رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الحادي عشر

كانت صدمته كبيره عندما صفعته الحقيقه التى كان يعرفها الحقيقه دايمآ واضحه زى الشمس، فى الغالب احنا مش بنكون عايزين نشوفها، مسروقين بأحلام وسعاده مزيفه باختصار مش مستعدين نخسر الفرحه المؤقته، الحاله إلى احنا فيها &&&&&&& هند بطاعه ____حاضر هتنفذى امتى ___ عايزه يتورط بسرعه هند بقلة حيله، هعمل كل إلى اقدر عليه رد بعصبيه، […]

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الحادي عشر Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل العاشر

❤️ لقد كانت واضحه . لكن عقلك ____ ينظر خلفه سمعت نقرات على باب الشقه، خبط متتالى، هو، ده وقته، مين هيجينا دلوقتى؟ نور المستكينه فى مكانها ____قالت معرفش. لبست قميصى وخرجت من الاوضه افتح باب الشقه، لقيت مدحت وهند واقفين قدام الباب فيه ايه؟؟ افتكرت فيه مصيبه، عقلى مقدرش يتصور حاجه غير كده هند

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل العاشر Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل التاسع

اقترب الحياه ليست لك، كلما طال الطريق، كثرت الخطى وسقطت منك روحك. كان ىىىى. ىى. ىىىى. ❤️ مر الليل بطوله مثل شعر اسود طويل، مقدرتش انام، نور فى غرفتها النور والع وانا فى الصاله بدخن لفافات تبغ وافكر الصبح عينى غفلت، صحيت الساعه ١٠، فطرت بسرعه ونزلت على صالة الألعاب الرياضيه، وصلت متأخر لكن هند

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل التاسع Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثامن

ظلت نور واقفه على مقربه منى، شارده عند نقطه معينه لم تتعدى قدمى كنتو بتتكلمو فى ايه كل ده؟ ببرودة أعصاب قلتلها كلام عادى نور، اصل مش متخيله واحد مش بيطيق واحده وبيصفها بصايعه وركزت على الكلمه شويه، يفضل يهرى معاها ربع ساعه فى التليفون نور، حبيبتى، انتى قلتى رد على الفون، مش ذنبى يعنى،

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثامن Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل السابع

لقيت نور بتتكلم فى التليفون فى الصاله على راحتها جدآ كنت لسه راجع من الشغل وكان فات اسبوع على الحوار بتاعنا، دخلت وقعدت وولعت سيجاره سمعتها بتقول، لا مش هتأخر، مسافة الطريق سيبك منه ميقدرش يعمل حاجه نور خلصت المكالمه وقالت انا خارجه يسألها رايحه فين؟ قالت هقابل هند صاحبتى مسكت نفسى بالعافيه،هند دى اكتر

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل السابع Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل السادس

مدحت بهدوء وهو بيمسك الفون، اتفضل ابحث براحتك، لو طلع فيه حاجه انا هقتلها دلوقتى قدامك! إنصدمت من ثقته وبرودة اعصابه، لسه حالآ من دقيقه كان ماسك فى خناقى وكنا هنضرب بعض! عيونه متحديه، اطرافه مرتاحه، ثبات انفعالى ناجم من ثقه تامه مسكت الفون وقلت، مقفول برقم سرى؟ مدحت مسك الفون وفتحه، قبل ما اسأل

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل السادس Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الخامس

اتصدمت لما لقيت باب الشقه مقفول كده هضطر افتح بالمفتاح ونور هتحس انى وصلت….. فتحت الباب وان شاعر بالخيبه ان خطتى فشلت، الظاهر ان نور حويطه وذكيه اكتر مما اتوقع رميت جسمى على الكنبه، كان نور أوضة نور مفتوح، بحركه عشوائيه قمت تانى وضغطت على اوكرة باب الاوضه وانا بقول ان وصلت يا نور الباب

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الخامس Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الرابع

بكلم مين يعنى يا أدهم؟ دا اخويا مدحت تحب تسلم عليه؟ اخدت التليفون منها بعصبيه لقيته اخوها مدحت فعلا وكان منزعج من نبرة صوتى العاليه اعتذرتله وخدت بعضى وطلعت على الصاله دماغى بتودي وتجيب نور طلعت ورايا، قالت بزعيق طريقتك دى مش هتنفعع معايا، لازم يكون فيه ثقه ما بينا المره دى عدت على خير

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الرابع Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثالث

الفار لعب فى عبى، بس مرضتش اعمل مشكله استنيت لحد الصبح لقيت والد نور وحماتى داخلين معاهم شيخ يسألهم فيه ايه حماتى قالت الحاجات دي مفيهاش كسوف نور قالتلى على كل حاجه سحبت نور من ايدها ودخلنا المطبخ، زعقت فيها، انتى لازم تقوليلى على إلى بيحصل بالظبط نور قعدت تعيط، قالت انا اسفه مكنش قدامى

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثالث Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثاني

وانا نايم فى مكانى حاولت مسمعش بتقول ايه….. لكن سكون الليل وانعدام الصخب خلى الصوت رغم خفوته يوصل لعندى، مش كله طبعآ، لكن كلمة حاضر اتكررت كتير، النوم طار من عيونى، قمت ومشيت ناحية غرفتها وقبل ما اخبط سعلت عشان تعرف انى داخل عليها نقرت على الباب مرتين تلاته، الصوت توقف، لو انتى صاحيه ممكن

رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثاني Read More »

رواية المراهقة والثلاثيني (كاملة جميع الفصول)

يوم الدخله من اول ما دخلنا الشقه، لاحظت ان مراتى مش مظبوطه، مرتبكه ووشها اصفر تحس ان الدم مشى منه، كانت مرعوبه حرفيآ مكنتش محتاجه فكاكه منى كنت عارف انها خايفه زى كل البنات خاصه اننا متجوزين صالونات ومخدناش وقت تعارف طويل بعد ما غيرنا هدومنا حاولت اطمنها، قلتلها انا مش هجبرك على حاجه، خدى

رواية المراهقة والثلاثيني (كاملة جميع الفصول) Read More »

طليقي فلس

عايزة حل انا مطلقة وكان سبب طلاقي ان اكتشفت ان زوجي اتجوز عليه بنت كانت بتشتغل في محله وهو اكبر منها ب١٨سنة المهم مقدرتش استمر وأطلقت ومحدش يقولي مكنتيش تطلقي انا مقدرتش اكمل اناوهو كنا نفس السن فجأة لقيتة متجوز بنت أصغر ب١٧سنة اكيد انتم فاهمين احساسي حيكون اي المهم ­ بقالي ١٠سنين منفصلة كان

طليقي فلس Read More »

ابن اصول

انا متــزوجة من سعودي وانا الزوجه الوحيدة والاولي ليه طبعا اهالينا كانوا رافضين ووافقوا بالعــــافية وابويا عشان يضــمنه كتب قايمة منقولات بقيمة ٢٥٠ الف جنيه ووصل أمانة بقيمة ١٠٠ الف جنيه وقاله امضــي عليهم فهو قال لوالدي ادفع الحاجات دي لو طلــقتها صح؟ والدي قاله صح فقال لوالدي سيــبهم معايا لبكرة احنا اعتقدنا انه هيسأل

ابن اصول Read More »

أمـــي و حمــــاتي

أمــي و حمــ.ـاتي دلوقت جوزي وحيد وبنفطر انا وهو وحمـــاتي وحمـــايا متوفي والدتي كل شويه تعالي افطري وســــط اخواتك علشان اخواتي بيفطرو عندها معظم الوقت لان متجوزين قصادها وانا متجوزه بعدها بشارعين قولتلها ياماما مش هينفع اسيب حمـــاتي ولو سيبتها جوزي بيفطر معانا كل يوم هســيبه ازاي بتزعل قولي انتي مش زيي اخواتك وحمــاتك مش

أمـــي و حمــــاتي Read More »

فتاة عزباء تنام في بيت شاب يبلغ من العمر 20عاما في غرفة واحدة ليلة كاملة

فتح لها الباب وقال في دهشة من انتي قالت أنا طالبة أتيت مع المدرسة وتركوني وحدي ولا اعرف طريق العودة فقال لها انتي في منطقة مهجورة فالقرية التي تريدينها في الناحية الجنوبية وأنت في الناحية الشمالية وهنا لا يسكن أحد فطلب منها أن تدخل وتقضي الليلة بغرفته حتي حلول الصباح ليتمكن من وسيلة تنقلها إلي

فتاة عزباء تنام في بيت شاب يبلغ من العمر 20عاما في غرفة واحدة ليلة كاملة Read More »

انا مش ملزم

بنات خطيبي خلاص فاضله اسبوع وينزل ع فرحنا طلبت منه يجبلي بيبي ليس لشعري ورفض قالي لما تكوني في بيتي ابقي اجبهالك وان عندك اخوكي يجبهالك وانا مش ملزم بيها مفروض تكوني جايبه كل الحاجات دي ف جهازك وردة صدمني ها دة طبيعي ولا بخيل لانه ف العموم مفيش اي هدايا جبهالي غير انها تتعد

انا مش ملزم Read More »

الجزمة

السلام عليكم … انا عروسه جديده بقالي شهر و عاوزه اقولكم ان الشهر ده عدي عليا ب مشاكل كتيره جدا ولا كاني عروسه جديده .. اللي حصل أن يوم الحنه قبل الفرح بيوم و ممتي و اختي معايا و خالتي جايه من محافظه تانيه هي و جوزها و بناتها عشان فرحي ف المهم ليله الحنه

الجزمة Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء العشرون والاخير

اييييه ايوه خط…فه وانت عرفت ازاي واحد من اصدقائي بعت ليا مسدج والشرطه محص…راهم دلوقتي ربنا يستر بقي انا لازم اروح ليهم لا يا ريان عشان خاطري انا خا…يفه عليك اوي ماتخا…فيش يا روحي ان شاء الله هرجعلك ادعي لينا بس حاضر هدعي ليكم خلي بالك من نفسك ادهم ومختار كانوا بيتسارعوا بطريقه جنو…نيه جدا

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء العشرون والاخير Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء التاسع عشر

مش حاجه جديده علي بابا يقت…ل حد بس المره دي هيق.. تل يااما زوجي يااما ابني ولازم انا اللي اقوم بالمهمه لو اختارت ابني يبقي لازم اقت…ل ادهم حسيت وقتها بروحي كإنها بتتسحب مني ايوه انا ما حبيتش ادهم حب حقيقي لكن حبيته حب عشره وفي الاول والاخر هو ابو اولادي هو شخص غامض وكلامه

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء التاسع عشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثامن عشر

هتسلمها ليهم وهتستلم اهلك وعشان تضمن نجاتك من غد…ر مختار هتكلمه وتقول ليه ان انت هتقدر تخرجه من البلد من غير ماحد يعرف كمل هتيجي هنا وهتعرفني وقتها هضر…بك وهخ..فيك في اوضه من هنا علي اساس بعذ…بك الشغاله هتكون بتنقل كل حاجه لمختار بالحرف وطبعا لازم تتحمل بقي العو…اقب بعدها هتقول ان انت لبستها عقد

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الثامن عشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء السابع عشر

خلاص نسيت كل حاجه وقررت اعيش حياتي مرتاحه حياه خاليه من المشا…كل والأذ..ي ايوه خلاص نسيت هخليني في حياتي مع ادهم ويزن هما دلوقتي كل حياتي مع مرور الوقت بقيت مهتمه جدا بأدهم بقيت بحب اسمع تفاصيل يومه اللي بيحكيها غص…ب عنه هو اصلا كلامه قليل جدا بس كنت بخليه يتكلم غص…ب حياتنا كانت هادئه

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء السابع عشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء السادس عشر

بس دا اللي قت…ل حبيبي ولازم انت…قم لكريم استجمعت قوتي ورفعت السك….ينه سمعت صوته وهو بيقول كملي ورفع رأسه وبص ليا وفي اقل من دقيقه لقيتني ملتصقه في اقرب حيط وادهم عيونه حمراء ايوه كان بيبكي ودموعه علي خده ازاي انا قدرت اعمل كدا وافتكرت كلمه حد قالها قدامي بنت الدكتور دكتوره وبنت المهندس مهندسه

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء السادس عشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الخامس عشر

وقالت بكسره وصوت كله قل..ق ورع…ب: افتح الباب يا ريان ارجوك لكن ريان قرب مره اخري عشان يحط المخد…ر علي وجهها لكن قاومت مسك ايديها بقو…ه وبالإيد التانيه حط ليها المخد….ر وفي اقل من دقيقتين كان واحد من رجال مختار وصل واتأكد من اغمااااء رودينا ريان: فين ماما واخواتي موجودين سلم الأول ريان: مش قبل

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الخامس عشر Read More »

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الرابع عشر

إسكريبت_إنتق.ام_مقنع حقيقي يا ادهم يعني خلاص هكون مع ريان ومش هنفترق تاني ريان: طول العمر يا قلب ريان رودينا: يارب تلاقوه دلوقتي بقي ريان: هعمل كل جهدي عشان الاقيه وتكوني معايا في اقرب وقت ادهم: ما تخلصونا بقي من جو محن دا دلوقتي ويارب بعد ماتتزوجوا ماتجيش وتقولي طل…قني منه يا ادهم رودينا وهي مركزه

إسكريبت إنتقاm مقنع الجزء الرابع عشر Read More »

Scroll to Top