رواية المراهقة والثلاثيني

ولا حاجه يا أدهم _____ انت كده عرفت الحقيقه انا مخنتكش لكن مش هقدر اساعدك مع نور، نور عمرها ما ادت سرها لأي شخص هند، نور تعرف رجاله غيرى؟ اسمع يا أدهم انا مش مصلحه اجتماعيه انا برأت زمتى وخلاص لكن كان فيه شخص اتقدملها قبل كده واترفض اسمه اسامه عسل شمال، والدها ووالدتها موفقوش […]

رواية المراهقة والثلاثيني قراءة المزيد »

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال

عاد الولد الى ابيه والبنت الى امها وحصل على العمارة وبعض العقارات وبعد شكوى اهل الفتاة الحقيقة ازدادت سنين حكمي خمسة سنوات مع قطع وضيفتي فعاد الولد لحضن ابيه سليما وعادت الفتاة لحضن امها سليمة ومن اراد الكيد وكان جل تفكيره بالمال فالمال الان لم يسعفهم هذه هيفاء شُلّت وخسرت صحتها وقوتها وهذه انا قد

قصة الممرضة التي غيرت الاطفال قراءة المزيد »

كنت شاكك ان مراتى

لتحت أوي… وقبل ما أغمض عينيا… شُفته، كان مُبتسِم، بس المرّة دي مكانِتش ابتسامة مُرعِبة، كانت ابتسامة رضا، لأنه خد حقه، ومن تحت المية حرَّك شفايفه وهو بيهمس: “الجزاء من جnس العمل!”. تمت…

كنت شاكك ان مراتى قراءة المزيد »

بعد ثلاثين عاما من الزواج أصبحت زوجته لا تروق له ولا تعجبه

لابد أن تجدوا حلا، اسألوا أهل الفتوى لقد قضى الأمر يا أبي،ليس هناك حل أما امنا يا أبي تخبرك: أنها بخير وأنها احسن حالا،واكثر سعادة من بعدك،وليس هناك ما ينغص عليها حياتها،وان الفرج جاء لها من السماء، عاش الرجل وهو بعض أصابع الندم، لقد كانت لديه جوهرة فرط فيها تمت

بعد ثلاثين عاما من الزواج أصبحت زوجته لا تروق له ولا تعجبه قراءة المزيد »

قصة بلغت الثلاثين من عمري ولم اتزوج كامله

خرجت بعد 4 شهور من السجن لبيت أهلي بفرحة أبكت الجميع الا زوجي عند ظهور برائتي وعند خروجي كان عند باب القاضي نظر الي وقال حتى لو كنتي بريئة في نظر القانون فأنت قتلتي بناتي،، أنت قتلتي بناتي أنا قلت بنات زوجي في نظرة ونظر مطلقتة وكل من كان في عائلتة وحتى في نظر أقاربي

قصة بلغت الثلاثين من عمري ولم اتزوج كامله قراءة المزيد »

قصة العجوز المخدوع

انا بيه وخلاص بقت عايزه تخلص،، ماكنتش عارف اعذرها ولا ماعذرهاش لكن ازمه ولازم تخلص بخصوص ابني فطردته من الدار الست شهور وخليت امه تبلغه انه تحت عيني واني لو عرفت إنه غلط غلطة واحده تانيه هتبرى منه للابد وهطرده زي كلاب السكك تمت لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

قصة العجوز المخدوع قراءة المزيد »

سبتلك هدية جميلة فى البيت

مقدرتش اقول لماما اللى حصل وان ناهد ماتت وقولت كفاية عليها توهة اختى الصغيرة ، قعدت افكر ممكن الاقيها فين ، مالناش قرايب غير اتنين ، خالى اللى احنا مقاطعينه ومسافر بره ” اللى رغم فلوسه الكتير الا انه غبى معانا ومبيحنش علينا حتى فى عز ان ربنا مادالوش اطفال وكمان طلق مراته يعنى مالوش

سبتلك هدية جميلة فى البيت قراءة المزيد »

قصة اسرار حماتي كامله

– صاحبي، لا انت عمرك ما كنت صاحبي، ابويا وأبوك كانوا أصحاب، سرقوا البنك سوا، ولما ابويا اتسجن مجابش سيرة أبوك وشال الليلة لوحده وفي الآخر أبوك سرق نصيبه، وعشت انت في العز ده وأنا مكنتش لاقي اكل، كان لازم اخد حقي منك، ظبطتلك الفيلم دا كله عشان تنتحر، ومراتك تورث الثروة كلها ونقسم.. =

قصة اسرار حماتي كامله قراءة المزيد »

رواية السم في العسل كامله جميع الفصول

قفلت معاه ومسحت دموعها وكانت بتضحك علي كارم والصدم#مه اللي خدها في مراته اتصلت ب احمد وكانت بتطمن ع الدمنهوري حماها احمد: بابا حالته في خـtـر وفي الانعاش محطوط قدامي علي الاجهزه وانا هموت عليه ي سهر منار بتقمص شخصيه سهر: طيب انا هلبس واجيلك احمد: لا ي حبيبتي خليكى، احنا اصلا مش هننفع نقعد

رواية السم في العسل كامله جميع الفصول قراءة المزيد »

قصة حب بالاكراه (مر علي جوازنا 5 شهور) كامله

ي وكانوا رافضين جوازي منك، زمايلك في الشغل هتعمليهم وحش، كلامي كله هتسمعيه وأوامر تنفيذها من غير ماتفكري ولا تناقشي”الصدمة ألجمتني لدرجة فضلت اكتر من ساعة قاعدة في مكاني مش بتحرك طبعا المفروض في الحالة دي اخد الفيديو واطلع على قسم البوليس اعمله محضر واروح على بيت أهلي واطلب الطلاق…بس مقدرش اعمل كدة عشان بحبه

قصة حب بالاكراه (مر علي جوازنا 5 شهور) كامله قراءة المزيد »

رواية حياتي الجديدة

” قولتلك كذا مرة اني مش محتاجك جمبي… ايه مفيش د* *م ! سبتني طول السنين اللي فاتت انت و هي… و محدش فيكم حتى سأل عليا مرة وحدة بالغلط… كأني مش ابنكم و لا من لحكم أي نعم كنت طفل ساعتها… بس عمري ما نسيت اي حاجة من القسو*ة اللي عشت فيها بسببكم… عيط

رواية حياتي الجديدة قراءة المزيد »

قصة حدثت بالفعل

­ استغربت ( أنا طردت محمد من المنزل، ولم أرسل أية أموال لوالداي ) ثم دخل إبني ا معه أكياسا من الخضار والاكل وقام بإعطائهم لزوجته قائلا لها: أريد منك أن تطهي أحسن طعام لأبي كنت أضحك وأبكي وقلت له امك ستمو ت من أجلك

قصة حدثت بالفعل قراءة المزيد »

انا وحمايا

والداده بتكمل لأميره وقالت لحد ما جه اليوم اللى عونى دخل علينا الڤيلا وفى ايده الست المطلقه وابنها وقال انه اتجوزها وكانت طبعا ام اشرف وأشرف كان لسه طفل على ايدها وعاشت معانا فالڤيلا وعونى كان بيحبها اوى وطبعا ابو عونى بيه زعل واضايق بس استسلم للأمر الواقع وفى يوم عونى نزل يصوت زى المجنون

انا وحمايا قراءة المزيد »

رواية زوجة يوم العيد

بعد فتره بقى يقعد في البيت عندي خمس أيام وعندها يومين بس وبقى يرجع مخنوق من بره يا حبيبي ي.. كان نفسي أساعدك بس أنت ما تستاهلش غير انك تكره نفسك وتكره عيشتك اتها عشان شهواتك ومتعتك.. أستمتع معاها بقى.. دا لو تقدر بعدها بدات اتزوق واقوله كلام من نوعيه انت راجل بشخصيتك.. وغيبتك بتفرق

رواية زوجة يوم العيد قراءة المزيد »

رواية حين تتبدل الأقدار

ماما ردي الكلام دا صح فيفي كانت واقفه ومش بتتكلم خالص ومش بترد على اي سؤال حور: في ايه يا ماما ليه مش بتردي ردي عليها وفهميها ان هي اتج.ننت وبلاش تقرء روايات تاني راما: اتكلم انت يا بابا معتز: رد يا بابا حور: في ايه يا ه سكتتوا ليه ردوا عليها ردي يا ماما

رواية حين تتبدل الأقدار قراءة المزيد »

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل

بصيتلهم بابتسامه وقلتلهم -خلاص…خلاص ياشيخ -جوزي خلاص يا حبيبتي الموضوع مكنش سهل علينا ولا عليكي ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ -يعني انا كده هقدر اعيش طبيعيه الشيخ= هقولك علي شوية

القصه دي حقيقيه حصلت بالفعل قراءة المزيد »

رواية بالحلال نلتقى بقلم آيات عبد الرحمن

محمد قعد جنبها وبكل حنان قال:وانتى بنتى ومش عايزك تعيشي بعيد عنى ريموندا:مش هقدر يابابا مش هقدر محمد:خلاص اهدى دلوقتي وبعدين نتكلم يا حبيبتي ريموندا:حاضر يا بابا وبيخرجوا وبيسيبوها ترتاح شويه بتقوم بكل تعب من علي سريرها وبتطلع البلكون ودموعها نازله بتغمض عيونها بألم شديد وبتفتحهم على لمسة ايد حنونه بتبتسم رغم الحزن اللي جواها

رواية بالحلال نلتقى بقلم آيات عبد الرحمن قراءة المزيد »

قصة حب بالاكراه (مر علي جوازنا 5 شهور)

ي وكانوا رافضين جوازي منك، زمايلك في الشغل هتعمليهم وحش، كلامي كله هتسمعيه وأوامر تنفيذها من غير ماتفكري ولا تناقشي”الصدمة ألجمتني لدرجة فضلت اكتر من ساعة قاعدة في مكاني مش بتحرك طبعا المفروض في الحالة دي اخد الفيديو واطلع على قسم البوليس اعمله محضر واروح على بيت أهلي واطلب الطلاق…بس مقدرش اعمل كدة عشان بحبه

قصة حب بالاكراه (مر علي جوازنا 5 شهور) قراءة المزيد »

رواية معاناة أنثي (كاملة جميع الفصول)

عمار بحرج: احم انا اسف على اللى حصل اخر مرة مكنتش اقصد نور بخجل: حصل خير بس يريت متتكررش عمار بلاوعى بدأ يقرب منها وقال ليه بقى انتى مش بقيتى مراتى يعنى اعمل اللى انا عاوزة نور بخجل: لو سمحت ابعد مينفعش كده والله هدخل اوضتى واسيبك وكانت لسه هتقوم عمار مسك ايديها: خلاص ي

رواية معاناة أنثي (كاملة جميع الفصول) قراءة المزيد »

رواية عشقي كامله

ياسمين: زين حط ايده على شفا*يفها واتكلم بحنية مفرطة: هششش كان لسه هيقر*ب من شفا*يفها بس فونه رن فاقوا هم الاتنين على صوت الفون بعد زين بأحرا*ج مسك الفون ورد كانت مى مكنش عايز يرد بس خا*ف يكون عمه حصله حاجه رد بسرعة مى بأ*لم وصوت ضعيف: الو زين الحق*نى انا بم*وت جاري كتابه الحلقه

رواية عشقي كامله قراءة المزيد »

رواية غدر المحب

عشق بدموع ندم: تفتكر ربنا هيسامحني. حازم خدها ف حضنه: هيسامحك انتي لو كنتي وقعتي ف ايد راجل غيري كان قت”لك بس انا بحبك ومؤمن اننا كلنا بنغلط و مفيش حاجه اسمها غدر المحب ايلا المحب المزيف. عشق بدموع: طب انا عاوزة اروح بيت ربنا ممكن. حازم بحب: اكيد ياروحي. #تمت…

رواية غدر المحب قراءة المزيد »

رواية عيناي لا تري الضوء أبدا

* متزعليش هو لما يعرف حقيقة رغد… هيتمنى الزمن يرجع عشان يصلح غلطه… هيتمنى بس يطول ضُفرك ‘ بس يا عمي كنت جوزتهاله وخلاص… هو بيحبها وعايزها… مش شايف شكله اتقلب 180% درجة ازاي وبقا في قمة سعادته مجرد ما شافها… هو عايز يتجوزها… ليه اجبر*ته يتجوزني… اشمعنا انا يعني ؟ يعني لو انا مكنتش

رواية عيناي لا تري الضوء أبدا قراءة المزيد »

رواية مريض نفسي كاملة

طلع صورة من تحت المخده وبص عليها كانت صورة كيان كان دايما شايلها معاه فى بنطلونه ليل وهو بيكلمها فى الصورة:لى؟؟لي عملتى كده عارف انى اذيتك بس صدقينى مش عارف ازاى تفكيره مسيطر عليا كده…انا… انا كنت طفل ياارب انا تعبت *عند كيان* روحت البيت وانا تايهه انا مش عارفه اعمل اى مسكت فونى واتصلت

رواية مريض نفسي كاملة قراءة المزيد »

رواية صدقة زينب جميع الفصول كاملة

بصيت من الازاز ولقيت الدكتور ومعاه ممرضة بيحاولوا يعملوا اكتر من حاجة معاها، لدرجة انهم استخدموا جهاز الصد@مة الكهربائية، وقفت مشلول براقب الموقف بدون أي وعي، اعصابي كلها منهارة وريقي بقا أنشف من الحجر.. وبعد ثواني من الرعب الحقيقي، شوفت الاجابة في عيون الدكتور، ويارتني مت قبل ما اشوف النظرة دي واسمع الكلمة دي “البقاء

رواية صدقة زينب جميع الفصول كاملة قراءة المزيد »

Scroll to Top