هدية من مجهول الجزء الاول

أنا شهد بشتغل يرة ف عيادة دكتور تجميل مشهور جدا ….. كنت بشوف كل يوم أشكال وألوان من البشر… كانوا بيختلفوا ف الشكل والنوع بس كلهم بيتشابهوا ف حاجة واحدة بس وهي الفلوس …. كل اللي كان بيجي العيادة معاه فلوس كتير أوي . …. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ […]

هدية من مجهول الجزء الاول Read More »

إزاي أقول لزوجي إني .. الجزء الاخير

وجع رهيب في بطني وقولت خلاص كدا نهايتي جات، بقيت أبص لملامح زوgي وشكل شقتنا واتفقد كل شئ عشان أشبع من كل حاجة بحbها، فخدني وروحنا للدكتور والغريبة إني طلعت في ٣ ♥ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

إزاي أقول لزوجي إني .. الجزء الاخير Read More »

إزاي أقول لزوجي إني .. الجزء الثاني

في الحقيقة مكنتش عارفة أجيبهاله إزاي إني عندي سرطان ده غير إنه كان ملاحظ إني بنزf من فترة وطلع عندي قولون تقرحي، كان بيسمع كلامي وهو مهزوز و مش عارفة عليا ولا على اللي هيشوفه معايا الفترة دي! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

إزاي أقول لزوجي إني .. الجزء الثاني Read More »

إزاي أقول لزوجي إني .. الجزء الاول ..

زوgي دخل عليا ال لقاني قاعدة بعيط بطريقة غريبة وص عياطي تقريبًا كان سامعه من على السلم. قعد يقولي مالك؟ طيب مين زعلك؟ أمي قالتلك حاجة! ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

إزاي أقول لزوجي إني .. الجزء الاول .. Read More »

طفلي كشف ال الجزء الثاني والأخير

لقيت ابني بيقول ان اونكل () خد ماما و طلعوا رحلة باللانش وخالتوا فضلت قاعدة معايا، لما قالي كده متسرعتش وواجهت مrاتي زي الموقف بتاع ال لكن فضل ييجي في بالي مواقف كتير وكلام كتير شكر بتقوله على قبل كده، علطول جه ف بالي و قولت اراقبها بدل ما اواجه و تاخد حذرها لو فيه

طفلي كشف ال الجزء الثاني والأخير Read More »

طفلي كشف ال الجزء الأول

مrاتي طلبت اننا نروح مصيف في شرم الشيخ مع اختها و جوzها، هو مصري بس متغرب في دولة اوروbية لكن أنا شغال في مصر و بالنسبة لظروف شغال مكنش فيه فرصة اني اخد اجازة و اروح معاهم المصيف، فـ اعتذرت لمrاتي اني مش هقدر اروح و حجزتلها سويت هي وأولادي جنب اختها ­ ­ ­

طفلي كشف ال الجزء الأول Read More »

شهر واحد ” ?الجزء الأخير ❤️

مr حوالي شهر وكالعادة بعد ما شال مrاته لحد الأوضة .. لقى نفسه مش عايز يخرج .. جاب كتاب .. وقعد يقرا فيه جنبها بس اخد باله .. ان مrاته اخدت دوا قال لها ايه دا .. ودى كانت اول مrة يتكلم معاها من بعد الاتفاق قالت له .. ابداً .. دا مسكّن .. مصدّعة

شهر واحد ” ?الجزء الأخير ❤️ Read More »

” شهر واحد ” ?الجزء الأول ❤️

زوg زهق من المشاكل .. 20 سنة جواز .. وفى الاخر اخد قراره .. رجع من شغله .. قالت له احضر لك الغدا قال لها .. لأ .. انا عايز اقولك على حاجة متهيألى انا عملت كل اللى عليا طول السنين اللى فاتت بس انا مش قادر استحمل زيادة وخايف انى اخسر اكتر من اللى

” شهر واحد ” ?الجزء الأول ❤️ Read More »

قصة سر الحجاب. الجزء الثامن والأخير

الخاله دخلت البلكونه وقالت لازم محمد يعرف ان نور بتوا وطارق يعرف اعمل ايه وقالت جاتنى فكره واتصلت لاختها وقالت أخرى نفسك ساعه لما اققولك تعالى تيجى ردت وقالت فى جديد؟؟! الخاله؟ اه كل حاجه هتعرفيها بس اللى فى بالى يحصل؟ ودخلت الاوضه عليهم وقالت يلا كله يخرج انا هفوق ضحى محمد قال لا مش

قصة سر الحجاب. الجزء الثامن والأخير Read More »

قصة سر الحجاب. الجزء السابع

ضحى عيد ميلادى وقالته وشرين ابتدت تفتح الفون وادخل الباسورد والفون مفتحش ضحى قالت غريبه لا فى أنه بقى وكمان بيكدب عليه خالتها دخلت عليهم ضحى قالت خضتينى يا خالتوا فى ايه ي بنتى مفيش تليفون محمد ده ضحى ا ايdك اسكتى لا يسمعك قالت لها لا وهى بتتعوح كده ده مشغول مع نور واحمد؟

قصة سر الحجاب. الجزء السابع Read More »

قصة سر الحجاب. الجزء السادس

نور نزلت وجالها تليفون وهى ه وقفت ع السلم وهى بتتكلم لاقت ايd بتحسس على ؟ بصت وقالت ايه ده هو انت؟؟ انا جيت علشانك بس ? محدش يفرق معايا لا ضحى ولا وأمها قصدى طنط ? رد محمد 7بيبتى لازم اطلع وخلى بالك انا مش عاوز ضحى ولا اى حد من الموجودين ياخد بالهم؟!

قصة سر الحجاب. الجزء السادس Read More »

قصة سر الحجاب. الجزء الخامس

شرين ضحى هو انتى لسه ؟ ضحى من ايه؟؟! شرين اسفه خلينى فى طنط يارب تكون بخير ضحى مسكت ايd شرين وقالت لا قولى من ايه شرين عادى! ضحى بقولك قولى شرين محمد قال انك؟؟ ضحى قال ايه؟ بتتعبى بالليل وقال كمان انك؟؟ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة سر الحجاب. الجزء الخامس Read More »

قصة سر الحجاب. الجزء الرابع

محمد تليفونه رن بس ومن غير ما يرد هو عارف مين نزل بسرعه ب البيت ونزل يجرى حتى نسى يركب الاسانسير وخد السلالم جرى وقال تعالى ؟؟؟؟ فاليوم التالى محمد وضحى كانوا بيفطروا محمد سأل ضحى فين ماما ردت وقالت ماما سبتها بصراحه صعبت عليه من امبارح وهى قلقانه وحسيت انها مش بت كويس قولت

قصة سر الحجاب. الجزء الرابع Read More »

قصة سر الحجاب. الجزء الثالث

عاوزه اققولك مين دخل شقتى غير اصحابى مش هتصدقى الام مزعوره وقالت مييييين ؟؟؟ ضحى فاكره يا ماما ولاء الام ولاء؟؟ ضحى ايوه ولاء بنت عم احمد البواب وحتى اليوم ده قعدت عندى طول اليوم ودخلت غرفه نوmى وغرفه نوm الأطفال لأنها روقت الشقه الام قالت فى سرها ودى اصلا هتعمل ليه كده! لا انا

قصة سر الحجاب. الجزء الثالث Read More »

قصة سر الحجاب. الجزء الثاني

ضحى دخلت على مامتها الغرفه بتبص ملقتهاش فى ضحى استغربت بشده ماما فيييين ومن كتر ما اتلغبطتت خرجت بره غرفه الأطفال وبقت تدور نادى ماما ماما وراحت ع ومسكت باب وهى بتفتحه لاقت حد بيخبط على باب الشقه وقالت بص عالى مين وراحت تفتح وفتحت الباب ضحى ايه ده ماما انتى كنتى فيييين؟؟؟ انا قلقت

قصة سر الحجاب. الجزء الثاني Read More »

قصة سر الحجاب. الجزء الأول

انا فى كارثه بجد انا عروسه متجوzه من سنه وبحb جوzى جدا وهو كمان نسيت اعرفكم بنفسى انا المغفله قصدى ضحى وبشتغل مدرسه وجوzى معيد فى الجامعه حصل مrتين بس للأسف سقط وال مش بيوصل للشهر التالت جوzى بيحbنى جدا وانا كمان بعشقه يمكن الكلمه دى قليله عليه محمد جوzى لى طقوس يوميه بيقوم يروح

قصة سر الحجاب. الجزء الأول Read More »

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء العاشر الاخير

ف غضون ساعتين لقيته جاى وداخل بهمجيه ومسروع وجرى على أوض البنات اللى انا صحيتهم ووديتهم لأختى اللى ساكنه ورايا بشارعين واتحججت ان الشقه فيها فيران والبنات … وأختى اساسا جوzها مسافر …. بعد ما دخل على ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء العاشر الاخير Read More »

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء التاسع

ربع ساعه لقيته بدا يدوخ ويمشي مطوح وقالى ” انتى حاطالى حاجه ف الاكل ؟ انتى ناويه تعملى ايه ؟ وهوب مrه واحده لقيته نـ.ـايم زى القتـ،يل وبدأت اخد حقى وحق شرفى وحق عيالى وحق جوzى بايdيا وبالفعل بدات أعمل اللى يرضى ضميرى … كتفته ف شباك وجبت مقص وه من المطبخ بعد ما فرشت

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء التاسع Read More »

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الثامن

على قد ماهما كانو طولو أوى لانى مستعجله على حقى .. وبينى وبينكو اليومين دو ل فادونى ف حاجه مختلفه … هى ان ده اللى عمل فيا كده حس بالامان وانى ماقولتش لجوzى حاجه … ده اللى طمنه من ناحيتى وحس ان اخيرا انا هعمل معاه اللى هو عاوزه برضايا وبموافقتى ومالوش داعى حركات ————

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الثامن Read More »

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء السابع

دقايق بسيطه جدا قاعده بسمع هو بيقول ايه …. وبفكر هعمل ايه ؟ وفعلا لقيت الحل ولقيت اللى هيريحنى ويشفى غليلي ويرجعلى حقى اللى ده سلبنى منه … بس ف عز كل ده . . لقيت باب شقتى بيخبط . وص جوzى من بره بيقولى ” سالى ! انتى قافله الباب من جوه ليه افتحى

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء السابع Read More »

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء السادس

اتنفضت من مكانى وق و تـ.ـفيت ف وشه ولسا بحاول اص واهلل لقيته كتم نفسي بسرعه وقالى اللى عمrى ما كنت اتخيل انى اسمعه . ساعتها حسيت بص—-ة عمrى . و تملكنى خلانى اسكت واهدى واسمعه هو بيقول ايه … كل ده لما قالى إنه دى مش أول مrه يعملها ويدخل عليا . بل وإنه

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء السادس Read More »

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الخامس

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الخامس اقسم بالله ات——ت . الواد اصغر منى انا ب 4 سنين .. هو عنده 29 سنه ؟ طب وبعدين . البصه دى معناها ايه ؟ ماكنش ف ايdى حاجه غير انى احاول انكش مrاته باى حوارات او اى كلام حتى من بعيد لبعيد . انا قلبي مش

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الخامس Read More »

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الرابع

استاذنت من جارتى دى وخدت البنات ورجعت شقتى وانا —-اغى بتودى وبتجيب ,, هعمل ايه وهتأكد إزاى وهتصرف إزاى ؟؟؟ دبرنى يارب …. فجأأأه جاتلى فكره وقولت لازم اعملها بكره بما ان جوzها جاى بكره ,,, يا مافيهاش كلام تانى ….. اقسملكو بالله انى ف اليوم ده معرفت طعم وكل اللى ف بييجى ف خيالالت

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الرابع Read More »

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الثالث

هو ده اللى كان قالقنى ,,, استنو ! الكيك ؟ معقول ! انا بكتب وايdى بتترعش اساسا .. معقول تكون البنت دى بتتفق مع جوzها عشان ينيمونى انا والعيال ويدخلو الشقه وياخدو اللى هما عاوزينه ؟ ده اول سييو جه ف بالى .. بس لا السييو ده مش منطقى ,, البنت قالتلى انها كمان بتجيلها

قصة جارتي بتخـ.ـدرني عن طريق اكل الجزء الثالث Read More »

Scroll to Top