رواية مراتي خاينة (كاملة جميع الفصول)

انعام خلاص بقى شيليه من نفوخك مش هو اللي مسح الرقم من فونك يبقي كان عاوز يمشي ميعرفكيش..

سلمى معرفش ليه خايفه عليه..ياانعام وبفكر فيه طول الوقت..

close

انعام خايفه عليه دا اي انتي معرفتيش الراجل الا من اسبوع بس…. هو كان من بقية اهلك..

سلمى معرفش ياانعام معرفش..

انعام كفايه بقى شيلي الراجل من دماغك واهو مشي بمزاجه وعيشي حياتك بقى..

سلمى بتفكير يمكن عندك حق ..

انعام مش يمكن دا اكيد ..يلااا ياحبيبتي كفايه مشاكلنا اللي عندنا..

**********
علي سامحني ياصاحبي عشان شكيت فيك..

معاذ ….

علي انا كام حبي ليها عاميني عن كل حاجه ولما اتبلت عليك وقالت انك حاولت تتحرش بيها و كانت بتعيط ومعرفتش ازاي صدقتها..

معاذ عملت كده عشان تبعدني عنك عارفه كويس اني مش هسيبك واتخلي عنك الا لما انت اللي تتخلى عني..

علي حقك عليا سامحني..

معاذ مش زعلان ياعلي انت كنت بتجري ورى قلبك واللي فات مات ياصاحبي..ربنا يسامحك..

علي متشكر يامعاذ على كل حاجه عملتها انا لما فقت وبقيت كويس اول حد خطر ببالي انت عشان عارف انك صاحب صاحبك ومش هتتخلى عني بالظروف دي..

معاذ انت اخويا ياعلي ومستحيل اتخلى عنك …بس مقولتش هتعمل ايه معاهم..

علي هتعرف قريب..

معاذ متتهورش ياعلي وتو***سخ اديك بيهم…

علي بتفكير ربنا يسهل ..

 

 

نهى يعني اي مالوش اثر هيكون غار فين.

سعيد معرفش بس انا مش مرتاح

نهى ولا انا مرتاحه ازاي يختفي كده من المستشفى ومحدش حس بيه..

سعيد هو مالوش حد يروحله حتى معاذ صاحب عمره عرفتي تفرقيهم ..

نهى يكون راح فين انا هتجنن..حتى البنت اللي كان عندها متعرفش عنه حاجه..

سعيد هو ممكن يكون خف وبقى كويس ..

نهى مستحيل علي من يوم الحادثه وهو مش داري بحاجه ده غير الادويه اللي كنت بديهاله.

سعيد انا خايف يظهر فجأه ..

نهى وضعت يدها على كتفه متخفش ياحبيبي حتى لوظهر تاني هنخلص منه ومحدش هيعرف..

 

 

بعد مرور يومين

سعيد بضيق مش قولنا بلاش نتقابل الفتره دي..

نهى واعمل اي انت وحشني ..

سعيد انتي مش هتستريحي لحد ماتجيبلنا مصيبه..

اقتربت منه وهو تحرك اصابعها على صدره مصيبه اي بقولك وحشني هو انا مش وحشاك..

احاط خصرها دون شعور وحشاني اوووي لياخذها الى السرير وو

 

 

عادت سلمى منهكة من العمل فتحت باب غرفتها وهي ترمي اشيائها لتصدم بصاحب المنزل يجلس بالداخل ينتظرها..

سلمى بصدمه انت ازاي دخلت هنا ..

صاحب المنزل من الباب..واخرج المفتاح يلوح به امامها

سلمى بحده ازاي تدخل البيت من غير علمي هي سايبه..

صاحب البيت ايوا سايبه ياهانم لما تجيبي راجل غريب يبات معاكي هنا لوحدكم تبقى سايبه.

سلمى انت بتقول ايه..

اقترب منها للتراجع الى الخلف..

صاحب البيت عاملالي الطاهره الشريف وانتي منيمه راجل غريب في البيت هنا وفاكره اني معرفش..وياعالم كنتو بتعملووو اي

سلمى بحده اخرص قطع لسانك وامشي اطلع برراا

صاحب البيت مش قبل ماانعمل زي ماعملتوا انتي والشب الحليوه ..

دفعته اطلع براا بقولك اطلع برااا ..لكنه امسكها اي هو حرام عليا وحلال عليه.

حاولت دفعه لكنها لم تستطيع صرخت ليكتم فمها بقوه بيده وهو يمزق ثيابها بكل وحشيه اتهدى بقى هنقضي وقت لطيف مع بعض وامشي..
ليصدم بي…

 

 

كان سعيد ونهى غارقان بما حرمه الله ولم يشعرا بما يحدث حولهما .. حتى فتح الباب عليهما فجأه لتصرخ نهى ..

ويتسمر سعيد مكانه ..قصص نوره عبد الرحمن

نهى بابا ..

جذبها والدها من شعرها وطيتي راسنا ياف*** بتخوني جوزك وانا اللي بفتخر فيكي بكل مكان طلعتي ******

نهى بألم اه يابابا اه سبني ..

والدها اسيبك دنا هشرب من دمك

نظر الى رجاله هاتوهم ورايا هنربيهم قبل مانبعتهم عند ربهم ..

خرجوا و ادخالهم السياره حاول سعيد الهرب لكن المفاجأه…

يتببببببببببع

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top