رواية أحببته رغما عني كامله

سمعت يونس وهو بيقول بعصبيه: يعني اييه حاامل ده الي كنت خايف منوو طب غوو*ر انت يااله التفت يونس لقها واقفه بتعيط ومصدومه يونس بيحاول يقرب منها بهدوء بس هي بترجع لورا وبتقول. رقيه: ابعد يا يونس متقربش مني انت فاهم طلقنييييي يا يونس طلقنيي. يونس: اهدي يا حبيبتي انا هفهمك كل حاجه والله بس اهدي رقيه بدموع: لييه يا يونس ليييه حـrام عليك بجد هلاقيها منين ولا منين بس يااربي يونس قرب منها بسرعه وبحركه سريعة سحبها ليه وكانت بين ايدوو رقيه بتحاول تقاوم وتبعد بس هو كان اقوي يونس بضحك: يويلي علي هالعيون الزرق رقيه بعصبيه: انت بتهزرررررررر كمااااان يا يوونس يونس سبها وقعدها وقعد قدمهاا ومسك ايديهاا بلطف وقال بكل هدوء..

يونس: انا مكنتش حابك تعرفي بس لازم اقولك بصي يا حبيبتي البنت الحامل دي تبقا مرات ادهم ومليش اي علاقه بي الموضوع ده زي ما انتي فهمتي رقيه برقت عنيها بصدم#مه وقاالت: هو ادهم اتجوز امته محدش قالي خاالص ان ادهم متجوز يونس: ايوه ما هوا محدش يعرف اساساا رقيه بصدم#مه: قصدك يعني انو متجوز اصلا من ورا العيله يونس: بظبط كده رقيه: طب ليييه يونس:

close

علشان عيلتنا بتفكر في المظاهر يا رقيه البنت من عيله فقيرره اوي وقابلنها بصدفه انا وادهم لما كنا في كافيه وهي كانت بتشتغل فيه ويترر وجبتلنا هيا الطلب الي طلبناه وكده يعني واول ما ادهم شافهاا وقع في حبهاا وفضل يراقبها فتره كبيرره ولم فاتح ابوكي في الموضوع ابوكي رفض وعمل مشكله كبيرره اوي مع ادهم وانا خليت ناس تراقبو علشان كنت عارف انو هيعمل تصرف زي ده وبالفعل اتجوزها بقالهم 5شهور

X

وانهارده كانو عند الدكتور ولم راجل من رجالتي دخل يسال الدكتوره قالت انهاا حامل.. رقيه بصدم#مه: يااالهوووي بس دي مصيب*ه يا يونس يونس: عارف بس هعمل اييه بحاول افكرر في حل علشان لو عرفو في اي وقت اعرف اتصرف يا رقيه.. رقيه بصتلو بندم: انا اسفه يا يونس بس والله.. يونس بمقاطعه لكلامهاا: انا مش زعلان منك يا قلب يونس رقيه بفرحه: بجددد يونس ببتسامه: بجد يا قمرري يونس قرب منهاا وطبع بو*سه علي شفا*يفهاا بهدوء وبعد شويه بعد عنهااا.. رقيه بتوتر وكسوف: احمم يونس انا عاوزه انزل ليهم بقاا يونس بضحك:

عيووني رقيه بارتباك: يونس ممكن طلب يونس بحب: طلب واحد بس ده انتي تؤمري يا روح يونس رقيه بدموع: انا عاوزه اروح ازور ماما في المقا*بر ممكن ويااريت علشان خاطري مترفضش يونس: حاضر يا حبيبتي عاوزه تروحي امته رقيه: دلوقتي يونس: حاضر قومي معايا ياله رقيه فرحت من جواهاا جداا ان يونس مرفضش ومسك ايديها ونزل بيهاا سلم علي العيله وقال ان هوا هيروح مشوار ويجي هو ورقيه وطلعو وركبو العربيه ووراهم عربيه فيها البودي جارد..

رقيه بضحك: نفسي اعرف لازمت العربيات الي فيها البودي جارد دي لييه يونس ببتسامه: يا حبيبتي احنا عيله المنشاوي يعني من اكبر العائلات ولينا اعداء كتيرر ولازم يكون معانا طقم كامل من الحراس واحنا راحين في اي مكان رقيه بخنقه: وانتو مبتزهقوش من كده خاالص يعني انتو كده مش بتمارسو حياتكو الطبيعه اصلااا يونس لبس نضارتو وبص قدامو وقال: مش باديناا يا رقيه..

رقيه سكتت لغايت ما وصلو عند المقا*بر.. رقيه بصت وبتردد شديد نزلت وهي بتتر*عش وذكريات مامتهاا بتعدي قدامهاا كلهااا وبعد ثواني وصلت عندهاا رقيه بصت علي المقبر*ه بدمووع واتفتحت في العياط ونزلت قعدت علي الارض يونس راح عندهاا وقال بزعل وو*جع علي حالهاا: رقيه علشان خاااطري متعمليش كده رقيه بعياط:

وحشتيني اوي يا مامااا اناا بحبك اوي غظبن عني رغم الي عملتيه معاياا بس مقدرتش اشيل حبك من قلبي وهحققلك حلمك يا ماما وهبقا مهندسه زي ما انتي كنتي عاوزه لو سمحت سامحيني يونس بخوف عليها: رقيه ارجوكي اهدي متعمليش في نفسك كده يا حبيبتي هي في مكان احسن والله ومحتاجه منك الدعاء وبس

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top