قصة جارتي الجزء الرابع

احمد قالى هبقا اقولك بعدين وبالفعل خد مفتاح عربيته وهو طالع من الباب قالى متفتحيش لحد ، قولتله ماشي وانا مش فاهمه اي حاجه ، قعدت الاعب حنين وإتشغلت بيها وعدى نص ساعة. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ […]

قصة جارتي الجزء الرابع Read More »

قصة جارتي الجزء الأول

انا إسمى ليلى متجوzه من ٣ سنين وجوzى إسمه أحمد، أحمد بيسافر فى شركه فى القاهره بيشتغل فيها ، وبيجى خميس وجمعه كل أسبوع ويسافر تانى ، أنا معايا بنه إسمها حنين ودلوقتى قاعدين فى الشقه لوحدينا! ب ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة جارتي الجزء الأول Read More »

قصة فرحة عمري الجزء الرابع والأخير

وبعد مrور اسبوعين عادل كلمها فون وابتدوا يتكلموا مع ب ونشأ بينهم قصه حb شريفه محترمه وبعد ما عدى على وفاه ابوه وقت أتق وخطب مها وربنا عوضها باللى يستاهلها وات وبعد جوازها بسنه خلفت تؤام ولد وبنت زى القمr وفى يوم عادل نزل شغله وهى خدت ولادها ونزلت تشترى شويه حاجات من سوبر ماركت.

قصة فرحة عمري الجزء الرابع والأخير Read More »

قصة فرحة عمري الجزء الثالث

… رد عادل وقال حاضر ومسك تليفونه وفضل يتصل بالأسعاف وكانت مشغوله وفجأه قلب الاب وقف و وعادل وامه واخواته البنات بقوا يصوا وكل ده ومها واقفه ومستغربه و زيهم وفجأه دخلت ست جميله وصغيره واول لما عادل شافها قالها يلا من هنا يا خرابه البي ابويا خلاص روحى بقى باللى فى بطنك شوفى مين

قصة فرحة عمري الجزء الثالث Read More »

قصة فرحة عمري الجزء الثاني

انا فرحت اوى ان خلاص هقدر اخد حقى وق فتحت الدولاب و أجمل فستان عندى وعملت ميك اب ونزلت جرى وانا مبسوطه وفرحانه واتصلت أوبر ولقيت بعد 10 دقايق الاوبر فيها شاب وسيم وكان اللى يميزه ان دقنه طويله ولما ركبت قولتلوا المطار رد عليه وقالى وكان صه حزين حاضر يا انسه بس.. ­ ­

قصة فرحة عمري الجزء الثاني Read More »

قصة فرحة عمري كامله

قافل تليفونه من امبارح وانا طيب ازاى ده النهارده فرحنا والناس والمعازيم وامى وه فرحتها واهلي اعمل اية دلوقتى لقيت نفسى بروح لحد عمارته والغريب ان البواب مكانش واقف كالعاده روحت طالعه السلالم جرى لحد ما وصلت شقته رنيت الجرس Ad ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة فرحة عمري كامله Read More »

قصة جارتي كاملة جميع الاجزاء

انا إسمى ليلى متجوzه من ٣ سنين وجوzى إسمه أحمد، أحمد بيسافر فى شركه فى القاهره بيشتغل فيها ، وبيجى خميس وجمعه كل أسبوع ويسافر تانى ، أنا معايا بنه إسمها حنين ودلوقتى قاعدين فى الشقه لوحدينا! ب ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة جارتي كاملة جميع الاجزاء Read More »

ورطة مع زوجى الجزء التاسع

شديت أ من ايdه وأنا بتنفس بسرعة من جري الاهبل وبصولي بدهشة *استاذ أ ايه الى جابك قولتها ب*قلة ذوق ليبتسم بخبث وهو يسمع محمد – ايه ق*لة الذوق دى يا مسك قالها ليه بنهر وب عليه بغيظ ­ ­ ­ ­ ­ ­ *قصدى ليه تعبت نفسك وجايب هدايا قولتها بتر وبظبط من منظرى

ورطة مع زوجى الجزء التاسع Read More »

ورطة مع زوجى الجزء الثامن

– اصحي يا مسك قالها بهدوء وحذر وهو يقرب وشه من وشي ليأتيه الرد على هيئة صفعة من يدي ثم ي وأنا أضع يدي على *لا ي قولتها وأنا بستعد لوضع الهجوم ناسية كل حاجه ونسيت انى ات – ي في عينك أنا جوzك ياهبلة قالها بسخرية وهو يضع يده علي خده مكان الة ­

ورطة مع زوجى الجزء الثامن Read More »

ورطة مع زوجى الجزء السابع

*يانهار اسود قولتها ب مضحك وانا شيفاه مrمي على الأرض مغمى عليه * قوم ى لتكون مت اه هيفضحونى على السوشيال ويقولو إلى ت جوzها اهى قولتها ب وفتحت البرفيوم رشيته عليه علشان يفوق *قوم بقى ياخربيتك هتجيبلى مصيبه ياسي محمد ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ورطة مع زوجى الجزء السابع Read More »

ورطة مع زوجى الجزء السادس

شديت مصطفى من ايdه من غير ما أسمع رأيه *يله ن يا مصطفى محمد واقف شايط وبيطلع من عينه وشكله ناوى على شر _شكلك حلو يا مسك طالعه قمr فى فستان الفرح *شكرا قولتها ب مصطنع وراسمة الكسوف بس من جوه فرحانه اووى علشان متأكده ان محمد سامع وهو بي لسه مع البنت اللزقة يستاهل

ورطة مع زوجى الجزء السادس Read More »

ورطة مع زوجى الجزء الخامس

فى قاعة أفراح كبيرة قاعده جنب محمد بعد كتب الكتاب وبقيت حرم ابو عيون زرق – تيجى ن سلو قالها وهو ب ليه بحb للحظة افتكرت ان ده فرحنا حقيقى مش مجرد لعبة وإتفاق مننا * لاء مش عايزه كلبش فى ايdى وسحbنى وراه وبص كله مrح ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ورطة مع زوجى الجزء الخامس Read More »

ورطة مع زوجى الجزء الرابع

*انت اتجننت ياواد انت عايز تتجوzنى أنا قولتلها بعصبية وبالشنطة على اغة وهو بي وبيحاول يهرب من ال – اه يا بنت المجنونة قالها بعصبية ومسك ايdى إلى بته بصيتله بعصبيه *انت المجنون وستين مجنون وسيب ايdى بقولك قولتها بنرفزه وبسحb ايdى منه * لاء لو سيبتها هتى ثانى انتى باين عليكى مجنونه ­ ­

ورطة مع زوجى الجزء الرابع Read More »

ورطة مع زوجى الجزء الثالث

_مrاتي 7بيبتى تيني اووى *ياصلاة النبي أحسن هو بيطلع امتى ده قولتها ب مضحك وابتسامه بلهاء رسمت طريقها على وشى زقيته لبره بسرعه لما سمعت ماما بتقول – مين إلى على الباب تى * ده بتاع الز**بالة يا ماما ومشى خلاص قولتها وقفلت الباب ورايا وبصيت عليه بغيظ و من ضحكته المستفزه – ينفع واحده

ورطة مع زوجى الجزء الثالث Read More »

ورطة مع زوجى الجزء الثاني

هتروحي فين يا مrاتى الحلوه وغمزلى بوقاحه *انت اتجننت ياواد انت صدقت الكذبة ولا ايه قولتها بتر وبحاول أسحb ايdى منه ولكنه فضل مكلبش فيه وباابت اه من ابتسامته – بقى فى واحده تقول على جوzها واد تؤ تؤ عرفيش اي حاجه فى الاتيكيت يا 7بيبتى ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ورطة مع زوجى الجزء الثاني Read More »

ورطة مع زوجى الجزء الأول

كنت فى قاعة كبيرة والفرح شغال لمحت مصطفي عملت نفسى مش واخذه بالى منه كفايه وجع قلب وفجاءه شوفته قدامى – انتى جايه تبع مين قالها بشه وهو شايفني لوحدى وبصيت على الطفل إلى شايله شكله اتجوz ومعاه ابنه وانا ذى ماانا * ه بتكون بنت خالى قولتها بكسوف وحسره ­ ­ ­ ­ ­

ورطة مع زوجى الجزء الأول Read More »

رواية طعنة من قريب الجزء الحادي عشر و الأخير

رواية طعنة من قريب الحادية عشر و الأخير صة من كل حاجه فى يزن ما نطقش كلمة اكتفى بأنه عرف كل حاجه عن الموضوع وازاى ده حصل وخرج من المستشفى بوع متحجرة فى عيونه على حال التؤام دول اللى اتغرس فيهم طعنة من أعز الناس !!!؟؟ فى بيت سليم وهنا ­ ­ ­ ­ ­

رواية طعنة من قريب الجزء الحادي عشر و الأخير Read More »

Scroll to Top