رواية فرعون

فرعون.. امك أولى بيها منك
وفعلا فرعون حط الم-سدس على. دماغ امه وقاله اخرج ولا اق-تل ونترحم كلنا سوا
حسن اتهز ثواني
وقالها خدها مش عايزها.
فرعون… اخد دهب تمام
حسن. لا خد امي مش عايزها
😲😲😲😲😲😲انا ك يمني مصدو-ووووومه
كوثر.. انت بتقول ايه حقيقي معرفتش اربي كل دا علشان الذب-اله دي
فرعون. معرفتيش تربى
حسن. ولا اخوك تتربى وطلع بيخو-نك مع مراتك
فرعون. بعصبيه. ومد ايده على حسن بلكمه سريعه
كامل.. اق-تله يااخويه دا مجـ،نـ،ون
(حسن لما فتح الفلاشه شاف منظر لكامل وابتسام وهما بيخونا فرعون المشكله ان دهب كمان شافتهم بس منتطقتش ولا قالت )
حسن.. هو دا الأحصل وشوف
وادله الفون شاف بعينه
فرعون. واقف مصد-وم
حسن. خد اخوك روح اغسل تارك وخد بضاعتك وامشي
دهب بتوسل
دهب… اقت-لني يا فرعون ومتسبنيش لحسن
حسن.. وهو ينظر لدهب بغل.. لا لا لسه عايز أدوق طعمك يعني هو حلال لفرعون حرام عليا دا وخدك بكرتونتك لسه اش-بع منك وهق-تلك اوعدك وهو ينظر اجسم-ها

دهب.. ابع-د عني
كل دا وفرعون واقف مص-دوم بيشوف الفيديو وكامل مهتز مش عارف يعمل ايه
الرص-اص في ثواني ملي المكان والنور قطع اول ما النور جه الأرض كانت عباره عن د,م
😲😲😲😲😲😲😲😲

close

اول ماالنور جه الرصا-ص كان مالي المكان وكوثر كانت جث-ه هامده على الأرض.
طاب والله احسن ريحتنا 😂😂😂😂
احلى #نونه دي ولا ايه…

حسن. بغض.ب اني ووطي يشوف امه بس هي كانت بتلفظ أنفاسها الاخيره وهي تشاور على دهب
كامل طبعا هرب جري اول ماشاف المنظر وخد شنطه البضاعه وركب عربيه وطار زي الصار-وخ
حسن.. مش هسيبك يافرعون امسكوه اق-تلوه
طبعا رجلته جربت وراء كامل بالعربيه
فرعون. بصوت اجش.. كده كده هي-مو-ت انا هق-تله لو انت مق-تلتهوش
فرعون كان مص-دوم من الفيديو مراته بتخ-ونه مع اخوه
😲😲😐😐😐

حسن. امشي من قدامي يافرعون هق-تل-ك
فعلا فرعون كان هبمشي
دهب مسكت ايده وقالتله.. متسبنيش معاه ابو-س ايدك فرعون….. دورك جاي يادهب
وحد-ف ايده ومشي
😲😲😲😲😲
فرعون
دهب بر-عب وخو.ف.. فرعون بلاش تسبني هنا
في الوقت دا حسن مكنش حاسس بحاجه
ش-دها من شعرها قدام فرعون ونزل فوقها ض-رب وقالها انتي السبب انا هقت-لك واقت-لكم كلكم ياأمي بصوت عالي.
ومسكها جر من شعرها لحد مخزن مقفول وح-دفها فيه وربطها وخرج وهو مستحلف للجميع
….
دهب. فضلت تعي-ط وتصوت
فرعون ماشي بيكلم نفسه ازي اخويه ومراتي ازي ازي
فرعون كان نار الا هيقربله هبتح-رق
طبعا رجاله حسن فضلوا مطردين كامل بالعربيات
وفعلا عريته اتقلبت وولع فيها حسن
فرعون كان ماشي وشاف كده
وقال.. رحمته مني ايه بتحسن كنت هولع انا فيه بسبب الخي-انه
حسن. بغض.ب اسمع مش عايز اشوفك تاني وحدفله بضاعته وقاله بضاعتك اهي امشي يافرعون
فرعون. دهب دي مين
حسن… انسها خالص

ومشي حسن ومشي فرعون

فرعون
في الجبل
كانت ابتسام واقفه تحضر مشروب الد,م لفرعون لما يجي
علشان عايزه تخلص منه َتنجوز كامل
.
دخل فرعون
ابوه… عملت ايه باابني واخوك فين
فرعون.. خير ياحج ونادي على ابتسام ودخل شدها من دراعها من المطبخ لاوضه
. ابتسام… بمياصه… خبر ايه ياراجل ابعد عني مش عايزاك
فرعون… لط-خها بالقلم وقال ماانت شبعانه من الحرام هتحتاجي الحلال في ايه
ابتسام.. انت بتقول ايه
فرعون بغض.ب. انتي بتستغفلني مع اخويه الزفت دا من أمته. انطق يابت الكلا-ب
ابتسام.. بتوتر انت اتجننت انت بتقول ايه
فرعون… هتفيد بايه الاجابه َراخ خ-انقه من رقب-تها مسبهاش من ايده غير وهي مي-ته
بص-ق علي وشها وقال
فاج”ره ودي اخرتك
ابوه قام جري على صريخ ابتسام بس طبعل ملحقهاش كان فرعون خلص عليها
ابو فرعون… في ايه ياابني
فرعون.. مفيش ياحج تعالي نمشي من هنا دلوك
وطبعا خالي الرجاله كلها تلم حاجتها وتمشي وتدي لكل واحد نصيبه
ابو فرعون.. ليه ياابن
فرعون.. هقولك في الطريق ياابويه مفيش وقت
ابو فرعون.. ومراتك واخوك فين
فرعون… تعالي ياحج وانا هفهمك كل حاجه
فعلا خده ومشيوا من الجبل علشان كان متأكد ان حسن مش هيسبه بالساهل كده
وحط متف-جرات في الجبل مكان ماكانوا عايشين

وخد ابوه ونزل البندر وساب ابوه في مكان أمان وفكر في الانتق-ام من حسن
فرعون
حسن عامل زي المجـ،نـ،ون
حسن.. أنا حته بت تعمل فيه كده يا فته
ونزل ضرب في دهب
دهب.. بص-ريخ ونبي بأحسن ارحمني
حسن.. دا انا هقت-لك بسكينه بارده
دهب.. لا لا سبني ونبي حد يلحقنا
حسن. محدش هيلحقك مني وش-دها من شعرها قومي
دا انا هدفنك بالحياة
وفعلا كان مخلي الرجاله تفحر قبـ،ر لها
دهب.. لا ونبي ارحمني انت الا طلبتي مني كده
حسن.. طلبت منك تنامي معاه ياسافل
على دخول فرعون
فرعون
فرعون على غفله.. مكنش برضاها انا إلا صممت
دهب.. فرعون. الحقني وبنحاول تروح عنده بس حسن مناعها
فرعون وهو يض-رب حسن لكم-ه ويش-د دهب من ايده
عيب لما راجل يستقوي على واحده ست بادكر
حسن… بضحكه عاليه انت عارف َمين دي

يتببببببببببببببببببببببع

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top