحاول يخ’نقها بعد ما ضر’بته بالفاز على دماغه في محاولة منها أنها تمنعه يقرب لها…. وشها كان أحمر جداً طه اترعب اول ما شاف شهاب جوا الاوضة… ساب غزال اللي وقعت

رواية غزالة الشهاب الفصل التاسع Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل الثامن

غزال كانت واقفه وراء شهاب اللي بيتعدل هدومه و بيجهز نفسه لأنه معزوم على العشاء عند خاله رأفت. شهاب بص لغزال بجدية: -متأكدة أنك مش عايزه تيجي معايا؟ غزال بهدوء: -بص أنا مش بكون على راحتي و أنا هناك بس لو عايزني اجي معاكي ممكن ادخل اغير… شهاب : لا مالوش داعي أنا أصلاً مش

رواية غزالة الشهاب الفصل الثامن Read More »

رواية غزالة الشهاب الفصل السابع

في بيت المنشاوي.. حليمة دخلت أوضة اخوها رأفت، فتحت الباب لقيته نايم لاوت بوقها بسخرية حليمة بضيق:رأفت…. نفسي أفهم أنت مش هتبطل العادة الزفت دي و تصحى زي مخليق ربنا…. رأفت اصحى عايزاه اتكلم معاك رأفت فتح عنيه بضيق و بصلها ببرود و هو بيتعدل و بيقعد على السرير -في ايه يا حليمة داخلة عليا

رواية غزالة الشهاب الفصل السابع Read More »

Scroll to Top