روايه دخله مؤجله كامله

ادام وهو يخ*لع التشرت ولا حاجه متخفىش هنلعب مع ب عريس وعرسه مش اكتر

كارما وهي بعد تراجع للخلف لا ابعد عني أنا مش عايزاك انا
ا بغل من كلام كرمه شدها بغباء وحدفها على ب وهو يقول وانا كمان باكرهك بس عايز حق الشرعي وابتدا يقترب لها ويثبت يدها وينقض عليها مثل الاسد لما ينقض على الفريسه

close

كارما بصريخ ابعد عني ابعد عني
لكن لإحياء لمن تنادي

فاسفل القصر كانت اسيل جايه والوع ماليه عنيها من عمايل عمر فيها وانه طردتها من بيته وانه قال لها مش هتجوزك بسبب اللي اخوك عامله في كارما اختي

وحازم اخوها ملاحظ اللي بيحصل جاءت اسيل من بره على اوضتها وكانت على اخرها
حمزه اخويا دخل عليها الاوضه وقال لها مالك في ايه

اسيل وهي تحاول ان تداري قالت له ما فيش حاجه سيبوني باللي انا فيه حياتي كلها تتر بسبب كره اخوك لعمر وبسبب حبه لنفسه بس

حمزه بعصبيه انت بتقولي ايه يا بنتي انت مجنونه هو الولد ده عامل لك غسيل مخك ولا ايه
اسيل لا طردني وقال لي مش عايز يشوف وشك ثاني بسبب ا اخوك

حمزه ابو طب والله لاعرفه قيمته وعرفه ازاي يكلم اختي انا بالطريقه دي
بس اللي بوع يا حمزه استنى انت كمان انت رايح تعمل ايه مش كفايه اللي ا عملوا فيه وجلال وهم هنا في القصر
­
حمزه اسكتي يا بنت انت ما لكيش دعوه وانا هاتصرف مع الك*لب ده هو نسي نفسه ولا ايه
ومن غير ما ا يعرف عشان لو ا عرف اللي بينك وبينه هيعلقكم انتم الاثنين مذ*بوحين على باب الفيلا
اسيل وهي تلطم علي وشها
يانهار اسود يانهار اسود الحق اقول ل عمر علشان ياخد حذره
رنت على عمر عشان تحذروا
لكن عمر ما ردش عليها وعمل نفسه زعلان تعمل ايه اسيل تسكت لا طبعا سكتش الحق حق وشدت شنطتها وطلعت جري على بيت عمر
بس طبعا حازم كان سبقها علي هناك
??
وفعلا حازم خرج ب جه الى بيت عمر
خبط علي الباب فتح عمر
فيلم عمر فتح الباب حازم قبله بلكمه قويه وقعته على الارض
علي مناخيره من كتر الالم جابت

عمر وهو مش قادر يتكلم في ايه يا حازم مالك داخل علي زي كده ليه
حازم ده قرصه اذن بسيطه علشان تعرف اني مش اختي اللي تتطرد من شقتك شقه ايه يا ابو شقه
دي علبه جمب الفيلا بتاعتنا

واخر انذار لك يا عمر ابعد عن اختي احسن لك انا مش عايز ادخل ا في النصف عشان خاطر اختك اللي في بيتنا

عمر وهو يحاول ان يقف على رجله تجاه لحد بيتي يا حمزه
حمزه افهم زي فهم ابعد عن اختي واعمل خاطر لاختك اللي في بيتنا انت مش تائه عن ا بدل ما يجيبها لك ها
ومن غير سلام وخرج وساب الباب

­نزل من العماره ورقم عربيته وانطلق بسرعه

في الوقت ده كانت اسيل وصلت العماره طلعت جري على شقه عمر لقيت الشقه مفتوحه وعمر بيحاول يحط كمادات على اللكمه

دخلت اسيل عمر ما لك يا عمر فيك ايه
عمر بعصبيه انت جايه تعملي ايه هنا غوري من قدامي ابعدي عني بس ورحمه امي وابويا وحياه اخواتك الغاليين ادفعكم ثمن اللي انتم بتعملوه ده غالي

انا ما ليش دعوه يا عمر انا بحبك انت انا ي ي ان انا حبيتك
عمر ك ان هم اخواتك
اسيل بوع ..قل لاثبت لك ازاي ان انا باحبك
عمر ابعدي عني مش عايز منك حاجه
اسيل وهي تقرب من عمر ضع يدها على كتفه
تعالي نتجوز يا عمر وانا معي فلوس محوشاه ومعي ذهب تعال نبعد عن كل الناس وعايش انا وانت لوحدنا

عمر بصي لها كده وقال لها مش خائفه من ا اخوك
اسيل ما انا هبقى مراتك هاخاف منه ليه بقى مش انت جوزي وهتحميني منه
عمر وهو يبتسم ايوه ياحبيبتي هحميكي منه وهو يخدها في حض*نه
بس عمر حسبها بطريقه تانيه
وفي لحظه ضعف قرب منه وابتدي يم*ارس رجولته عليها
…..
في فيلا ادام
كانت كارما قاعده علي ب ووعها علي خدها قدام المرايا
علي خروج ادام من
انتي لسه قاعده مكانك قومي ولسه مش كمل كلامه
لقي تليفونه بيرن
وخد بيقوله تعالي استلم الجثه.. يتبع…

صباحيه مباركه باعروسه
وهو يقترب منها وي علي شعرها
هي برعشه ..ابعد عني أنا انت ح*يوان
نزل كف يده علي وجها وقعت علي الس*رير
جدبها من دراعها بشده وقال لها
اسمعي يا روح اه*لك لسانك الطويل ده انا هاق*طعه لو عدلش تتضبطي معي كده بدل ما اضبطك انا
يكفيك شر ضبطتي يا كارما هاخليك تمشي تتلفيتي حواليك يبقى تتضبطي من نفسك ولا اضبطك انا

وحدفها على
ودخل
يلبس هدومه وهي فضلت على الس*رير سمع ص عياطها
اتعصب عليها بكلامه وقال مش عايزه اسمع نفس
غوري غيري دي عالي عشان عايزك مش هنقضي اليوم كله
كارما بص ضعيف حاضر
­
خلص لبس لفونه رن
فتح السكه لقى واحد بيقول انت ا الراوي
رد ا وقال ايوه انا انت مين
الشخص ترد عليه وقال له لك اخ اسمه حمزه
ا بعصبيه اخويا ما له انطق
الشخص
رد قال له احنا هنا في المستشفى يا فن اخو حضرتك عمل ه ويا ريت تيجي بسرعه عشان حالته خطيره يا تيجي تلحق تشوفه يا تيجي تستلم جثته

ادام في لمح البصر كان اتحرك ونزل جري ركب عربيته وطار بسرعه علي العنوان بتاع المستشفي

خرجت كارما من ملقتش ادام في الأوضه
فضلت تبص حواليه مش لاقيه تقول ياتري راح فين
لقت الباب بيخبط قالت ادخل
الشغاله.ام السعد .احضر ليكي الفطار ياهانم
كارما مش عارفه تقول ايه
ردت قالت لما ا يجي
ردت ام سعد عليها قالت لها ا بيه نزل وركب عربيته خرج
الفرحه نطت من عين كارما وقالت لها بجد خرج راح فين
ما اعرفش والله يا ست هاني بس هو خرجك
كارما بفرحه طب تمام انزلي مش عايزه اكل وراجع الثاني
قالت لها ولا اقول لك انزلي حضري الفطار وانا هانزل افطر تحت حطيه في الجنينه وانا ه على طول وراكي

فتحت كارما الدولاب وغيرت و لبس خروج ونزلت جري على الجنينه
رحت عند البوابه بتاعتي الجنينه وقالت للحرس اللي واقفين انا عايزه اخرج افتحوا
رد واحد قال لها ما ينفعش من غير علم ا بها
ردت قالت له

ا ببه اللي اداني الاذن واعتقد انك انت لو ما سبتنيش اخرج ا بيه هيزعلك او انت هتزعل انت وا بيه
رد الحارس الاخر وقال لها تفضلي يا هانم اخرج لحضرتك العربيه بره
ردت كارما وقالت ملهوش لزوم انا هتمشي حوالين الفيلا شويه واجي
ومجرد اني فتح لها الباب فضلت ماشيه بهدوء شويه عشان لفتش الانظار
واخذتها جري جري جري جري جري جري علي شقه اخوها عمر

ادام وصل المستشفى كان عامل زي المجنون وصل يهبط في الكل ويخبط في كل مكان ويقول اخويا اخويا فين يا حمزه انت فين يا حمزه
الدكتور قرب منه وقال له ايه ده يا باشا حمده اخوك في الاوضه في العنايه المركزه ادخل شوفه يا عالم يمكن تكون اخر مره بس تعبوش بالكلام
ا من كلام الدكتور زائد الدكتور زقه جنبها خبطه في الحيطه وقال له انت اتجنن انت بتقول ايه اخويا لو حصل له حاجه وانا هاطرب بها المستشفى كلها على اغكم

ودخل على فول عيني اخوه كان بيتنفس بالعافيه ومش قادر يتكلم كان عامل ه مت قرب عليه وقال له حمزه مالك يا حبيب اخوك
رد حمزه عليه بص يكاد لا يسمعه احد
وهو يلفظ انفاس الاخيره قال عمر اسيل ولفظ انفاسه و
???
هنرجع ثاني لا وهو في المستشفى لكن تعالوا نشوف كارما لما وصلت لحد بيت او باب شقه عمر اخوها وكانت بتخبط على الباب واسيل لابسه نوم ورايحه تفتح لها هنرجع ثاني للحته دي بالتفاصيل…….. يتبببببببببببببببببببببببببع

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top