اختي خبت عليا ها
اختي خبت عليا ها انا معايا ولد وحيد تمام وحاولت اخلف تاني بيحصلي اجهاض كل مrه اختي معاها ولد زيي وت عادي في بنه […]
اختي خبت عليا ها انا معايا ولد وحيد تمام وحاولت اخلف تاني بيحصلي اجهاض كل مrه اختي معاها ولد زيي وت عادي في بنه […]
يا شرط عليا شرط قبل ما يوافق بيا
يا شرط عليا شرط قبل ما يوافق بيا Read More »
قصة زوg امي الفصل السادس والاخير جسمي يرجف لفتره واعصابي مش ماسكه ببعض ولا قادره احس بنفسي من الزعر والصدmمه اللي شفتها بعيني وكان وقتها تفكيري اني خلاص هضيع ومستقبلي بيهنار لو قدر الكلب دي ينول من عفتي وشرفي وبعد ما هديت وماما كان حضnاني ومازالت دmموعها مش مفرقاها خالص وكل مrه تبص عليا تقولي
قصة زوج امي الفصل السادس والاخير Read More »
قصة زوg امي الفصل الخامس زوg امي وانا بالحمام باخد الشور وماما راحت عند الجيران ولقيت باب الحمام في شخص بيخبط عليه اشتغربت قولت ماما معقول رجعت بسرعه كدا . فقلت ايوا يا ماما محدش رد عليا فعقلي قولت معقول في حد بيخبط فوق مننا مثلا جايز وكملت قلع هدومي وشغلت المي وبردو الواسواس عندي
قصة زوج امي الفصل الخامس Read More »
وانا بكلمه حسيته اضايق مني ولكن بعد ساعه رن عليا وقالي مامتك هتتاخر وراح تيجي البيت متاخره عندها عمليات بالقسم بتاعها وانا جبلتك اكل من جاهز من المطعم انزلي خديه لأني مستعجل عندي طوارئ بالمستشفي معرفتش افكر اعمل اي قفلت الشقه وانزلت اخد منه الاكل زي ما قالي ورحت لقيته واقف قدام العربيه وصلت عنده
قصة زوج امي الفصل الرابع Read More »
قصة زوg امي الفصل الثالث ودخلت غرفتي بسرعه وملهوفه نفسي اعرف ايه فيها وانا بفتح العلبه لقيت . لقيت جواها مفتاح وورقه ملونه كتبلي فيها دي رقمي الجديد محدش يعرفه غيرك والمفتاح اللي بالعلبه دي مفتاح شقتي الجديد وكاتب العنوان انا استغربت وفضلت الليل كله افكر طيب هو عايز يعني مني اعمله وليه بعتلي رقمه
قصة زوج امي الفصل الثالث Read More »
و انا ما لم انسي له موقف عندنا شعرت بالم في جنبي الساعة 3 صباحا و كنت اتالم في غرفتي و مكسوفه اصحي ماما و اقول لها اني تعبانه او اشعر بوجع كان هو ذاهب الي الحمام و سمع صوتي دخل و سئلني و هو في غاية الهفه مالك فيه ايه يا 7بيبتي لما لقاني
قصة زوج امي الفصل الثانى Read More »
انا سهيله عندي 21 سنه اقيم مع امي و زوgها امي تزوgت بعد وفاة ابي بسنه امي سيدة اربعينه ناضجه تحb الحياة و الضحك و المrح فهي من السيدات التي لا تحتمل ان تعيش بدون رجل فترة كبيرة فهي سيده مثيرة و مrغوبة و كنت انا اقدر ذلك لذالك لم احزن او اعترض عندmما قالت
قصة زوج امي الفصل جميع الفصول كامله Read More »
أنا آسفة إنى هحكى مشكلتى بتفاصيلها لأنها مح*رجة شوية لكن مش عارفة أعمل ايه أنا كنت أرم*لة عندى ٣٣ سنة و٣ أطفال لكن الظروف كانت صعبة واتقلى رجل أعزب وغنى عمrه ٤٦ سنة وافقت علشان الأولاد وفى الرؤية الشرعية طلب يتكلم معايا فى حاجة مهمة على انفراد وقالى
رواية المrاهقة والثلاثيني الفصل الخامس والعشرون 25 والاخير بقلم اسماعيل موسي أعطى مدحت هند رقم هاتف أدهم وطلب منها ان تهاتفه أمام عينه
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الخامس والعشرون 25 والاخير بقلم اسماعيل موسي Read More »
عايز اعرف كل حاجه؟ هند اقول ايه بس؟
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الرابع و العشرون Read More »
باتى ____أدهم ايه ده؟ أدهم بيتفرج على الفيديو، معرفش، ألست دى اول مrه اشوفها باتى هو انت __________ت
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثالث و العشرون Read More »
أعاد لها الحياه كل ليله تعيش مأساه وهو ينتظر عودتها
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثاني و العشرون Read More »
بيلا، هو أدهم هيستفيد ايه عشان يعمل كده؟
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الواحد و العشرون Read More »
سانتى قالت لبيلا استنينى لحظه اشوف الشاب الأمور ده عايز ايه
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل العشرون Read More »
غاره وسط الأدغال الناعمه
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل التاسع عشر Read More »
قلب أسود لا يلين
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثامن عشر Read More »
لا أحد يعرف من انا وانا؟. _________لا اعرفنى بعد أن أنهى أدهم الاتصال بضغطة زر وبلا مبلاه سأل نفسه، هو انا كنت كده قبل ما افقد الذاكره؟ ولا كنت شخص مختلف؟ السؤال ده حيره كتير وملقلوش حل لانه ما قابلش حد يعرفه يقله على حقيقته
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل السابع عشر Read More »
ما ان استطعت السير والاعتماد على نفسى حتى غادرت المنزل، رافقتنى باتى نحو المنزل الذى لا اتذكره اول ما وصلنا العنوان، باتى قالت انت متأكد ان دا بيتك؟ كان منزل فخم وكبير وليه اطلاله على البحر
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل السادس عشر Read More »
الدكتور سكت ____أدهم بعصبيه أكتر، انا، مش فاكر أسمى؟ الدكتور حط ايdه على كتف أدهم، اهدى من فضلك، دى اقل حاجه ممكن نتوقعها بعد ه كبيره زى إلى حصلت لك
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الخامس عشر Read More »
عنا يخبرك شخص ما أنه ____يحbك ____ماذا تفعل؟ نور، لا ته ولا يك، دا وش سجون، خاين ومغتصب، يلا طلقنى من فضلك
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الرابع عشر Read More »
رواية المrاهقة والثلاثيني الفصل الثالث عشر ان تكون بسيط، مفهوم، أمr مقزز على بعد أمتار _________كانت هند مستلقيه على الأرض، يصعب التكهن _____بحالتها هند؟ حصل ايه؟ انتى كويسه؟
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثالث عشر Read More »
لست غبى ولا غر ولا خفيف لكن عنا تتحرك مشاعرى اتحول ل، كائن اخر لقد كانت نبرة نور غيرها ملحوظ جدآ لدرجه لا يمكن تجاهلها
رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الثاني عشر Read More »
الحقيقه دايمآ واضحه زى الشمس، فى الغالب احنا مش بنكون عايزين نشوفها، مسروقين بأحلام وسعاده مزيفه باختصار مش مستعدين نخسر الفرحه المؤقته، الحاله إلى احنا فيها
تكمله القصة المنتظره كامله…. رواية المراهقة والثلاثيني الفصل الحادي عشر11 Read More »