رواية عمياء ولكن. الجزء السابع

رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة السابعة 7 كاملة بقلم كوكي سامح حازم.. نيره نيره .. ومسك ايdها تعالى اسندك انتى رايحه فين رددت وقالت رايحه اوضتى انا تعبانه من اول امبارح بس مش عاوزاك تقلق رد وقال مالك يا 7بيبتى رددت وقالت هروح للدكتور علشان الترجيع ذاد عليه ومسكت بوقها وقالت تعالى يا داده […]

رواية عمياء ولكن. الجزء السابع Read More »

رواية عمياء ولكن. الجزء السادس

هقول ل حازم انى حامل رددت الداده وقالت على بركه الله كل اللى جاى خير يا ست الستات .. يارب يا داده لأن بجد انا نفسى اغير حياتى دى بقى واخد حقى من امنيه مش كفايه حقى ضاع بسببها .. والله يا ست الستات انا كل لما اسأل نفسى اقول هى والمrحومه خالتك اللى عملوا

رواية عمياء ولكن. الجزء السادس Read More »

رواية عمياء ولكن. الجزء الخامس

رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الخامسة 5 كاملة بقلم كوكي سامح .. الباب اتفتح على امنيه وكانت الداده وقالت ست امنيه صباح الخير امنيه.. صباح النور هو انتى متعوده تتدخلى من غير ما تخبطى عالباب رددت وقالت انتى متعرفنيش كويس انا مrبيه ست نيره وهى بالفعل بنتى ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية عمياء ولكن. الجزء الخامس Read More »

رواية عمياء ولكن. الجزء الرابع

رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الرابعة 4 كاملة بقلم كوكي سامح وخدها فى ح*ضنه وامنيه نايmه فى الدور اللى تحت وكانت معاها الداده وحصلت علاقه جن*** يه بين نيره وحازم.. حازم.. انا حاسس اننا غلطنا مكانش ينفع دلوقتى يا نيره نيره.. انا حbيتك من اول يوم روحت فى بيت خالتى وكنت انا والداده بنزور

رواية عمياء ولكن. الجزء الرابع Read More »

رواية عمياء ولكن. الجزء التالت

رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الثالثة 3 كاملة بقلم كوكي سامح وامنيه جريت على الحمام وقالت ايه المنظر ده وفتحت الباب وشافت نيره واقعه على الأرض وحازم قاعد بيفوقها وقالت فى سرها هى ازاى وقعت ده انا شوفتها بعينى دخلت الحمام وقفلت الباب حازم.. الحقى يا امنيه نيره اغمى عليها امنيه.. هو انت بتعمل

رواية عمياء ولكن. الجزء التالت Read More »

رواية عمياء ولكن. الجزء الثاني

رواية جوازة سودة عمياء ولكن بقلم كوكي سامح ونيره مسكت ايd حازم وقالت اسندنى وابتدت تحسس على جسمه وراح مسك ايdها وسندها ودخلت عليهم الداده فوزيه وقالت يالهوى ست نيره واقعه على الأرض قومى قومى يا بنتى وبصت لحازم وقالت ايه ده كله جسمك باين وسنددتها وخدتها وخرجت من الاوضه وهى خارجه نيره قالت الف

رواية عمياء ولكن. الجزء الثاني Read More »

رواية عمياء ولكن. الجزء الأول

رواية جوازة سودة عمياء ولكن كاملة بقلم كوكي سامح شوفت الداده ايdها فى عين نيره بنت خالتى لحد ما صفت عينها وهربت وللأسف فقدت نظرها للأبد والطب احتار فى حاله نيره وخلاص هى اتعودت على حياتها كده وفقدت الأمل وبعد مrور السنين نيره بقت يتيمه وكان ليها اخ واحد مصطفى وسافر كندا من سنين وحتى

رواية عمياء ولكن. الجزء الأول Read More »

رواية حب ام ماذا البارت الثالث 3 والأخير بقلم ميرا ابوالخير

رواية حb ام ماذا البارت الثالث 3 والأخير بقلم ميرا ابوالخير طارق: الاستاذ معتز طالب ايdك يا كارما ويبقا اخو سماء انتي ايه رايك. كارما توسعت عينيها من الصدmمة: ايهههه. طارق برفع حاجب: مالك. كارما بجمود: لا مفيش هصلي استخارة وارد عن اذنكم. قامت داخلت اوضتها ومصدومه العريس طارق يلي جايبه ازاي يعمل كده ازاي.

رواية حب ام ماذا البارت الثالث 3 والأخير بقلم ميرا ابوالخير Read More »

رواية حب ام ماذا البارت الثاني 2 بقلم ميرا ابوالخير

رواية حb ام ماذا البارت الثاني 2 بقلم ميرا ابوالخير طارق بابتسامه: احb اقدmم لكم خطيبتي القمr سماء والخطوبة بعد تلت ايام. محستش بحاجه والدنيا اسود في عيني واخر حاجه سمعتها خضتهم عليا. بعد شويه كارما بتفوق وبتلاقيهم كلهم حولين منها. كارم بحزن وكسرة: انا كويسه. طارق بقلق: طب عايزة حاجة. كارما بجمود: لا ميرسي

رواية حب ام ماذا البارت الثاني 2 بقلم ميرا ابوالخير Read More »

رواية حب ام ماذا البارت الاول 1 بقلم ميرا ابوالخير

رواية حb ام ماذا البارت الأول 1 بقلم ميرا ابوالخير hلخالة: مش ناوي تخطب بقا يا طارق. طارق بابتسامه وباصص عليا وانا هموت من الكسوف وقلبي خلاص: ناوي يا خالتي وجاية لك عشان تخطبي لي اخت واحد صحbي. كارما بصدmمة وذهول في نفسها: ه هو قال ايه ا اخت مين طب وانا. حكمت بابتسامة: الف

رواية حب ام ماذا البارت الاول 1 بقلم ميرا ابوالخير Read More »

حكاية جارتي. الجزء الثالث

قولت لـ جارتي جوzك ايه اللي ما. ت!.. هو مش ما*ت من ٣ سنين في حا*دثه..لقيت وشها بدأ يسود والمصيبه هنا ان كل الموجودين وشهم إسود زيها!..بصوا لـ بعض بـ نظرات مُريبه، وبعدين بصولي!..لقيت ابنها جاي من وراها وفي ايdه عضمه ومبتسم ابتسامه م*خيفه.. خرجت من البيت جري وكنت بنهج من كتر الجري اللي جريته

حكاية جارتي. الجزء الثالث Read More »

حكاية جارتي. الجزء الثانى

بعد مافتحت الهديه اللي جارتي بعتتهالي شوفت صد. مة عمrي..كانت كلها صوري ومعاها عرايس مليانه دبابيس واقفال ود. م!..ومكتوب على صوري مr. ض ومو. ت وكره وتعطيل!..محستش بـ نفسي غير وانا عندها وفي ايdي الهديه اللي جابتهالي.. كنت منفعله ومش مصدقه اللي حصل!..جارتي استغربت اوي مني ومن عصبيتي وسألتني ايه اللي حصل! ولتلها ده على

حكاية جارتي. الجزء الثانى Read More »

حكاية جارتي. الجزء الأول

-جارتي كل يوم بعد الfجر كانت بتخرج من ورا البيت ولابسه طرحه مداريه بيها وشها..جالي فضول اعرف بتروح فين خصوصاً ان الموضوع اتكرر كتير وبالفعل بعد ما راقبتها اسبوع روحت وراها وكنت خا. يفه تكشفني.. مشيت وراها لحد مادخلت في طرق مختلفه وتوهت منها ومعرفتش اوصلها كأنها هوا واختفى. لحد ما رجعت البيت وانا محbطه

حكاية جارتي. الجزء الأول Read More »

قصة انقلب السحر على ال الجزء الثالث والأخير

قصة انقلب السحر على ال الجزء الثالث والأخير والعقوبات التي نزلت بنا?? ما حصل لابنتي أنها تطلقت لأنها بمrض غريب على المبيض ير المبايض وهي الآن في حالة نفسية تعالج ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة انقلب السحر على ال الجزء الثالث والأخير Read More »

قصة انقلب السحر على ال الجزء الثاني

قصة انقلب السحر على ال الجزء الثاني وسبب رفضها للعملية انها شافت رؤية كلب أسود ينهش رحمها وان المفسر أخبرها أنها مسحورة وعليها ان تمسح بزيت الزيتون علي بطنها رقي نفسها. حطيت السحر في الأكل للمrه الثانية وزاد سوء حالة ضرتي اجبرها زوgي تسوي العملية م استئصال الرحم .. ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة انقلب السحر على ال الجزء الثاني Read More »

قصة انقلب السحر على ال الجزء الأول

قصة انقلب السحر على ال الجزء الأول أنا مديرة مدرسة في الة وأنعم الله علي بالمال والجمال والقوة والذرية وزوgي من أهل الجاه والمال تزوg علي زوgة ثانية وهذا اللي قلب حياتي وكياني الكل كان يمدح ضرتي في دينها الأمr اللي زادني غيض وغيره ولاحظت زوgي يمدح دينها وأنها قريبه من الله. ­ ­ ­

قصة انقلب السحر على ال الجزء الأول Read More »

طلقني شكرا. الجزء الثامن و الاخير

نت حاسه بالفخر وانا بقول ل بابا وماما هحكيلكم كل حاجه قولتلهم اتفقت انا وشاديه أننا نجيب تليفون ونكلم منه رحاب ونعرفها بالطريقه ان العيب اكيد من مؤمن وعملت انا تحاليل وعرفت اني بخلف وساعتها نقلنا النقله التانيه كانت شاديه عارفه ان امها واخوها سرهم سوا وفلوسهم بيحوا في الكنبه الاسطنبولي القديمه بتاعت أمه اللي

طلقني شكرا. الجزء الثامن و الاخير Read More »

طلقني شكرا. الجزء السابع

ورحنا للدكتور كانت المفاجأة اني بخلف وسليمه وزي الفل والدكتور قالي انتي تي من بكره الصبح من الفرحه شاديه وقولتلها انا فرحانه اوي قالتلي الحمد لله يا 7بيبتي هتعملي ايه قولتلها انا مش هواجهه غير بس لما نخلص شقتك ونفرشها ونجهزها بحيث مايحصلش حاجه تخلينا مانعرفش ننزل ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

طلقني شكرا. الجزء السابع Read More »

طلقني شكرا. الجزء السادس

شاديه اتخضت علي اخوها طبعا لما سمعت كده وقالتلي انتي عايزه تعملي ايه قولتلها انا اتظلمت يا شاديه وانا بقولك أهو ربنا بياخدلي حقي شوفي اخوكي ومامتك حصلهم ايه اخوكي عامل مشاكل كتير مع مrاته التانيه عشان اللي اتجوzها عشانها ومامتك اللي ياما جت عليا وعليكم أهي لا حول لها ولا قوه ، انتي زعلتي

طلقني شكرا. الجزء السادس Read More »

طلقني شكرا. الجزء الخامس

قالتلي مايتجوz عليكي ايه المشكله يعني ماهو الشرع حلل أربعه وانا بصراحه بقي عايزه أفرح بخلفته واشوف احفادي قبل ما ام لاول مrه وقفت قدام ت جامد فيها وقولتلها منك لله انتي اللي من الاول مش بتحbيني وعايزه تخر*بي عليا انا مش عارفه انتي ليه شر ماشي علي الارض انتي فاكره نفسك ايه ­ ­

طلقني شكرا. الجزء الخامس Read More »

طلقني شكرا. الجزء الرابع

وفي يوم لقيت بتقول لجوzي لازم تتجوz ي عايزه اشوفلك حته عيل مادام مrاتك مش بتخلف انا كنت هم فيها لما سمعت الكلام ده ومؤمن رد وقال يا امي دي مسأله وقت وان شاء الله خير قولت ل مؤمن يعني ايه مسأله وقت هو انت ممكن تتجوz عليا قالي لا طبعا ايه اللي بتقوليه ده

طلقني شكرا. الجزء الرابع Read More »

طلقني شكرا. الجزء الثالث

قالي انا محتاج الدهب بتاعك انا جايبلك دهب بخمسين الف جنيه خلي معاكي الدبله والتوينز وغويشتين وهاتي الباقي قولتله وانا متفاجأه من اللي بيقوله ده النهارده الصباحية يعني مالحقتش لقيته بيقولي انه محتاج الفلوس عشان هو كان مستلف من ناس عشان توضيبات الشقه والفرح وهو هيسد الفلوس دي من الدهب وطبعا عشان انا ست اصيله

طلقني شكرا. الجزء الثالث Read More »

طلقني شكرا. الجزء الثاني

مؤمن يوم دخلتنا كان انسان عن*يف جدا وكان بيعمل حاجات غريبه وكان بيشت باب*شع الشتايم ماسبليش فرصه أحس معاه بالأمان صحيت تاني يوم لقيت مامته واخواته البنات بيخبطو وفتحتلهم وانا باين علي وشي والكسوف وكل الاحاسيس اللي في الدنيا وقتها خصوصا أنهم جم بدري اوي ولقيت بتقولي انا والبنات حاجزين في فندق وبعد ليله الفرح

طلقني شكرا. الجزء الثاني Read More »

طلقني شكرا. الجزء الاول كاملة

ممكن نختلف ونتخانق عادي مافيش بيت مافيهوش مشاكل بس بلاش نهين ب بلاش نقول لب كلام يوجع وي الضلوع بلاش نم كل ذكري حلوه عيشناها في يوم حتي لو كانت كدبه انا رحمه عندي 28سنه حكايتي بدأت من 18 سنه حbيت واحد زميلي في الجامعه اسمه مؤمن كان قدي بالظبط وكنت بكلمه من ورا أهلي

طلقني شكرا. الجزء الاول كاملة Read More »

Scroll to Top