وقعت في حب الخادمة الجديدة … الجزء الخامس

عمr: طبعا طبعا انتي هتقوليلي باماره عاااااا حرامي
حرامي

مي ههههه ده كان حته موقف اه صحيح ماانت خوفت من الصرصار ومتكلمتش ?
عمr: ماعلينا
عمr: طب وانتي مش عندك حد خالص عمه خاله عم خال اي حاجه
مي: لا عندي عمتي في اسكندريه ههه كنت فاكره اني كنت بروح ليها ده انا حته لسه فاكره عنوانها شارع *****بس معرفش هي فكراني ولا لا اصل مrوحتش ليها من زمااان اوي تفتكر فكراني الله يسامحه ابويا كرها فينا زمان اكيد هي بتكرهني دلوقتي بسببه
بااااااااك

عمr: انا ازاي مفكرتش في كده اه مي عندها عمتها في اسكندريه ازاي مجتش في بالي ازايي
عمr: الو ياماما
فاطمه: ها يبني في جديد
عمr: ماما انا هطلع علي اسكندريه انا عرفت مكانها ادعيلي الاقيها فعلا
فاطمه: ان شاء الله يبني بس سلمي المفروض خطوبتك انهارده عليها
عمr: ماما اتصرفي انا اصلا بكرها البت الي شبهه اللزقه دي انا عارف انها قاعده هي وخالتي علشان فلوسي مش اكتر
فاطمه: بس ياحي*وان مهما كان اختي بس الصراحه انا فرحانه ان الخطوبه مش هتم البت لازقه فعلا
عمr: هههه ماشي ياماما يلا بقه جهزي الفستان علشان هتفرحي بابنك قريب
فاطمه: يارب يا7بيبي يلا سلام
عند فاطمه علي العشا
فاطمه: سلمي انا اسفه بس عمr اختار بنت تانيه
سلمي: كح كح كح

فاطمه: خدي خدي مايه
حنين: ايه الكلام ده يافاطمه
سلمي بدmموع تمثيل: ليه بس ياخالتو كده اهئ اهئ
فاطمه: معلش بقه يابنتي سامحينا ايه رايك اسفرك برا
سلمي بفرحه: بجد قولي والله
فاطمه: واضح انك كنتي بتحbي عمr اوي
حنين: احنا مش هنقعد هنا دقيقه واحده
فاطمه: بجد احم قصدي ليه بس خليكو
حنين: لا هنمشي بقه احنا كنا جاين علشان نجوz عمr لبنتي بس محصلش نصيب هنقعد ليه صح ياسلمي
سلمي: صح
تاني يوم الصبح

عمتو عمتو انتي فين
ايوه يامي انا في المطبخ تعالي يا 7بيبتي
احم ممكن انزل الكورنيش اغير جو وبلمrه اتفرج علي اسكندريه والبحر
عمه مي ماشي يا7بيبتي بس متتاخريش وخدي موبايلك وخلي بالك من نفسك انتي عارفه العنوان صح
مي: اه عارفه طبعا من زماااااااان
عند عمr: اههه يعضمك ياني مش قادر بس كله يهون علشان 7بيبه قلبي انا معرفش ازاي كنت اعمي لما تفكير سلمي المتخ*لف اثر عليا واي يعني خدامه مهي بني ادmمه زي زيها وبعدين دي متعلمه ومش باديها كله بسبب مrات ابوها
بعد شويه بعد وصول عمr ياترا هو ده العنوان الصح طب ايش ضمني ان عمتها هتفضل هنا يوووه بقه انا هطلع وخلاص
عمه مي: ايوه ايوه حاضر يلي علي الباب
عمه مي: ايوه يا 7بيبي انت مين

عمr: ازيك ياامي انتي عمه مي مش كده يارب تكوني هي بجد لاني تعبت وجعان
عمه مي: ههههه انت عمr مش كده
عمr: باستغراب انتي عارفني
عمه مي: ده مي مش مبطله كلام عنك
عمr بحb: طب هي فين
عمه مي: لسه نازله من شويه قالت هتروح الكورنيش
عمr: اخص من غيري
عمه مي: ههههه مي بتحbك ياعمr اوي انزلها روحلها يابني وخلي بالك منها
عمr: وانا بعشقها
عمه مي بحb: ربنا يسعدكو
في الكورنيش

مي: ياترا خطبت ولا لسه ياعمr قد ايه انت وحشتني اوي
يارب عايزه انساه ومش عارفه هوفف
عمr: سرحانه في مين
مي بسرحان: سرحانه في عمr
عمr: اممم ويترا بتحbيه
مي بسرحان ومش واخده بالها مين بيتكلم : اوي اوي اوي
عمr: ههههه وانا كمان يامجنونتي
مي بصدmمه: اده عمr عمr انت انت بتعمل ايه ومش المفروض انك خطبت
عمr: هخطب بس مش دلوقتي انا بحb واحده تانيه غير سلمي
مي بزعل: ممممم ربنا يسعدك معاها انا ماشيه

عمr: استني بس مش تعرفي مين الي بحbها يامجنونه انتي
مي: مش عايزه اعرف عن ازنك
عمr: ميييي انا بحbكك

مي يصدmمه ودmموع: انا بتحbني انا
عمr: اه والله انتي الي قلبي اختارها ويلا بقه ماليش في المحن وكده وكمان جعانننن
مي بزعل طفولي: ونبي خلاص انا ماشيه
عمr بصوت عالي : يا جماااااااااااعه انا بحb البت دي ايوه هي دي
مي بكسوف: يبني بس اي الفضايح دي
عمr: قوليها الاول
مي: هي ايه
عمr بزعل: اه اعملي نفسك من بنها يابت
مي بجنون: يجمااااااااااااعه انا بحb الشخص المجنون دهه انا بحbك ياعمrررررر
تمت ?

يمكنك قراءة قصة المrاة التي رعت الثعبان حتى كبر و كانت هذه هي النهاية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top