قصه عشقت زوجه ابي كامله

فرح .. باباك طلب مني اني اشغلك والف عليك واخليك تتعلق بيا لحد ما تغلط معايا وافقد عذريتي علي ايدك كريم بتعجب شديد .. انتي بتقولي ايه ؟!! فرح .. بقلك اللي حصل هو حلفني اني مقلكش حتي لو رفضت اعمل كدا .. لكن انا لازم كنت اقلك واعرف انت ليه باباك طلب مني كدا […]

قصه عشقت زوجه ابي كامله قراءة المزيد »

رواية انا وحمايا

وبعد ما دخل حمايا الاوضه وانا بنضف وكان بيكلم خالد جوزي وفاتح السبيكر وسمعته بيقول حمايا : خالد انت ملكش دعوه بالحكايه دي انا هتصرف واعرف كل حاجه وبعدها نرميها بره زي الكلبه. بس خليك سامع كلامي وانا هجبلك حكايتها رد عليه خالد :: حاضر يا بابا وانا معاك والا هتشوفوا انت انا معاك فيه

رواية انا وحمايا قراءة المزيد »

صديق جوزى

ودخلت المطبخ وفضلت اجهز في الاكل وانا بفكر بالمنظر الا كنت فيه وجهزت الغداء وناديت علي زوجي واخد الاكل وفضلت انا بالمطبخ ومش عارفه اخرج منه مستنيه يخلصوا الاكل عشان انضف الاكل واخلص منهم . وخلصوا الاكل وزبطت مطبخي ودخل زوجي عندي بالمطبخ وقالي متعمليش شاي احنا هنشرب في القهوه ونادي عليا عشان انظف السفره

صديق جوزى قراءة المزيد »

بعد ثلاثين عاما من الزواج أصبحت زوجته لا تروق له ولا تعجبه

طيش الرجال وليست تلك المرة الأولى التي يتركها ويتزوج عليها،فلقد تزوج عليها أكثر من مرة ولم تعمر له زوجه غير زوجته الأولى،فهى الوحيدة التي تصبر عليه هو دائم الغضب،يثور لأتفه الامور،وزوجته لم تترك منزل الزوجية غاضبة قط بل كانت دائما صابرة،وعندما يستنكر الجميع ذلك كانت تقول لهم :سوف ينصلح حاله يوما يبدو أن عقاب السماء

بعد ثلاثين عاما من الزواج أصبحت زوجته لا تروق له ولا تعجبه قراءة المزيد »

قصة حزينه مؤثرة و مؤلمة جدا لدرجة البكاء

يوم السبت ليلا ، الأستاذة رجاء تجلس مع مرام في حجرتها ، يتجاذبان أطراف الحديث ، و زوجها في حجرته ، يشاهد التلفاز ، و فجأة ، خرج من حجرته ، يصيح بصوت عالي ’’ يا مرااام ، يا مراام … مبروووك .. مبروووووك !! ‘‘ .. قامت الأستاذة رجاء و مرام بسرعة ’’ خير

قصة حزينه مؤثرة و مؤلمة جدا لدرجة البكاء قراءة المزيد »

رواية الم البداية

حازم وهو بيصطنع الحزن والأسف حازم. بكذب .. للأسف الطب الشرعي اثبت أنه بالفعل حصل علاقة غير شرعية ريم بصدمة .. اييه ريم بدأت في العياط وشهقاتها زادت وهي بتقولو ..ي.يعني انا كدة خلاص مش هخرج من هنا و هتسجن حازم قام من مكانه وقعد قدامها وقالها .. شش اهدي انا لسه عند وعدي .

رواية الم البداية قراءة المزيد »

لعنه مظلومة كاملة

عدي تلت سنين و ابتهال جابت لعلي البنت التالته و دا خلي ابتسام هتو”لع نار و بقي جواها خوف إن كلام إيمان يتحقق و على يبقي عقيم في التبت سنين دول إيمان اتقدمت جداً في شغلها و بقي وضعها الاجتماعي كويس جداً لدرجة أنها مبقتش محتاجة علي وإلا الفلوس اللي بيدفعها لـمؤيد كانت طول السنين

لعنه مظلومة كاملة قراءة المزيد »

بعد سنوات من الفراق

رفع رأسه قائلا “زوجتي في غرفة العمليات تلد”… فكرت للحظة كيف ستكون هذه الأنثى التي فضلها علي ورأى فيها ما لم يراه في “مبروك من هو طبيبها”… رد باسما “الدكتور الفتحي”… تسارعت دقات قلبي بعد عبارته “جيد أنه أفضل طبيب في المستشفى بشهادة الجميع أنا أيضا أتبع حملي عنده “… رد قائلا “مبروك… تتبعين الحمل

بعد سنوات من الفراق قراءة المزيد »

رواية فتاة الدعـlرة

كلماتها لا زالت ترن بأذني، كيف احتقرتني وذلتني ! ، لماذا صمتّ، بدء #الشيطان يتلاعب بعقلي، افكار خارقة، وتصوير مدمّي، سمعتهم يقولون سنتعشى خارج البيت، وبالفعل ذهبوا سويا، نزلت ودخلت غرفتهم، فتشت عن السكيـ،ن التي جلبها معه حسن من بيتنا، وبعد بحث دقيق وجدتها، نظرت لحدة السكين بعيني وانا اقول : ستدخلين امعاء من احتقرك

رواية فتاة الدعـlرة قراءة المزيد »

روايه مريم وادهم كامله

.تتلفت حول نفسها كانها فقدت عقلها… لا تصدق اذنها.. تكذب نفسها وتنهرها بشده.. فقط ظنت انها فقدت حاسه السمع الأن وهى بحاجه شديده لتسمع بتمعن ما يقوله لها زوجها.. بعدما وصلت معه لشقتهم.. تبكى بنحيب شديد.. تقع عينها على كل ما هو قابل للكسر وتقوم بكسره بعنف.. فى محاوله منها لأخراج غضبها وغيظها.. بل قهرها..

روايه مريم وادهم كامله قراءة المزيد »

قصة ابن عار

منى : مبقولش بس الولد البواب صعبان عليه محمد : تعالى بس وشد منى عليه منى : هو بمزاجك مش بقولك انا مجرد أله أو تحفه وقت ما تحتاجها تلاقيها محمد : خلاص خلاص انا مش هغصبك ع حاجه منى : شكرا انا هنام تصبح ع خير وفى صباح اليوم التالى منى صحيت بدرى علشان

قصة ابن عار قراءة المزيد »

رواية صدقة زينب الفصول كاملة ستعجبكم

وشوفت أصعب مشهد ممكن اشوفه في حياتي كلها، شوفت هديل واقفة على أربع اطراف وعمالة تزوم بطريقة بشعة ناحية اختها أسيل اللي متكورة في ركن الاوضة وبتبكي بحرقة، صرخت بصوت عالي وقولت “هديل” بصتلي بصة جمدت الدم في عروقي وفضلت تزوم بطريقة عجيبة، مرة واتنين، في النهاية مسكت راسها جامد وفضلت تتنفض كأنها وقعت في

رواية صدقة زينب الفصول كاملة ستعجبكم قراءة المزيد »

قصة رجل ضرب زوجته

و قصّ عليهم القصة ذهبوا راضين . و كان لذلك الرجل ( صاحب الحيلة ) ولد ، ولم يرجع إلى منزله ذلك اليوم ، فاضطرب الأب الحيّال و ذهب إلى بيت ذلك الزوج القاتل وسأله عن الحيلة التي علمها إياه هل نفذّها فقال : نعم …. فقال له : أرني ذلك الشاب الذي قتلته فلما

قصة رجل ضرب زوجته قراءة المزيد »

هونوا عليا

حب اجدد ماسكتيتش نزلت وجابت عمة خطيبي وخالته وفضلت تفتح وتفرجهم وتقول لما . الدنيا كدة كنتو اجلتو الفرح شويه ولا تدخليلى من غير هدوم المشكلة مش في كل اللى حصل دة عارفين أنا الوقت دة بالذات افتقدت أهلى و امی اووووى والله عيطت عياط مكنتش قادرة امسك نفسى كان زمانها فى ظهري ومسامحيتش لحد

هونوا عليا قراءة المزيد »

طلبت الطلاق

إللي فهمته منها إن زي ما انا إللي طلبت منه الط، ،لاق انا إللي أطلب منه اني ارجع واعتذ ليه لكن هو مش هيبادر انه يرجعني حتي لو لمحت ليه ؟ طب انا الكلام بينه وبينه منعدم خالص من ساعة الانفصال كأننا بقينا غربه وكلمته في التليفون عشان تقوله اني ارجع معرفتش ققول كلمتين علي

طلبت الطلاق قراءة المزيد »

رواية احببتة في غيبوبة كامله

نورهان /هااا دوا اي صاحبه نورهان /الدوا دا بيوقف العقل وبيقلل تحرك جسم الإنسان نورهان بصدمه /ايييييييه صاحبه نورهان باستغراب /ايوه بس بتسالي ليه نورهان /خلاص خلاص باي دخلت نورهان عند أمير ودموعها تنزل بغزاره وحضنته جامد أمير /اي في اي مالك نورهان /عاوزه تموتك ياامير أمير /اي اللي انتي بتقوليه دا نورهان /ايوة انا

رواية احببتة في غيبوبة كامله قراءة المزيد »

سكريبت ” عائلتي ” بقلم شيماء الصيرفي

_ يوسف أنت كويس ؟بصلي بنظره كلها غضب لدرجة إني خوفت واتكلم بعصبية وقال… _ يعني بعد اللي قولتله دا وبتسألني أنا كويس. قربت منه وطبطت على كتفه كمحاوله إني أهديه لكن اتعصب وفضل يزعقلي ويتهمني بالإهمال. لما لاقيته اتعصب وبدأ صوته يعلى سكت؛ لأنه عنده حق في كل حرف فعلا أنا أهملت ولادي ومعنديش

سكريبت ” عائلتي ” بقلم شيماء الصيرفي قراءة المزيد »

رواية تزوجت اختها

زهرة: ماما انتي كويسة ؟؟ عبير : كويسة يا زهرة زهرة: مش حاسه كدا بصراح… وهي بتتكلم لقوا الباب بيتفتح وعاصم وبدر داخلين عبير اتعدلت بسرعة وبصت علي عاصم مستنياه يتكلم في اللي حصل ويحكي قالوا ايه عاصم : لو خلصتوا ولبستوا زهرة يلا نمشي هي اتكتبلها علي خروج خلاص بدر : تمام انا هوصلكو

رواية تزوجت اختها قراءة المزيد »

سيدة من المدينة

ماذا قلت في حق الميتة اجابته رميتها بالزنا فقال الامام تدخل بعض النسوة على المغسلة ويجلدونها ثمانين جلدة حد القذف مصداقا لقوله تعالى : “والذين يرمون المحصنات ثم لم يأتوا باربعة شهداء فإجلدوهم ثمانين جلدة ولا تقبلوا لهم شهادة أبدا وأولائك هم الفاسقون” (النور:4). فدخلت النسوة وجلدن المرأة المغسلة القاذفة وبعد تمام الجلدة الثمانين انفصلت

سيدة من المدينة قراءة المزيد »

أحمد راتب والسحر الاسود قصة حقيقية

حتى أنه سأل عامل من عمال المسرح عن الشخص اللي كان قاعد على الكرسي.. العامل قال له ان الكرسي ده من وقت ما بدأ العرض وهو فاضي.. ده كرسي اتحجز وصاحبه ماجاش!.. واكتر موقف كان مرعب ليه لما كان في استاد بيحضر ماتش بين الأهلي وفريق أفريقي في نهائي افريقيا.. وفي الشوط التاني جت هجمة

أحمد راتب والسحر الاسود قصة حقيقية قراءة المزيد »

قصه ساره كاملة

عارفه ابوهم مين؟.. هم البنات كلهم امهم في الشكل والاخلاق بس بصراحه عمري متصورت ولا جه علي بالي انهم مش من اخويا وراح اخوياعمل التحاليل والنتيجه طلعت بعد اسبوع وكانت الصه ان البنات التلاته مش بنات اخويا ولا في اي تطابق معاه .. ومراته كانت عارفه.. في اليوم ده كنت قاعده في اوضتي لقيت اخويا

قصه ساره كاملة قراءة المزيد »

حصل بالفعل امرأة سلمها زوجها للساحر بحثا عن الآثار!

وعلى الرغم من ابتعادي عنهم جميعا، إلا إنني لازلت حتى يومنا هذا أسمع وأرى، لقد بت بعالم الجن وكأنني واحدة منهم، إنني مستمرة في الحياة بفعل المسكنات والمهدئات والمنومات، ولا أقوى على الاستمرار إلا بكل هذه الأنواع من الأدوية. ومن أغرب ما لاحظت بقصتي هذه، أنه كلما أخذني والدي لشيخ لمساعدتي على أمري، وجدت الشيخ

حصل بالفعل امرأة سلمها زوجها للساحر بحثا عن الآثار! قراءة المزيد »

رواية أحببته رغما عني كامله

من جمال شعرها: يا بنت الايه اي الجمال ده اللهم بارك يارب يا حبيبتي رقيه ببتسامه: بجد حلو ادهم: حلو بس ده انتي هتبقا قمر وهتبهريهم كلهم ياله انا هطلع انا وانتي جهزي نفسك وباس دمغها وطلع براا رقيه بدموع وهي باصه في المرايه: ها يا رقيه هتعرفي تتداري الوجع الي جواكي ده قدامهم كلهم

رواية أحببته رغما عني كامله قراءة المزيد »

رواية يا ليتك تغفري (كامله جميع الفصول)

أنس بغضب : نيره يانيرررره نيره بتوتر : م مالك يا أنس بتزعق ليه أنس قرب منها ومسكها من شعر”ها : ممكن اعرف ايه ده ياهانم يامحترمه نيره اتصدمت لما شافت فى أيده التلفون بتاعها ومفتوح الشات بينها وبين شاب قالت بخوف : ده ده قاطع كلامها صف”عه قو”يه من أنس أسقطتها أرضا أنس بعصبيه

رواية يا ليتك تغفري (كامله جميع الفصول) قراءة المزيد »

Scroll to Top