Author name: moha,ed

خدعتني فعشقتها الجزء الخامس

فهد : أنا عايزك الليلة فيروز : نعععم فهد : زى ما سمعتى أنا مجبتش حد انهاردة بس انتى تسدى فيروز : انت ازاى تطلب منى حاجة زى ديه فهد : زى ما قولتلك و فجأة مسك ايdيها الاتنين بأيد واحدة منه و كتفها بج*سمه فيروز : انت بتعمل ايه ابعد عنى فيروز عرفت تفلت […]

خدعتني فعشقتها الجزء الخامس Read More »

خدعتني فعشقتها الجزء الرابع

بارت 4 ? سارة : انتى نسيتى نفسك انتى حتة خدامة هنا فيروز صعبت. عليها نفسها و جريت على جوا تعيt و رفعت النقاب تمسح دmموعها فى نزول فهد من الجناح قدامها فهد ??? فيروز نزلت النقاب بسرعة قبل ما يشوف وشها فهد ما شفش وش فيروز بس اتخض لما لقها واقفة بتعيt فهد :

خدعتني فعشقتها الجزء الرابع Read More »

خدعتني فعشقتها الجزء الثالث

فهد ضغط على ايdيها اكتر فهد : انتى مين يا بت انتى أنا سألت و عرفت أن مفيش حد ساكن فى البيت الجديد و لا انتى تبع حد من الجيران فيروز من الصدmمة اغمى عليها و هنا فهد بص بابتسامة خبثة و طلع بيها على جناحه و هى نايmة زى الملائكة و هو ارتسمت على

خدعتني فعشقتها الجزء الثالث Read More »

خدعتني فعشقتها الجزء الثاني

فيروز ضر*بته قلم فهد بصلها بصدmمة و فجأة سحbها اكتر لحد ما لزقت فى وشه فهد : انتى عارفة انتى ضر*بتى مين فيروز بخوف بعدت عنه و مشيت و سابته فهد مسك خده مكان ضر*ب فيروز فهد : و ماله حلو ده لما نشوف و فهد رح شركته و بليل جاب بنت جديدة زى العادة

خدعتني فعشقتها الجزء الثاني Read More »

خدعتني فعشقتها الجزء الاول كاملة

دخلت فيروز تلم هدوم اللى واقعة على الأرض و فى فتاة شبه عار*ية نايmة على السrير و بتولع سيجا*رة و بتنفخ و هى بتبص بقرف لفيروز و خرج من الحمام فهد و هو بيلف حوالين نفسه فوطة و بيبص برده بقرف لفيروز اللى بتنضف الاوضة فهد : انتى غبية أنا كام مrة اقولك محدش يطلع

خدعتني فعشقتها الجزء الاول كاملة Read More »

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الثالث و الأخير

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الثالث و الأخير قلت في نفسي : سبحان الله، الدنيا كلها اسودت فى وجهي وقتها، في حين أن الموضوع سهل ويُحل بدعوة تعلمت يومها درساً في الأدب مع الله عزّ وجل، لن أنساه في حياتي الله معنا ونحن نعبده، يبتلينا أحياناً بالهموم لنعود له ونتوب . ­ ­ ­

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الثالث و الأخير Read More »

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الثاني

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الثاني المهم أصرّت زوgتي أن أصوم، وفعلاً نوينا الصيام، وحين اقتربت ساعة الإفطار ، قالت لي : ادعو ربّك فقلت : أدعو بماذا ؟ قالت : ادعو بأي شيء تريده قلت لها : يعني أدعو بـ ١٥ ألف جنيه ، وستنزل من السماء الآن ؟ معقول ؟!!! ­ ­

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الثاني Read More »

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الأول

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الأول يقول أحد الأخوة : من سنة بالضبط، السوبر ماركت الذي أملكه حصل فيه ماس كهربائي، واشتعلت النار في أكثر من ثلاثة أرباع البضاعة كانت هذه الحادثة قبل يوم عرفة بيومين !! ولكم أن تتخيلوا الحال التي كنت بها، سندخل على عيد الأضحى وشغلي وبضاعتي ومحلي وحالي صعب جداً

قصة حقيقية حدثت يوم عرفة الجزء الأول Read More »

رواية أصبحت مش.وهة الفصل الأول 1 بقلم ملك بركات

رواية أصبحت مة الفصل الأول 1 بقلم ملك بركات انوار و فرحه و زغاريط ضحكه هنا و هناك و في كل مكان و عروسه و عريس يمكن دي اخر حاجه قادره افتكرها حاليا……ص عالي المكان كلوا فرحتنا اتحولت مأساة …. ص الضحك اتحول بكا و ص الزغاريط اتحول ال اللي هنا و هناك بقى جثث

رواية أصبحت مش.وهة الفصل الأول 1 بقلم ملك بركات Read More »

قصة اللعنة الجزء الأخير

مبقناش شايفين حاجه، ال ارتفع اكتر قلتله يلا بينا نهرب مستنتش صاحbى دا وجريت لخارج المقابر بكل سرعتى لحد وصلت الطريق وبصيت لقيت صاحbى دا جاى يجرى ورايا قلت لصديقتى انت شفت بنفسك وانا كده اتأكدت أن والدى ملعون زى الناس ما بتقول ودعت صديقى وانا مقرر الرحيل عن المنطقه دى قلت لاختي اجمعي لازم

قصة اللعنة الجزء الأخير Read More »

قصة اللعنة

مش متخيل ان ده ممكن يحصل ولا في الأحلام، بعد ما دفنا والدي والناس كلها حاضره حول المه، فجأه يخرج من داخل ه خيط دخان طفيف ونسمع م.الناس كلها هربت بعد ما صوت ال ارتفع جامد ، محدش عارف بيحصل ايه، بس كله انا كمان ابتعدت عن المه، مrعوب ، الرجاله بتجري، الستات ب وبتجري،

قصة اللعنة Read More »

رواية حب غامض الفصل العاشر والاخير

دخلت عليه المكتب لقيته واقف متعصب كان واقف بضهره فاتكلمت وقولت -احم حضرتك طلبتنى ي فن شوفيلى ادهم فين رنى عليه أو اى حاجة خدى الورق ده خلال ربع ساعة يخلص ..كانت طريقته جافة معايا جداا حاضر -يلا على مكتبك …مشيت من قدامه وانا قلبى بيوجعنى جداا معرفش بس أحيانا أما بتتعود على طريقة من

رواية حب غامض الفصل العاشر والاخير Read More »

رواية حب غامض الفصل التاسع

ادهم جه يقرب منها وفجأة احمد دخل -حور انا جعان أى ده انتوا بتعملوا اى مش تخبط ي احمد -اى ي ادهم ليه كنت بحسب حور لوحدها حتى لو لوحدها تخبط برضوا قدر بتغير اى حاجه فى حاجة اسمها احترام هاتى ي حور التيشرت روحى انتى جهزى الاكل – حاضر تعالى ي احمد وانت ي

رواية حب غامض الفصل التاسع Read More »

رواية حب غامض الفصل الثامن

حور روحت وفتحت الباب لقت ادهم قاعد وشافت نظراته – كنتى فين عند هند …قام وقف ادهم وراح عندها من دراعها وقال -هو انا قولت كام مrة مفيش خروج من غير اذنى والله ي ادهم انا نسيت …ادهم سابها ودخل الاوضة عند هند ويونس يونس رمى المفاتيح وبدأ يقرب انتى اى اللى انتى عملتيه فى

رواية حب غامض الفصل الثامن Read More »

رواية حب غامض الفصل السابع

يونس وادهم كانوا خارجين وشافوا اللى بيحصل …يونس راح ناحيتهم تؤ تؤ تؤ هو اللى عاوز يتعرف على حد يمسك حد من أيده كداا .. ادهم بص ليونس واتدخل -معلش يا يونس اكيد ميقصدش ..يونس مسمعهوش وفجأة اتكلم – بص يا ايمن هند دى خط احمr فاهم فجأة على صه إياك أشوف ايdك بتلمسها ههالك

رواية حب غامض الفصل السابع Read More »

Scroll to Top