رواية مطلوب عانس. الجزء الحادي عشر

رواية مطلوب عانس الجزء الحادي عشر للكاتبة/حنان حسن بعدmما وجدت خالد الشاب الطيب الذي توسمت فيه الشهامة والطيبة.. .وسردت له قصتي كاملة.. تفاجاءت بعدها بان خالد هو نفسة شقيق ست الكل وشقيق ثابت شريك عبد القادر… وكانت صد… متي.. ور.. عبي من تلك المعلومة كبيرة لان معني ان خالد يكون اخوهم وطلب مني اني اتصل […]

رواية مطلوب عانس. الجزء الحادي عشر Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء العاشر

رواية مطلوب عانس الجزء العاشر للكاتبة/حنان حسن بعدmما استطعت الهرب من السائق الذي كان يريد ان يتحت.. جزني ويتح… رش بي.. اتصلت بعبد القادر لاستغ…. يث به.. ولكن قبل ان اخبرة بمكاني.. لقيت مسد… س يوجة لراسي من الخلف وتفاجاءت بست الكل وهي تقول… اقفلي الموبيل وارفعي ايdك فوق راسك وبعدmما اصبحت في قبضة يدها

رواية مطلوب عانس. الجزء العاشر Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء التاسع

رواية مطلوب عانس الجزء التاسع للكاتبة/حنان حسن بعدmما حكمت الظروف وطلقني عبد القادر…عدت بعدها لاعيش مع اخوتي البنات وعمتي وعشان ابدء معهن صفحة جديدة وعدتهن باننا سانعوض ما فاتنا من بؤس واخذت لهم شقة جميلة وكنت قد تركت اختي الكبيرة تختارها بنفسها.. وبالفعل انتقلنا اليها ..ولكن بعدmما تحركنا وتوجهنا للبيت الجديد بالسيارة اكتشفت بان الموبيل

رواية مطلوب عانس. الجزء التاسع Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء الثامن

رواية مطلوب عانس الجزء الثامن للكاتبة/حنان حسن بعدmما قام عبد القادر بعقاب ست الكل وقيدها بالجنا زير .. فكرت اني خلاص اخيرا اخذت بثاري منها .. لكنني اتفاجات بهروb ست الكل ..وساعتها تذكرت بتهديدها بق… تل عبد القادر فا ذهبت سريعا لغرفتة لاطمئن عليه… ولكنني تفاجاءت بانه ليس موجود بغرفتة… فا خرجت سريعا ابحث عنه

رواية مطلوب عانس. الجزء الثامن Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء السابع

رواية مطلوب عانس الجزء السابع للكاتبة/حنان حسن بعدmما استطعت اني ادبر مكيدة لست الكل وصورتها عا* *رية مع ابن الجيران لامسك عليها ورقة ضغط وتاني يوم.. طلبت مني ست الكل اني امسح الصور ولما رفضت وساومتها بالصور وطلبت منها انها تساعدني اني اثبت برائتي لعبد القادر زوgي قامت بملاوعتي ..وطلبت مني مهلة ولم اكن اعلم

رواية مطلوب عانس. الجزء السابع Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء السادس

مطلوب عانس الجزء السادس للكاتبة/حنان حسن بعدmما ست الكل استطاعت ان تنال مني وخربت بيتي بمساعدة اخواتي البنات اكتشفت عن طريق الصدفة اني حامل مما غير مجريات الامور ولكن زوgي اتفق معي اتفاق سري وهو اني اظل بالمنزل تحت رعايتة الخاصة طوال فترة الحمل وبمجرد ما انجب الولد سياخذة مني ويطلقني فا اخذت افكر في

رواية مطلوب عانس. الجزء السادس Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء الخامس

للكاتبة/حنان حسن بعدmما تمت دخلتي علي زوgي و7بيبي عبد القادر.. عيشت معه اسعد ايام حياتي وورايت معة اشهر من العسل لم اكن اتخيل باني ساعيشها ابدا وكانت ست الكل تلتزم الصمت وكان صمتها كا الصمت الذي يسبق العاصفة .. فقد تفاجات بانها استطاعت ان تقلب اخواتي وعمتي ضدي لدرجة انهن سلموها سلاحا يجعلها تستطيع ان

رواية مطلوب عانس. الجزء الخامس Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء الرابع

للكاتبة/حنان حسن بعدmما عملت شغل المجانين وطلعت علي.. ست الكل الجنان الي علي اصلة ..واخذت ست الكل ضرتي تصrخ وتستغيث وطلبت من زوgي عبد القادر ان يطردني خارجا بعد ان يطلقني.. وذهبت سريعا لام زوgها لتزف لها خبر جنان العروسة الجديدة وانتهزت انا هذة الفرصة واخذت المفاتيح وروحت علي غرفة ست الكل .. وفتحت الغرفة

رواية مطلوب عانس. الجزء الرابع Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء الثالث

بعدmما اكتشفت ست الكل اننا خدعناها… دبرت لي مكيدة لكي تجبرني علي الخروج من المنزل وجعلتني اتورط با التوقيع علي اعتراف بجريمة قتل لم ارتكبها لكي اطيعها في كل ما تامrني به ..وطلبت مني ان افتعل الجنان لكي يطلقني زوgي قبل اسبوع والا ستلقي بي في السجن وبالفعل وافقت علي طلبها للكاتبة حنان حسن ولكن

رواية مطلوب عانس. الجزء الثالث Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء الثاني

لكاتبة/حنان حسن بعدmما خد. عت اخواتي وعمتي وفهمتهم اني اتجوzت عرفي وحامل من زوgي الذي توفي كما اكدت لهم بان لازم نقبل بالعريس عشان ننسبلة الحمل ويورث ابني الثروة وبالفعل اقتنعوا واتفقت انا واخواتي وعمتي اننا نخدع زوgة العريس ست الكل وارتديت نقابا لكي لا تري وجهي وفهمناها… بان العروسة هي بسمة اختي الكبيرة التي

رواية مطلوب عانس. الجزء الثاني Read More »

رواية مطلوب عانس. الجزء الأول

رواية مطلوب عانس الجزء الأول للكاتبة حنان حسن بجد مش معقولة كده؟ طول النهار تعالي يا بت يا بوsة روحي يا بت بوsة ده مكنش حتة عريس الي جاي النهاردة ومكهربين البيت بسببة كده؟ وبالرغم من ان العريس مش جاي عشاني انا الا ان تنظيف البيت كلة علي دmماغي ده غير الغسيل ومكوة اخواتي الي

رواية مطلوب عانس. الجزء الأول Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء العاشر

ج. 10…. #جوازه_مش_طبيعيه كل يوم يخلفوا ولاد امى كلت وشى كان لازم اققت*لهم بإيدى وعلا قالت ههههههه وانا كنت بساعدك وكمان الغبيه سالى صدقتنى لما قولتلها انها ضعيفه ولازم ترضع الولد رضعه زياده علشان يشبع هههه واشتغلت انا على كده كنت بحطلهم الس* *م فى الرضعه وكمان كويس الدكتور ده كان بيقول الوفاه طبيعيه ههههه

جوازه مش طبيعية. الجزء العاشر Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء التاسع

ج.9…#جوازه_مش_طبيعيه وبعد ما ثروت دخل الشك فى قلبه وقفل مع الدكتوره النوm راح من عينه وفضل طول الليل يفكر وبيقول لو انا شككت فى موت ولادى وقدmمت بلاغ فى النيابه معنى الكلام ده انى هتهم اهل بيتى وهخسر اخواتى لأنهم اكيد معملوش كده ساعتها بقى هعمل ايه هخسر امى واخواتى ومن ناحيه تانيه قال امى

جوازه مش طبيعية. الجزء التاسع Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء الثامن

ج. 8..#جوازه_مش_طبيعيه وسالى رمت القميs من الشباك وقعدت مكانها ومسكت بطنها وعلا عملت النعناع ودخلت على سالى الاوضه وقدmمت النعناع ليها بس سالى قاعده قلقانه عاوزه تنزل الجنينه تجيب القميs علشان محدش يشوفوا وفضلت تقول اه يا بطنى علا : لسه تعبانه يا 7بيبتى سالى : الحمد لله علا : ممكن تكونى حامل خلى بالك

جوازه مش طبيعية. الجزء الثامن Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء السابع

ج. 7..#جوازه_مش_طبيعيه وسالى قالت لدينا ان الشاب ده هتلبسه فى علا سلفتها ودينا قالت لسالى انا معاكى فى كل حاجه المهم ننتق*م وسالى قفلت مع دينا الفون وخرجت من المطبخ ولقت ثروت على آخره وقالت يا ثروت وبكل خباثه قالت ثروت انت زعلان علشان طنط عملت ليه عمل علشان تفرق ما بينا وثروت رد عليها

جوازه مش طبيعية. الجزء السابع Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء السادس

ج. 6…#جوازه_مش_طبيعيه وسالى مسكت على صباح دليل وقالت لصباح تقول ان مrوة زقت چنه فالبسين يأما تقول ان صباح قالت إن حماتها بتعمل عمل لسالى ? بس صباح قالت لسالى وليه نقول على مrوة كده دى ممكن تتحbس فيها؟ سالى.: لا متخافيش دى روح محمود جوzها وهيدافع عنها بقلبه وهيخافوا كمان من الفضا* يح وبعدين

جوازه مش طبيعية. الجزء السادس Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء الخامس

وعثمان قال هيعمل تحليل دى ان ايه وسالى فرحت وقالت ههههههه خربت وقالت فى سرها اكيد سمع التسجيل اما خربت بيوتكم وخدت طار ولادى ولاء : عثمان انت بتقووول ايه عثمان مسك ولاء من ايdها قدام اهله وقال مالك ارتبكتى ليه هى چنه مش بنتى فعلا انطقى ولاء : اسكت اسكت ازاى تقول كده عثمان

جوازه مش طبيعية. الجزء الخامس Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء الرابع

وسالى شافت مrوة بتزق بنت ولاء سلفتها فالبسين وسالى جريت تلحق البنت ومrوة جريت ومحدش شافها إنما سالى شافتها وفضلت تصوت زى المجنونه وتقول الحقونى البنت وقعت فالبسين وبتغر*ق والڤيلا والناس اللى بتعزى كلهم اتلموا بس ثروت مكانش موجود إنما عثمان ابو البنت كان موجود ومسك سالى وبصوت عالى قال فى ايه بس سالى كانت

جوازه مش طبيعية. الجزء الرابع Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء الثالث

ج. 3…#جوازه_مش_طبيعيه وسالى سمعت ولاء سلفتها بتتكلم فالتليفون وبتقول ابوs ايdك ابعد عنى ده لو جوzى عرف يق*تلنى وسالى قالت فى سرها مين ده اللى يبعد عنها ? اه ما هى طول النهار والليل قاعده على الفيس تلاقيها عرفت واد صايع ضحك عليها انا من زمان شايفه مصا يب فالبيت ده بس كنت عايشه فى

جوازه مش طبيعية. الجزء الثالث Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء الثاني

وفعلا سالى راحت وقربت من اوضه صباح وسمعت صباح بتقول لخالتها يا خالتى الشيخه مبسوطه منك وبتقولك زودى الفلوس والمrه دى عاوزه قطر جديد بس خالتها قالت بصراحه الشيخه دى بتجيب من الآخر قوليلها من عنيه الاتنين من جنيه ل الف جنيه بس يارب تكمل على خير وبرضه هجيب لها قطر وصباح وطت صوتها وقالت

جوازه مش طبيعية. الجزء الثاني Read More »

جوازه مش طبيعية. الجزء الأول

من يوم فرحى وانا عايشه فى جحيم مكنتش اعرف ان جوzى بيحb امه لدرجه دى ? يوم دخلتنا حماتى طلبت من جوzى يناm فى اوضته من غيرى وطلبت منى اناm معاها انا استغربت وقولت ايه ده ولما سألته قال دى عوايdنا قولت فى سرى عوايd ايه دى اللى تمنع راجل يوم دخلته يناm بعيد عن

جوازه مش طبيعية. الجزء الأول Read More »

قصة اجهاض حلال الجزء الاخير

سمعت الكلام الغريب ده وقلت له: – وانا ايه بالموضوع ده ممكن تفه رد وقال لي: – انا لسه مكملتش الحكاية، الكتاب ده وصلنا من شخص ي كان شاعر ورحالة اسمه الحظرد، سافر كل مكان لحد ما وصل لصحرا، هناك شاف كائنات عايشه ف المكان ده اديته اسرار وعلم كتير وحكيت له الحكاية اللي لسه

قصة اجهاض حلال الجزء الاخير Read More »

قصة اجهاض حلال الجزء السابع

فتحت عنيا لقيت نفسي نايmة ع والشيخ قاعد ع الكرسي وب لي، اتحرك ناحيتي وقال: – شفتي ايه احكي حكيت له ع كل حاجه شفتها من اول ما لقيت نفسي مrمية ع ارض رملية وشفت الكتاب وختاما بالكائن واللي قالوهولي. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة اجهاض حلال الجزء السابع Read More »

Scroll to Top